Joops, eli te ketkä olette käyttäneet antibiootteja akneen, niin mitkä ovat olleet parhaimpia. Ajattelin käydä nappaamassa ihotautilääkäriltä jonkun kuurin ja veikkaan, että läiskäisee mulle taas tetralysalit kuoraan. Olen siis joskus vuosi tai puolitoista vuotta sitten kiskonut kuurin sitä.
Mutta jos osaatte sanoa jonkun paremman antibiootin, niin voisin ehkä vinkata lääkärille siitä.
Ja juu, tiedän, ettei aknea saa pysyvästi pois antibooteilla, mutten tahdo roaccutania vetää ja e-pillerit eivät sovi.
Kunhan jotain hetkellistä helpotusta suht lievään akneen.
Paras antibiootti akneen?
4
1275
Vastaukset
- Näitä..
Dalacin, sellainen mitä tuputetaan iholle. Liuos siis se hyvä!
- helööy
juurikin tuota Dalasin liuosta ja en oikein pitänyt, kuivatti ihoa liikaa ja en oikein muista oliko mitään positiivista vaikutusta viimeksi.
Mutta toimisikohan selkään,kun sinnekin muutama finni tupsahtanut... - Paras voide
helööy kirjoitti:
juurikin tuota Dalasin liuosta ja en oikein pitänyt, kuivatti ihoa liikaa ja en oikein muista oliko mitään positiivista vaikutusta viimeksi.
Mutta toimisikohan selkään,kun sinnekin muutama finni tupsahtanut...Voiteista en perusta. Mutta Avitcid, samaa vaikutusainetta kuin roacuttanissa, mutta voide paljon terveellisempi vaihtoehto.
- kokenut aknen, selviämässä ...
Hei! Akneen ei kannata kauan syödä antibiootteja, itse söin melkein vuoden tetrasykliiniä ja eivät mihinkään hävinneet, sitten vaihdoin toiseen antibioottiin ja se tehosi paremmin, minulle oli liian tetrasykliini, nykyään en syö enää antibiootteja, käytän vaan A-vitamiinivoidetta ongelmakohtaan, se tehoaa hyvin, kannattaa kokeilla, saa ilman reseptiä, reseptillä saa tehokkaaman ja rasvattomamman voiteen, reseptivapaa voide on liian rasvainen jolloin tukkii ihohuokoset ja ongelma voi paheta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760