Raukkamaista taas

emmax

poistattaa ne aforismit, ne eivät olleet mitään vitsejä ja sille nimikkeelle ei ole omaa palstaa !
Niistä muutama oli niin tämän palstan ilmapiiriin sopiviakin. Mikä hiton painostus on minua vastaan jollakin änkyrällä ja nyt ei auta sanoa ,että vitsit ei kuulu tänne ? Muidenkin mielipidettä kuulisin tähän asiaan ?!

21

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin ihmettelen

kaikenlaisetb nimeltä haukkumiset ja herjaukset ja naimis touhu puhet tänne kyllä mahtuu muttei muutama keventävä juttua. On outoa touhua , ei voi ymmärtää tätä menoa.

• jos pitää jotain poistaa

niin voitaisiin aloittaa ensin noista perättömistä jutuista, jutuista joissa mainitaan yksityishenkilöitä nimeltä ja ns. kakka jutut. Niitä on melkein puolet tällä palstalla.

Jatka vain samaan malliin, on piristävää lukea silloin tällöin vitsonen tai aforismi.

• on parikin jotka saavat mitä ilmeisemmin orkun ,kun pääsevät mun viestejä poistattamaan...
        tuolla alempana kymmenes aloitus, siellä yx leuhkii miten hän ois poistattanut sen ,mutta joku ehtikin ensin..höylätköön nyt akkaansa ,niin ei jää ilman orkkua tänään...

• on niitä

tosikkoja, ja pilkunviiljia. Näille pitää olla mieleinen asia.

• eli mielipiteen

sensurointi on lainvastastasta.

• Sen olis voinut tehdä kuka tahansa,mutta kukaan ei sitä tehnyt.

• suinkaan kirjoitukset itsestään katoa, eikä tämä suinkaan ollut eka kerta...

• kahelimies

on paskamaista sakkia,sympatiat on sua kohtaan
      järisyttävän suuret...natsit jyllää näköjään....
      pimpelipomtättärää!

• räsyli

Niin olen samaa mieltä kanssasi, että kaikki rivous ja pyllyjutut saa kyllä olla, mutta ei mikään sellainen, mikä toisi edes hetken lohtua jollekin, ne poistetaan. Annetaan ajatusten lentää edelleen

• ennen ollut tämä sama malli, että joku kiihkoinen poistattaa kevennykset hetimiten ? Itse olen ollut kirjoittelemassa tänne vasta toista vuotta ja kyllä ne kirjoittamani huumorit ovat pysyneet tähän talveen asti palstalla . Ylläpito ei poista niitä itse, mutta kun muutamat "pätemisenkipeät " vaativat ja kieli pitkällä odottavat, että milloinka otsikko on poistunut, niin nautinto on silloin heillä suunnaton. Rajattua ja ankeeta on elämä heillä, positiivisuus ja optimistisuus ovat kuitenkin niitä arkipäivän kantavia voimia !

• laatinut
        emmax kirjoitti:

ennen ollut tämä sama malli, että joku kiihkoinen poistattaa kevennykset hetimiten ? Itse olen ollut kirjoittelemassa tänne vasta toista vuotta ja kyllä ne kirjoittamani huumorit ovat pysyneet tähän talveen asti palstalla . Ylläpito ei poista niitä itse, mutta kun muutamat "pätemisenkipeät " vaativat ja kieli pitkällä odottavat, että milloinka otsikko on poistunut, niin nautinto on silloin heillä suunnaton. Rajattua ja ankeeta on elämä heillä, positiivisuus ja optimistisuus ovat kuitenkin niitä arkipäivän kantavia voimia !

säännöt, joiden mukaan täällä on kirjoiteltava.

Vitsit, vitsipalstalle, lemmikkiasiat niille varatulle palstalle, autoasiat omiinsa jne, jne...

Turha sinun on kapinoida yleistä sääntöä vastaan, samat säännöt koskevat meitä kaikkia.
        S-24 sivustoille kirjoitetaan keskimäärin n. 25000 viestiä vuorokaudessa.
        Mitä siitä tulisi, jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla kuin sinä, että "kyllä nää mun kevennykset on niin hyviä, et ne voi kirjottaa mihin haluaa" Niin, osaatko kuvitella miten siinä sillon kävisi?

• nää herjaus
        laatinut kirjoitti:

säännöt, joiden mukaan täällä on kirjoiteltava.

Vitsit, vitsipalstalle, lemmikkiasiat niille varatulle palstalle, autoasiat omiinsa jne, jne...

Turha sinun on kapinoida yleistä sääntöä vastaan, samat säännöt koskevat meitä kaikkia.
        S-24 sivustoille kirjoitetaan keskimäärin n. 25000 viestiä vuorokaudessa.
        Mitä siitä tulisi, jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla kuin sinä, että "kyllä nää mun kevennykset on niin hyviä, et ne voi kirjottaa mihin haluaa" Niin, osaatko kuvitella miten siinä sillon kävisi?

ja muut nimillä kirjoittelut, mikset niitä puhdista, vai onko ne sinu juttuja?

• nautitaan niistä
        nää herjaus kirjoitti:

ja muut nimillä kirjoittelut, mikset niitä puhdista, vai onko ne sinu juttuja?

niissä on kaikki suorasti sanottu.

• ja kilpailu on

kovaa. Sinä olet uhka kahdelle nimimerkille suosiossa ja saa heidät poistamaan Sinun erittäin hyviä ja suosittuja juttujasi. Jatka vaan, äläkä sure kateelliste poistamia juttuja, vaan pistä kaksi aina tilalle.

• toimimaan

täällä vastoin ylläpidon antamia ohjeita, vai?

• kevennys juttuihin
        toimimaan kirjoitti:

on mielestäni paljon sopivampaa kuin nimeltä solvaaminen. Jota tämä palsta on 90% tiettyjen mimimerkkien taholta.

• toimimaan kirjoitti:

en sentään ole yllytyshullu, tykkään vaan kirjoitella..

• nyt tosikoksi
        emmax kirjoitti:

en sentään ole yllytyshullu, tykkään vaan kirjoitella..

rupia kun et tähäkään asti sellaisena ole ollut.

• vissiin alkaa kertomaan iltasatuja

• salainen mies

mullekki iltasatu!

• Ois kyllä

Ajatuksena voin kuvitella että iltasatu sinun kertomanasi olisi jotain aivan erinomaista,
        jota emme ole tottuneet näkemään, saati sitten kuulemaan.
        Tässä kuitenkin yksi monista herkistä ja surullisista saduista jotka eivät päädy julkisuuteen:

"Olin aina kuvitellut illan kulumisen ennen nukkumaanmenoa lyhyemmäksi kuin koin sen nyt olevan.
        Ajan keston täytyi johtua siitä, että sinä olit juuri sinä iltana minun lähelläni ja halusin tilanteen kestävän ainaisesti.Keskustelullemme ei tuntunut tulevan loppua.Olimme niin lähekkäin.
        Kuitenkin kun käännyit ja lähdit kantapaikkaasi etsimään ystävää, tajusin että en olekaan mitään ja on mentävä nukkumaan yksin. Otin nallen kainalooni ja menin näkemään unia sinusta."

Tämäkään ei kuulu tänne vaan ihan johonkin muulle palstalle,tipahti vaan nyt tähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe