Käympä rekisteröimässä itselleni eriroolisia nikkejä. Jos tekis kättelyssä vaikka wanhawaari,miesihminen,nuoripoika,nuorityttö :-)
Vois vaikka harjoitella kuvienkin muokkausta ja laittaa pariin nikkiin oikein kuvankin,:-D ;-(
Sain oivalluksen
8
432
Vastaukset
- vielä vähän
Sitten kun mulla on oikein painavaa ja totuudenmukaista asiaa, kirjoitan ilman nikkiä, jotta profiilini ei menisi pilalle ;-D
- nyt kalliita
sanoja. Veli on oikeasti uskomassa!
- taas kerran
Käyn pä = käynpä
Käyt pä = käytpä
Käy pä = käypä
Käymme pä = käymmepä
Käytte pä = käyttepä
Käyvät pä = käyvätpä- mielelläni
Käynpä kahville
Käytpä ulos
Käypä nukkumaan
Käymmepä aterioimaan
Käyttepä pesulle
Käyvätpä koulua - turhuus sulle
käy skentele = käyskentele
talo stele = talostele
jeesus stele = jeesustele
römpsä ile = vittuile
ole hiljaa = ole hiljaa - talooni
turhuus sulle kirjoitti:
käy skentele = käyskentele
talo stele = talostele
jeesus stele = jeesustele
römpsä ile = vittuile
ole hiljaa = ole hiljaaja olen hiljaa tämän viestin jälkeen :-(
- aapo...
onko alpo opettaja?
- Anonyymi
aapo... kirjoitti:
onko alpo opettaja?
Kun ei mitään tiedä, on parasta olla opettaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293