katson ympärilleni
mitä rakkaus saa aikaan
piilossa kierrellen
se iskee miehiin
kuljettaen heitä
perässään kauniilla sanoillaan
ohjaten hyväksymään
petollisuuden
ovelaa kun syykin on
epäselvää
eikö miehissä ole miestä
katsomaan totuutta silmiin
näkemään leikkiä rakkaudella
itsetunto onko se syy
tarve hyväksyä
luvaton luvalliseksi
olenko yksin
näenkö vain minä
rakkauden kulissien taakse
surullisena lasken katseeni
jään seuraamaan näytelmää
rakastaen rauhaa ja rakkautta
Hämilläni
13
556
Vastaukset
- kaaru
Kertoisitko miksi runostani on tehty poistopyyntö ylläpidolle? Kerro minulle perustelut, jään odottamaan mielenkiinnolla vastaustasi...
Olen enemmän vain hämilläni kuin aikaisemmin???? - Minanoita
Lienen minäkin, eikös olla
molemmat päästy poistolistalle?!!
(nauraa noita)- kaaru
tässä elämän ihmettelyssä;)
- Belethiel
Hyvä runo, hyvästä aiheesta, ei et todellakaan ole ainoa, joka näkee kulissien taakse.
- kaaru
Kiitos sanoistasi, kulissit on ja niitä on paljon, mutta surullinen olo siitä, kuinka homma vain jatkuu...
Katson taivasta tummaa
ei silmä perille nää
ei taivas luo säteitään
kuin lapsi leikkimään
kuu ja tähdetkin
alle pilvien piiloutuu
ettei tuo rakkauden kataluus
viitan lepattavan harmaan
paljastaa meille vois kasvojaan
kuin kettukin ovelana kulkee
eteensä saaliistaan etsii
taakseen jäämänsä jättäen
omaa itseään kuin peilaten
piirissään näin seikkaillen
liekeissä tuhkaa polttaen
suree kuin aitiuttaan omaa
lähellä saastuneen veen
yksin taivaltaa
yksin muut taakseen jättäen
yksin kärsii teot kavaluuksien
yksin jää kulissit rispaantuneet
suru suruaan kohtaa matkallaan
ei kättä
ei sydäntä
ei mieltä lohduttavaa
kantaa omaa tuskaa kalvavaa
mitä hän kylvänyt
on maahansa niin petolliseen.
... - tämä tässä yössä Sinulle
vastarunoksi kirjoitettu
ja Hyvää yötä
kuin aamua heräävää toivottaa
kai nyt tässä saanen.- kaaru
moni ei tiedä
mitä on olla yksin
kuvitella kuvittelevansa kaiken
sormi suussa kuin seisoen
esiripun takana
katsoen näyttämöllä
ihmeellistä näytelmää
Kiitos koskettavasta vastarunostasi:) kaaru kirjoitti:
moni ei tiedä
mitä on olla yksin
kuvitella kuvittelevansa kaiken
sormi suussa kuin seisoen
esiripun takana
katsoen näyttämöllä
ihmeellistä näytelmää
Kiitos koskettavasta vastarunostasi:)Raskainta on leikkiä ystävää
ja takanapäin mustamaalata
kuin muutoinkin eri tavoin
henkisesti ahdistella
kuin käyttäytyä
sivistymättömästi kahden eri
persoonien kautta.
Tuosta sain vastarunon aiheen,jota
yöllä yritin sommitella.
Paistaa päivä vaikka pilvienkin
takaa aidolla tavalla.
- *MURUKULTA*
No on se hyvä että täällä ollaan vielä, niih kerta!!
Sitä ei kuule lähetä saappaat edellä, kun joku käpyjä heittelee..
"katson ympärilleni
mitä rakkaus saa aikaan"
Ei se kuule ole rakkaus, joka tuollain lymyilee! Eieiei!
Se on se totaalinen vastakohta sille kaikelle ihanuudelle ja rakkaudellisuudelle.
Itsetunto - tuota jäin pureskelemaan...mmm... se onkin aikasta mielenkiintoista mitä huono itsetunto voikaan tehdä
ja kuinka sitä voi viedä mielinmäärin vaikkapa rakkauden nimissä ja monen muun nimissä.
voivoi..
Mutta et sinä Kaaru ole yksin, Murukulta täällä kaukana ihan vieressäsi kuitenkin kaverina näkemässä ja toivomassa...
Kauniin sininen aamuhetki, Mukvaa alkavaa tärkeää pvää kaaru vilikuttaa Murukulta! :)- kaaru
ei käpy selän alla paina;)
on ollut aamust niin kiirus, ettei ehtinnä tuota sineä näkemään. Paha mieli ihmisistä, kuin julmasta rakkaudesta. Rakkaus rakastaa rajusti, rakkaus satuttaa, rakkaus kadehtii, rakkaus viekottelee jättäen lupauksia vailla todenperäisyyttä jne.
Mutta voi minkälaisia ovatkaan ihmiset rakkauden takana, rakastaen valtaa ja kylväen kärsimyksiä. Sen olen tänä aamunakin omakohtaisesti kokenut, tukenut sydämiä raastettuja. Ja silti uskon rakkauteen...voi minnuu:) - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
ei käpy selän alla paina;)
on ollut aamust niin kiirus, ettei ehtinnä tuota sineä näkemään. Paha mieli ihmisistä, kuin julmasta rakkaudesta. Rakkaus rakastaa rajusti, rakkaus satuttaa, rakkaus kadehtii, rakkaus viekottelee jättäen lupauksia vailla todenperäisyyttä jne.
Mutta voi minkälaisia ovatkaan ihmiset rakkauden takana, rakastaen valtaa ja kylväen kärsimyksiä. Sen olen tänä aamunakin omakohtaisesti kokenut, tukenut sydämiä raastettuja. Ja silti uskon rakkauteen...voi minnuu:)Tähän muuten vielä lisään,,luin myös tuon dolanin palautteen sinulle ja tuon mitä sanoit nyt, ja runoosi, eilen nimittäin juuri luin erästä juttua ja minusta se sopii kyllä tähän teidänkin keskusteluun ym. aikasta hyvinkin..
käy kait jonkinlaisesta näkökulmasta. http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.html
Huokaan kuuletko?
Olen joskus sanonu
valikoivalla katseella ja
kuulolla eteenpäin meen.
kaaru
Olen sen verran käyny
syviä teitä,
miten lyhyt rukous
ainut.
RAKASTA MINUA !
Rakkaus on koossa pitävä voima.
Sinun kokoinen tila täälä olla,
voimia katsoa ylös.
Rakkaudella Liisa- kaaru
kiitän Sinua sanoistasi
ne ovat kuin höyhenet
kutittavat poskeani
saavat minut hymyilemään
johan on jo aika
tähän päivään tuokin toimenpide:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045