No tietenkin PORIN ÄSSÄT! Rauman kettutytöt jäivät nuolemaan näppejään kuiten aina.
Ketäs veikään satakunnan herruuden?
6
273
Vastaukset
- tyhmä!
Ei ole paljoa kehumista burilaisen kirjoitustaidossa. Oliskohan kannattanut tuplata se 2. luokka kuten ope kehoitti?
- nyt itse
vaan käydä ne koulusi loppuun... ai niin joo, sinun pitäisi lukea silloin opintojasi porissa, kun ei tuollaisesta säälittävästä palstatraumalaisesta opettajaksi ole:D
- tyhmään burilaiseen
nyt itse kirjoitti:
vaan käydä ne koulusi loppuun... ai niin joo, sinun pitäisi lukea silloin opintojasi porissa, kun ei tuollaisesta säälittävästä palstatraumalaisesta opettajaksi ole:D
No voi sentään. Ei kait burilaiselle tullut paha mieli? No totuus aina hieman sattuu.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
tyhmään burilaiseen kirjoitti:
No voi sentään. Ei kait burilaiselle tullut paha mieli? No totuus aina hieman sattuu.
JHAHAHAHA onko teillä noin heikko kupoli etti vittuunnutte kaikesta?Olette te sitten melkoisen heikkoa tekoa koko Rauma.
- tajua?
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... kirjoitti:
JHAHAHAHA onko teillä noin heikko kupoli etti vittuunnutte kaikesta?Olette te sitten melkoisen heikkoa tekoa koko Rauma.
En ole Raumalta.
- melkoinen pelle
tajua? kirjoitti:
En ole Raumalta.
En ole Porista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614706Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803157- 472493
- 342215
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98912