Moi. Mä pelkään, että oon sairastun bulimiaan. Oon tosi tarkka yleensä mun ruokavaliosta, mutta välillä esimerkiksi äsken söin taas 2 suklaapatukkaa, muutaman lihapullan ja 4 fitness patukkaa ihan tosta vaan. Ja paha olohan siitä tuli. Tää sama tapahtuu melkee joka toinen pivä.
Sit jos en pääse käymää salilla erilaisissa ryhmäliikunta"jumpissa", ni mul tulee sit tosi huono olla ja alan syömää kaikkee herkkuu ihan hirveesti.
Oon 178 senttii ja painan jonku 63 kiloo.
Olisin kiitollinen jos joku vois kertoo, onko nää oireet vaan jotain ihan muuta, vai voiko liittyä esim. bulimiaan. Niin ja jos joku haluu kertoo omii kokemuksii, varsinki siit alusta et miten sairastu just bulimiaa ni oisin kiitollinen.
Sairastanko bulimiaa?
3
392
Vastaukset
- roousku
Kertomasi oireet kuulostavat varsin tutuilta. Itse monia syömishäiriöitä sairastaneena pystyn niin helposti samaistumaan kertomaasi.
Sain vaikutelman, että kyseessä on niin kutsuttu ahmimishäiriö, mutta toisaalta se voisi olla myös BED.
Aivan täydellistä bulimiaa tuskin sairastanet, sillä bulimikot oksentavat ruokansa aina syötyään tai kuluttavat sen liikunnalla pois.
Tuossapa tuollainen sivusto, josko siitä olisi siulle apua:
http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=177 - :/:S
Musta tuntuu että mun bulimia alko just tolleen. Jossain vaiheessa aloin syödä jo niin paljon että ei ollu muuta vaihtoehtoo ku oksentaa jos halusin pysyä mitoissani.
- emma18
nii kiitti teille ku vastasitte. nyt pitää sitte tosiaa tehä jotain, ettei tää menis pahemmaks. en vaan voi noille ns. kohtauksille mitää ku vaa syön ja syön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760