hei teini mamat.
viime vuonna sai noin 11 minun tutuistani vauvat
kaikilla ikä 16-22v. Olen käynyt kättärillä/naisten sairaalassa katsomassa vasta syntyneit ja hekin tulivat katsomaan mua kun sain omani kesällä. On ollu todella kaunista ja ihanaa nähdä monet nuoret samassa asemassa kun minä ja on ollu kivaa jutella ja puuhailla samoja heidän kanssa.
Nyt sit ajattelin järjestää sellasta "babymama ilta" saisin heitä kaikea/sut tänne mun kotiin tai sit meijän kerhohuoneelle puuhailee vauvojen kanssa, jutellaan, pelataan bilistä, syödään, juodaan ja kuunnellaan musiikkia.
Miltä idea kuulostaa?? onnistuuko se.. vai onko lisää ehdotuksia mitä voisimme tehdä?
Mun mielestä papat eivät tarvii olla mukana, mutta voidaan sopii toisiin jos käy kaikille.
mut tässä [email protected] mun maili, jos haluu tutustua ja olla kaveri. Oon sosiaallinen kaveri ja muutenkin tykkään tutustua kaikkiin uusiin ihmisiin.
t.rakas äiti ja 7kk pikkunen.
teini mamat (helsinki)
8
1357
Vastaukset
- mammady!
ja tietenkin nuoret odottajat saavat tulla juttelee..=)
kivaa iltaa kaikille, täällä päin syötetään pikkusta päivällinen tähän aikaan. - kalamel
Hei . Ajatuksesi kuulosti varmasti monen mielestä hienolta tavalta järjestää teiniäitejä yhteen mutta minua häiritsi tuo juttu että :Syödään, JUODAAN ??? mitä ajattelitte juoda ? toivottavasti ette mitään alkoholipitoista kun lapsetkin olisivat mukana illalvietossa .maassa on ihan tarpeeksi lapsia jotka kärsivät moisesta tavasta .
- mammady!
eka kommenti mikä vastas mun ideaan, emme tietenkään mitään alkoholia.. ihan perus kokis ja fanta juodaan, sipsit ja mätöt syödään.
Oon ajatellu tota pitkään mun kavereiten kanssa.
Päätin sitten täältäkin kysellä viel, joo..kiitos et tuli edes sulta jotain positiivista.
mä toteutan iltaa sitten ystävänpäivänä. - Tai siis valkkaa
mammady! kirjoitti:
eka kommenti mikä vastas mun ideaan, emme tietenkään mitään alkoholia.. ihan perus kokis ja fanta juodaan, sipsit ja mätöt syödään.
Oon ajatellu tota pitkään mun kavereiten kanssa.
Päätin sitten täältäkin kysellä viel, joo..kiitos et tuli edes sulta jotain positiivista.
mä toteutan iltaa sitten ystävänpäivänä.sieltä lähipuisto ja kilauta sinne. He auttavat ja antavat ohjeita ja apua.
Ja iltavuokra on halpa, jos kimpassa maksatte!
http://www.hel.fi/wps/portal/Sosiaalivirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/Sosv/fi/Perheiden palvelut/Leikkipuistot
- eivät ole
teiniäitejä, vaan vain nuoria äitejä. Kun sain aikoinani esikoisen 22-vuotiaana, ensisynnyttäjien keski-ikä oli 21-22 vuotta. Nyt se taitaa olla jo 29 vuotta.
16-17 vuotiaat ovat teiniäitejä, koska ovat alaikäisiä, mutta ikä korjaantuu muutamassa vuodessa!- mammady!
noh sovitaan niin olen nuori äiti ku mulla ikä 20.
mut kivasti alaan saamaan sähköpostia tästä aiheesta.
Iltaa pidetään sit su 15.02.2008. - et edelleenkään
mammady! kirjoitti:
noh sovitaan niin olen nuori äiti ku mulla ikä 20.
mut kivasti alaan saamaan sähköpostia tästä aiheesta.
Iltaa pidetään sit su 15.02.2008.osaa kirjoittaa suomea! heh!
- mutsi85
Helsingissä Hakaniemi/Kallio torstai aamuisin 10-12 on Nuorille äideille avoin äitiryhmä. Lisätietoja suljetuista ryhmistä saa ainakin talolta :)
Itse käynyt avoimessa ja pitänyt todella :D
Voimia
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756