http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=Lex Nokia&aq=f
http://fi.wikinews.org/wiki/Oikeusprofessorien_mukaan_Lex_Nokia_loukkaa_Suomen_perusoikeuksia
Ei ole syytä antaa rahojaan tuollaiseen firmaan !!
Ajattelemisen aihetta
6
406
Vastaukset
- jos luulet
kännykkäfirman touhujen vaikuttavan renkaiden ostamiseen?
Toivottavasti luistelet sen verran pahasti harakiri-renkaillasi ojaan ettet enään ikinä pääse kirjottaan perusteetonta paskaa tänne.- kännykästä
vaan itse Nokia - yhtiön tuotteiden boikotoinnesta .
Sinä tietysti olet "perussuomalainen" , joka ei vastusta vääryyttä , hyväksyy kaiken nurkumatta ja mukisematta vain murjottamalla ! - liittyy miten?
kännykästä kirjoitti:
Sinä tietysti olet "perussuomalainen" , joka ei vastusta vääryyttä , hyväksyy kaiken nurkumatta ja mukisematta vain murjottamalla !"Nokia - yhtiön tuotteiden"
Kerrotko kommunisti vielä sen, miten Nokia-yhtiö liittyy nykyisin Nokian renkaisiin? Muuten kuin että molemmat ovat maailman kannattavimpia yrityksiä toimialoillaan.
Historiasta on turha viisastella, sillä Lex Nokia ei kuulu historiaan, vaan tulevaisuuteen.
Kehitys kehittyy, jotkut eivät. - Renkaat erkani
kännykästä kirjoitti:
Sinä tietysti olet "perussuomalainen" , joka ei vastusta vääryyttä , hyväksyy kaiken nurkumatta ja mukisematta vain murjottamalla !Nokia-yhtiöstä varmaan joskus 80-luvulla... no 90-luvulla viimestään.
Ja nyt tää idiootti kuvittelee että suomalaisten asiat paranee jotenkin ku alkaa ostaa ulkomaisia renkaita kännykkä-nokian touhuista johtuen.
Pyydä jonkun hoitsun siellä hoitokodissa selittämään kännykkä-nokian ja muiden ero, kuka vaan täysjärkinen ne tietää.
- välitä
Ylireakoinneista päätellen näillä vastaajilla on jotenkin sormensa pelissä.
- kertoa kuinka
tulkitset aikaisemmat asialliset vastaukset ylireagoinniksi jos joku on niin jumalattoman tyhmä että luulee rengas- ja kännykkätehdasta samaksi firmaksi vain sen takia että kummankin nimessä esiintyy kaupunginnimi Nokia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756