selviän, niin en ota koskaan viinaa enään
Kauhee krapulakohtaus taas iski
5
468
Vastaukset
- ööööh..
Noin minäkin juoppourallani lupailin itselleni kai satoja kertoja.
- ööööh..
Lupaukset tuli tehtyä vastaavassa liikuttuneessa tilassa armottoman krapulan kynsissä.
Toipumisen jälkeen ne lupaukset unohtuvat hyvin nopeasti. About viikossa parissa viimeistään.
Känninen tai krapulainen ihminen ei ole kykenevä tekemään pysyviä päätöksiä. Ei kyllä paljon muutakaan.
- selviät voit hyvin
liittyä tipattomien ketjuun ja saada siitä tukea joka päivä. Kirjoita siihen kuittaus jo huomenna.
- Oolofi
Eikös se krapula itsessään ole jonkinsortin ''kohtaus'' vai mitä tarkoitat? Kerrohan tarkemmin.
- aloittaja-
Tuli kuolema ja kaikki pahat asiat mieleen. Selvisin siittä ja en ole sen jälkeen alkoon koskenut. Olin ripulilla pari päivää sen putken jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362