- johtajat ja muut ketkut sieltä ensin pois. niin vois pitää monta likkaa tiskillä.- herrat ne palkat syö sielläkin eikä työ-väki.- ja tämäkin posti sattuu olemaan kylän ainoa sarjassaan.- nyt ei ole sitten sitäkään,mutta onhan jo kaikki hallintokin viety Poriin täältä pois.kohta ei ole asukkaitakaan-veronmaksajia täällä, eihän tänne nuoret voi pesää rakentaa.- kun ei ole palveluita,huono homma...,
MIKSI AINOA POSTIKIN PITÄÄ LOPETTETTAA
25
2865
Vastaukset
- vieköön...
...siirtyä vielä Lautturiin jossa muutenkin on helvetin huono palvelu saatikka että sieltä pitäisi vielä postiasiointi tehdä. Jotain vikaa on kyllä jossain päässä, mitä tapahtuu ihanille postin naisille jotka hymyillen ovat jaksaneet palvella???
Minä ainakin vastaisuudessa tilaan postini ärrälle, järjetöntä touhua. Enkä varmasti ole ainoa joka olen kauppaa vaihtanut ja samaa mieltä kyseisestä asiasta.- pettynyt
ja joopa joo, miks just lautturiin? Täst lähtien käytän joko r-kiskan tai kotiin kuljetus palvelua...Tai jonkun täytyy opettaa lautturin henkilökunnalle asiakaspalvelua, eikä siihen muuten riitä ne pari koulutuspäivää....pieni hymyn häivä riittäisi....mut sitäkään ei osata!!!!
- Lautturin postineideillä
Päivä työharjoittelua, siinä meillä sitten Lautturin postipisteessä asiakaspalvelijat... On kyllä melkoista postin ihanien naisten ammattitaidon aliarviointia. Kyllä pitää aika paljon muuakin osata kuin myydä postimerkkejä..
- lautturin
pettynyt kirjoitti:
ja joopa joo, miks just lautturiin? Täst lähtien käytän joko r-kiskan tai kotiin kuljetus palvelua...Tai jonkun täytyy opettaa lautturin henkilökunnalle asiakaspalvelua, eikä siihen muuten riitä ne pari koulutuspäivää....pieni hymyn häivä riittäisi....mut sitäkään ei osata!!!!
postihommelista oli huono.Siis palvelu oli ystävällistä ja henkilö yritti parhaansa,se puoli oli kunnossa.Mutta puitteet:asiakkaat muodostivat jonon ohi ensimmäisten kassojen,muuta suuntaa kun ei ole koska käytävä tukkeutuu jos jonotetaan kohtisuoraan tiskille.En tiedä postiasioiden salaisuuksista,mutta lautturissa ne ainakin ovat julkisia.Vanhassa postissa oli odotusviiva parin metrin päässä tiskistä.Nyt ollaan kuin sillit purkissa ja kaikkien asiat ovat yhteisiä.No näkeehän kaupan kassallakin edellisen asiakkaan ostokset joten mitäpä turhista.
- posti ei kuulu kauppaan
lautturin kirjoitti:
postihommelista oli huono.Siis palvelu oli ystävällistä ja henkilö yritti parhaansa,se puoli oli kunnossa.Mutta puitteet:asiakkaat muodostivat jonon ohi ensimmäisten kassojen,muuta suuntaa kun ei ole koska käytävä tukkeutuu jos jonotetaan kohtisuoraan tiskille.En tiedä postiasioiden salaisuuksista,mutta lautturissa ne ainakin ovat julkisia.Vanhassa postissa oli odotusviiva parin metrin päässä tiskistä.Nyt ollaan kuin sillit purkissa ja kaikkien asiat ovat yhteisiä.No näkeehän kaupan kassallakin edellisen asiakkaan ostokset joten mitäpä turhista.
Olen käynyt nyt kaksi kertaa lautturin postissa ja molemmat kerrat aivan kamalia! Ymmärrän kyllä, että nyt siellä harjoitellaan, mutta ei jumalavita, mun paketissa mokattiin ainakin pahemman kerran eikä edes anteeksi pyydetty!?
Sitten siinä jonossa seisominen, aivan niinkuin sanoit, joka ukko ja akka sieltä kassojen jonoista kyttää ja kyylää nenä pitkällään mitäs sitä ollaan oikein ostettu, voi v.... sanoisinko!
Ja hei, olisi kiva, jos lautturi koittais tehrä jotain sille hajulle joka siellä useinmiten on, tuleeko se vessasta vai roskiksista vai mistä? - ympärilleen katsonut
posti ei kuulu kauppaan kirjoitti:
Olen käynyt nyt kaksi kertaa lautturin postissa ja molemmat kerrat aivan kamalia! Ymmärrän kyllä, että nyt siellä harjoitellaan, mutta ei jumalavita, mun paketissa mokattiin ainakin pahemman kerran eikä edes anteeksi pyydetty!?
Sitten siinä jonossa seisominen, aivan niinkuin sanoit, joka ukko ja akka sieltä kassojen jonoista kyttää ja kyylää nenä pitkällään mitäs sitä ollaan oikein ostettu, voi v.... sanoisinko!
Ja hei, olisi kiva, jos lautturi koittais tehrä jotain sille hajulle joka siellä useinmiten on, tuleeko se vessasta vai roskiksista vai mistä?siinä kärryihin nojatessani huomasin kauppiaan ratsastus-asussa........... .... olisikohan ratsu takahuoneessa ???? ehkä hajun lähtökohta??????????????????!
- asiakas II
ympärilleen katsonut kirjoitti:
siinä kärryihin nojatessani huomasin kauppiaan ratsastus-asussa........... .... olisikohan ratsu takahuoneessa ???? ehkä hajun lähtökohta??????????????????!
Ootko tosissasi? Ootko varma ettei ole vessa joka haisee? Olit tai et, siellä haisee jokin pilaantunut, olin siellä viimeksi perjantaina ja haju kyllä tuntui nokkaan.........
- ettei käry lähtenyt
asiakas II kirjoitti:
Ootko tosissasi? Ootko varma ettei ole vessa joka haisee? Olit tai et, siellä haisee jokin pilaantunut, olin siellä viimeksi perjantaina ja haju kyllä tuntui nokkaan.........
omista pöksyistäsi. t takanasi jonossa
- Lähes raittiusmies
Niin tulis useimmin tehtyä pienet mixtuurat.
- postinpalvelut jatkossa????...
kysyy elli-epätietoinen? en astu jalallanikaan lautturiin.oon käyny kokoikäni vaan osuuskaupassa.siellä palvellaan kokorahan edestä.
- ovat
postinpalvelut jatkossa????... kirjoitti:
kysyy elli-epätietoinen? en astu jalallanikaan lautturiin.oon käyny kokoikäni vaan osuuskaupassa.siellä palvellaan kokorahan edestä.
hassuja!
- :=p
Ellin ei auta käyttää sitten postipalveluja :)
- tietenkin
ja samalla voi tehdä ostokset uudessa S-marketissa sekä ostaa halvemmalla bensaa kun nuo huittisten hinnat hyppäs taas.Ja tulomatkalla vois tuoda sen Sastamalan opastaulun ja viedä sen virttaanharjulle
lentokentän päähän Säkylän ja Vampulan kaupunginosan rajalle.
- mä vaan
Siinä Lautturin eteisessä on muutenkin niin hemmetin ahdasta, kun kärryjäänkin saa odotella välillä vaikka kuin kauan kun mummut ja papat jää siihen eteet horisemaan ym.! Mietin vaan minne ne kaikki tavarat mahtuu?
Ja ihan samoin: en tykkää käydä Lautturissa, kun se vessa haisee kauppaan asti, linnut kakkii hedelmiin ja leivästäkin on pari kertaa puuttunut paloja (linnut?) ja myyjät on v...un kiukkuisia kun niiltä kysyy hintaa tai tavaraa jota ei oo hyllyssä ym.- Lautturiin
vissiin aina eri aikaan kun nämä aikaisemmat kirjoittajat. Aina olen saanut ystävällisen palvelun ja soman hymyn kassalta.Käyn pari kertaa viikossa. Onkohan taas omissa asenteissa korjattavaa. Posti saisi silti säilyä Huittisissa omana yksikkönään.
- yli 50-vuotta on osuuskaupa...
Lautturiin kirjoitti:
vissiin aina eri aikaan kun nämä aikaisemmat kirjoittajat. Aina olen saanut ystävällisen palvelun ja soman hymyn kassalta.Käyn pari kertaa viikossa. Onkohan taas omissa asenteissa korjattavaa. Posti saisi silti säilyä Huittisissa omana yksikkönään.
asiomassa ja saanut aina hyvän palvelun,huom! vielä vanhanakin.siellä jaksetaan hymyillä myös vanhoille ja auttaa jos tarvii.niin terveisiä käski sanoo s-marketin tytöille ja pojille!
- huittislaiset
yli 50-vuotta on osuuskaupa... kirjoitti:
asiomassa ja saanut aina hyvän palvelun,huom! vielä vanhanakin.siellä jaksetaan hymyillä myös vanhoille ja auttaa jos tarvii.niin terveisiä käski sanoo s-marketin tytöille ja pojille!
Tää kaupunki on täynnä vanhoja ja valittavia ihmisiä:) Jos ette astu jalallanne lautturiin niin sitten ette astu postiinkaan. Mikä siinäkin muka nyt niin kauheeta on, voihan ne maitonsa silti käydä hakemassa ässästä...
- kumikameli 5
huittislaiset kirjoitti:
Tää kaupunki on täynnä vanhoja ja valittavia ihmisiä:) Jos ette astu jalallanne lautturiin niin sitten ette astu postiinkaan. Mikä siinäkin muka nyt niin kauheeta on, voihan ne maitonsa silti käydä hakemassa ässästä...
Hahaaa... tais kauppias haluta vaan enemmän kyhnyä! S-marketissa ois ollu paljon enemmän tilaa postille... minkä takia piti ahtaaseen tilaan tunkea noin iso palvelu?!
- naapurin tyttö
kumikameli 5 kirjoitti:
Hahaaa... tais kauppias haluta vaan enemmän kyhnyä! S-marketissa ois ollu paljon enemmän tilaa postille... minkä takia piti ahtaaseen tilaan tunkea noin iso palvelu?!
Olen kanssasi aivan samaa mieltä! Onkohan postipalvelua edes tarjottu S-markettiin? Kyllä varmaan.
Kävin myös eka kerran Lautturissa postiasioiden merkeissä, ja aika kurja kokemus, täytyy sanoa... joku täällä kirjoitti, että Lautturissa haisee ja minäkin huomasin saman asian, mistä se haju tulee?
Ja olen myös samaa mieltä siitä, että siinä jonossa on inhoittavaa seistä kaiken kansan katsottavana. Ja vielä, liian ahdasta siellä myös on. Tulikohan nyt oikein haukuttua? Mutta huom. ei tämä tilanne myyjien vika ole, kaipa he yrittävät tehdä parhaansa, olosuhteista huolimatta. - munanpuuttehessa
naapurin tyttö kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä! Onkohan postipalvelua edes tarjottu S-markettiin? Kyllä varmaan.
Kävin myös eka kerran Lautturissa postiasioiden merkeissä, ja aika kurja kokemus, täytyy sanoa... joku täällä kirjoitti, että Lautturissa haisee ja minäkin huomasin saman asian, mistä se haju tulee?
Ja olen myös samaa mieltä siitä, että siinä jonossa on inhoittavaa seistä kaiken kansan katsottavana. Ja vielä, liian ahdasta siellä myös on. Tulikohan nyt oikein haukuttua? Mutta huom. ei tämä tilanne myyjien vika ole, kaipa he yrittävät tehdä parhaansa, olosuhteista huolimatta.Turhasta ruikuuttelet.
- munnaa
munanpuuttehessa kirjoitti:
Turhasta ruikuuttelet.
poskeen vaan päivittäin pitää tytön virkeänä
- *nauraa*
Huittisista löytyy kaikki, mainostaa eräs työyhteisöni jäsen (ei kuitenkaan hänelle töitä) ja nyt ei postiakaan!
- naapurin tyttö
Olen työyhteisösi jäsenen kanssa samaa mieltä, Huittisista löytyy kaikki tarvittavat palvelut, jos hän sitä tarkoitti?
Ikävää vaan, että töitä täältä tosiaan on vaikeaa saada, mutta se on pitkälti täällä vaikuttavien päättäjien vika, elinkeinopäättäjien nimenomaan, koska heidän työnsä on koettaa houkutella, keksiä keinoja millä saada tänne lisää yrittäjiä/yrityksiä. Koulutettua väkeä täällä on riittävästi, ja jos ei, koulujakin täällä on joka lähtöön!
Joten Huittisista löytyy kyllä potentiaalia mihin vaan!
Mutta kirjoitit että ei ole enää postiakaan? Etkö ole sitä löytänyt, vai eikö nykyinen ole sinulle kelvannut? Ja tuo nauru, onko se hullun vai aidosti iloisen naurua tai epätoivoisen naurua, vai mikä sinua niin huvittaa? Työtön ystäväsi? - aidosti iloisena
naapurin tyttö kirjoitti:
Olen työyhteisösi jäsenen kanssa samaa mieltä, Huittisista löytyy kaikki tarvittavat palvelut, jos hän sitä tarkoitti?
Ikävää vaan, että töitä täältä tosiaan on vaikeaa saada, mutta se on pitkälti täällä vaikuttavien päättäjien vika, elinkeinopäättäjien nimenomaan, koska heidän työnsä on koettaa houkutella, keksiä keinoja millä saada tänne lisää yrittäjiä/yrityksiä. Koulutettua väkeä täällä on riittävästi, ja jos ei, koulujakin täällä on joka lähtöön!
Joten Huittisista löytyy kyllä potentiaalia mihin vaan!
Mutta kirjoitit että ei ole enää postiakaan? Etkö ole sitä löytänyt, vai eikö nykyinen ole sinulle kelvannut? Ja tuo nauru, onko se hullun vai aidosti iloisen naurua tai epätoivoisen naurua, vai mikä sinua niin huvittaa? Työtön ystäväsi?naapurin tyttö taitaa olla tämän työyhteisöni jäsenen ystävätär, "kaikkea meillä huittisissa on, no ei ehkä töitä, mutta kaikkea on". Kun olette niin päteviä, niin miksi ette luo niitä työpaikkoja itsellenne? Ei se niin vaikeaa ole, mutta varmasti vaikeampaa, kuin istua perse homeessa ja valittaa miten työnantaja kohtelee. Olisitpa vaan kuullut mitä se vanha piika sanoi lomautuksista. Häpeisi edes, idiootti!
- naapurin tyttö
aidosti iloisena kirjoitti:
naapurin tyttö taitaa olla tämän työyhteisöni jäsenen ystävätär, "kaikkea meillä huittisissa on, no ei ehkä töitä, mutta kaikkea on". Kun olette niin päteviä, niin miksi ette luo niitä työpaikkoja itsellenne? Ei se niin vaikeaa ole, mutta varmasti vaikeampaa, kuin istua perse homeessa ja valittaa miten työnantaja kohtelee. Olisitpa vaan kuullut mitä se vanha piika sanoi lomautuksista. Häpeisi edes, idiootti!
Kuka sanoi että olemme/olen työtön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780