Hei, onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia Stokke Xplory vaunuista/rattaista? Ovat kauniit ja vaikuttavat hyviltä, mutta vähän mietityttää että miten toimivat Suomen oloissa?
Kokemuksia Stokke Xplory vaunuista?
3
3389
Vastaukset
- käyttökokemusta
eli vaunut eivät suomen talvessa ole parhaat mahdolliset, kaupunkikäytössa ehkä vielä menevät. ne ovat myös aika pienet, varsinkin jos sattuu vauva olemaan himpun vastasyntynyttä vanhempi, makuupussin kanssa tulee laidat vastaan nopeasti. mutta ovat upeat katsella :)
- rattaista kokemusta
Minä ostin juuri rattaat. Vaunuista ei ole kokemusta. Olen ollut rattaisiin todella tyytyväinen tähän saakka. Olemme mennneet niillä muutaman kerran jopa tuolla lumessakin. Kyllä eteenpäin pääsee, mutta on tietysti parempiakin työnnettäviä kyseiseen keliin.
Kauppareissuilla ovat toimineet erittäin hyvin. Kääntyvät pienessä tilassa ja kevyet työntää.
"Alakerran" tilanpuute on negatiivinen puoli. - talvikki123
rattaista kokemusta kirjoitti:
Minä ostin juuri rattaat. Vaunuista ei ole kokemusta. Olen ollut rattaisiin todella tyytyväinen tähän saakka. Olemme mennneet niillä muutaman kerran jopa tuolla lumessakin. Kyllä eteenpäin pääsee, mutta on tietysti parempiakin työnnettäviä kyseiseen keliin.
Kauppareissuilla ovat toimineet erittäin hyvin. Kääntyvät pienessä tilassa ja kevyet työntää.
"Alakerran" tilanpuute on negatiivinen puoli.Kiva tietää että lumessakin pääsee, se mietityttikin eniten. Asumme Helsingin keskustassa, joten vaunut tulisivat kaupunkikäytöön ja luntakaan ei kovin usein ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693