Onko kenellekkään tehty fundoplikaatiota Kuopiossa? Jos on, niin missä?, osaatko suositella jotain pätevää kirurgia? Oletko tyytyväinen tulokseen?
Yleensäkin, ketä minun tulisi konsultoida että saisin vähän tietoa näistä savon alueen pätevistä kirurgeista jotka ovat refluksileikkauksia tehneet ja kaiken lisäksi "onnistuneita" semmoisia.
Kyllä, olen miettinyt tarkkaan miksi haluan leikkauksen. Lääkkeistä on about. 50% hyöty, joskus auttaa ja joskus ei. Ruokavaliolla ei ole mitään merkitystä, aivan sama mitä syön, niin se joko rupeaa närästämään tai ei rupea. Olen nyt 2 vuotta jaksanut tätä ihanuutta, ja nyt kun se invalidisoi minut pois kouluista / töistä, niin ei kait tässä muukaan auta.
Tämän taudin takia mm. minulle on kehittynyt aika vakava ahdistus, josta käyn juttelemassa terapeutille 2 kertaa viikossa. Olen sitäkin nyt yli vuoden tehnyt, eikä siitäkään ole apua itse närästykseen.
Refluksileikkaus Kuopiossa?
Närkästynyt
2
153
Vastaukset
- Myötäelävä
leikkauksesi onnistuu, mutta muista että se on peruuttamatonta jos se epäonnistuu.
Pidän peukkuja pystössä!
PS; En asustele Kuopiossa.- Närkästynyt
Kuinka niin leikkaus on peruuttamatonta? Mitä olen itse ymmärtänyt niin ainahan sen mansetin voi purkaa? Osaisiko joku kertoa tästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760