Tänään on hyviä NHL-otteluita,mutta valitsin kaksi mielestäni paras kohdetta.
Käy katsomassa päivän vihje sivultani:
http://veikkausvihje.webs.com/apps/photos/photo.jsp?photoID=24241473&prev=1
[Huom,kun painat linkkiä vihje tulee suoraan]
Kertokaa mielipide vihjeistäni,olisitko sinä tehnyt toisin.
Joulupukkilan vihje 3.2
9
742
Vastaukset
- SanzQ
juup.. nappiin menee käynpäs pistämässä tuon lähimarketissa.
- Stadin kundi
Sulla on palstan parhaat vihjeet heti Stadin kundin jälkeen et sillei hei! Teppo juo nyt pari litraa maitoa, syö muutaman lautasellisen ravitsevaa hernekeitto ja lisäksi tuoretta rieskaa et sillei hei! Syönnin jälkeen kundi kipittää kuin tuli perseen alla peiton alle kaasuttelemaan et sillei hei! Ja nautinto voi alkaa hei!
Stadin kundi kirjoitti:
Sulla on palstan parhaat vihjeet heti Stadin kundin jälkeen et sillei hei! Teppo juo nyt pari litraa maitoa, syö muutaman lautasellisen ravitsevaa hernekeitto ja lisäksi tuoretta rieskaa et sillei hei! Syönnin jälkeen kundi kipittää kuin tuli perseen alla peiton alle kaasuttelemaan et sillei hei! Ja nautinto voi alkaa hei!
toisen kerran,että en käytä Suomi24 sivustolla muuta nimimerkkiä,kuin Joulupukkila.En ole mikään Oldtrafford.niin kuin jotku väittävät.Luulisi aikuisilla olevan parempaa tekemistä,kuin täällä palstalla semmosii keksiä.Jatkossa pyydän,ettei kukaan sanoisi minua miksikään Oldtraffordiksi,koska en ole hän.
- Mitäh?Täh?
Joulupukkila kirjoitti:
toisen kerran,että en käytä Suomi24 sivustolla muuta nimimerkkiä,kuin Joulupukkila.En ole mikään Oldtrafford.niin kuin jotku väittävät.Luulisi aikuisilla olevan parempaa tekemistä,kuin täällä palstalla semmosii keksiä.Jatkossa pyydän,ettei kukaan sanoisi minua miksikään Oldtraffordiksi,koska en ole hän.
Miksi sitten oldtrafford myönsi olevansa joulupukkila?
Mitäh?Täh? kirjoitti:
edes nähnyt,että hän oisi myöntänyt,MUTTA TOTUUS ON SE,ETTÄ MINÄ OLEN JOULUPUKKILA,ENKÄ MIKÄÄN MUU.Se on voi voi,jos Oldtrafford sanoo olevansa minä.Jos joku vielä väittää,että olen joku Oldtrafford niin en kommentoi siihen enää mitenkään,koska olen saanut tarpeekseni noista turhista väitteistä!
Kiitos!- seppoo
Mitäh?Täh? kirjoitti:
Kolme asiaa,mitä en ikinä myöntäis:
1. Olen teppo
2. Olen raipe
3. Olen joulupukkila
Syy: Koska noi kaikki on ihan pellee porukkaa ja keskenään sama henkilö.Eli ihan skitso homoapina kaikkien nimimerkkien takana!
- Pentti123
Pelaan ainakin itse tänään tuota fa cupin peliä burnley-west bromwich x.
- -Lumiukko
-Lumiukko pysyy kaukana poissa noista matseista et sillei hei! Nucksin tappioputki on jo niin pitkä, että fanit ovat jo alkaneet jättää joukkueen (ja kyseessä on sentään lätkähulluja kanadalaisia). Viime kotiottelussa Nashvilleä vastaan jo 3-1 johtanut mutta silti hävinnyt Nucks buuattiin ottelun lopuksi pois jäältä. Jos tänään tulee tappio, niin eiköhän ala joukkueessa jotain tapahtua. Toisaalta, eipä ole Carolinallakaan varaa hävitä. Jos pakko olisi valita, niin -Lumiukko betsaisi Vancouver Canuckseja moneylinenä.
Sama juttu toisessa pelissä; kummallakaan joukkueella ei ole varaa häviöön, jos playoffseihin mielivät hei!- pepe78
VAN tappioputki on niin pitkä, että tänään se päättyy. Pakko päättyy ku on sen verran montal lappua menny mehtään VAN ansiosta. Ja jos ei pääty niin hävitään sitten lisää, mutta pelaan sitä vaikka ensi syksyyn.. Niin ja onhan siellä pistetty ketjut uusiksi ja Demitra tulee herätteleen Sundinin, niin eiköhän siitä hyvä tuu.. toivottavasti.
Toi toinen on mielestäni vittumaisin kohde koko päivänä. Justkun NAS näyttäs, että vähän ruvetaan voittaan niin tänää vois sitten olla sen tappion vuoro. Ja se Rinteen huono peli on taas lähempänä viimeaikojen hyvien otteiden jälkeen. PHO on kanssa semmonen joukkue, joka on yllättäny meikäläisen tämän kauden otteillaan. Nyt 3 tappiota alla ja Playoofeista kovasti taistellaan, voi ihan hyvin tänään voittaaki.. Ei tule tämä kohe mun lapuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145