Uutisvideo kun susi tappoi pojan venäjällä:
http://www.5-tv.ru/news/16262/
Susi tappoi venäjällä!!
12
1806
Vastaukset
- halpoja
gdgggdg
- Susi on susi jo syntyessään
Tämän videon voisi joku välittää kettutyttöjen ja suden suojelijoiden foorumeille!
- Hukka-Musti
Susi on susi, mutta sinulla ei näköjään ole sudesta paljoa tietoa.
- Syökööt
Onhan susilla nälkä, syökööt siellä Venäjällä mi kiinni saavat, rajalla ammutaan ja tehdään rukkasia.
- joku väittää
Ettei ole mitään todisteita venäjän olemassaolosta. Semmosia ne on...susihyysärit
- suomalaiset
sudet osaavat käyttäytyä, eivätkä lapsia tapa. Ne on vaan niitä huonosti kasvatettuja venäläisiä, jotka noin tekee. Rajan yli kun juoksevat, niin jo osaavat olla kilttejä.
- lopeta
ota jo susi vöyhetys,taikka mä syötn sinut susiille.
- Kyllä susi on.......
tärkeä, söis välillä jonkun pienen tai huonokuntoisen.Suomen tärkeimmä asiat jää piiloon susikeskustelun taa.Puutu todellisiin ongelmiin ,jos et pysty, pistä vittUA päähän, siinä sulle karvakaulus, haisee vähän hukalle- viivalle.susihössöt SAUNAN TAA.HAISTA HANURI.
- Kun sitä
Kyllä susi on....... kirjoitti:
tärkeä, söis välillä jonkun pienen tai huonokuntoisen.Suomen tärkeimmä asiat jää piiloon susikeskustelun taa.Puutu todellisiin ongelmiin ,jos et pysty, pistä vittUA päähän, siinä sulle karvakaulus, haisee vähän hukalle- viivalle.susihössöt SAUNAN TAA.HAISTA HANURI.
Muillekin tarjoat?
Ihan järjetön väite tuo, jotta susi on tärkeä.-Tyypillinen, ja täysin perustelematon utooppinen luulo, koko juttu.
-Luuletko, jotta suomen eläinkanta kieroutuu, jos susia ei olisi?
-ja luuletko, jotta ylisuuren susikannan avulla MIKÄÄN paranee?-HÄH?
-Ja luuletko, jottei me metsien miehet tajuta näistä asioista ilman sinunlaisia tyhjän huuhottelijoitakin?
-Ja tiedän, että joka ikinen kysymys OSUI, ja senkin tiedän, jotta sinä et pysty vastaamaan yhteenkään oikein.-Ennalta tietäminen on meillä hyvin yleistä, ja täysin kadonnut sinunlaisilta.
- minä vaan
yhtä paljon luotan kumpiinkin!
- hienoa
yks venäläinen vähemmän
- ---
Tämä on ihan hirveää. Itse kuulin viikko sitten ikkunasta avunhuutoja kun joku mies huusi "apua" ja että "susi" moneen kertaan. Olin niin kauhuissani että soitin hätänumeroon... en tiedä mitä tapahtui. Mutta en halua enää liikkua pimeässä yksin. Tapaus sattui Raumalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930