215 km/h ohi poliisiautosta

Sitähän minä olen sanonut, että sielläkin Pulkkila-Oulu välillä on nopeusrajoitukset aivan liian alhaiset (80), vaikka se tiekään ei ole enää ajantasainen ollut pitkään aikaan. Hirviäkin siellä saattaa liikkua, eikä niitä aitoja ole.

Ehkä tuo 215 on talvisaikaan kuitenkin aika ylärajoilla, kun ei ehdi poliiseja tunnistamaan? Miten sitten esimerkiksi hirven?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1640651

8

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameratolpat

Tuo täytyi johtua tolppien aiheuttamasta liikenneraivosta. Noin mullekin aina käy. En tosin noin hurjan raivon valtaan ainakaan vielä ole joutunut.

• valittaa kun

rekka ajaa rajotinta vasten! Voi pillun karvat sentään!

• 330 da Touring

215 on ehkä vähän liikaa, mutta kyllä nykyiset nopeusrajoitukset ovat naurettavia. Itse pidän yleensä sellaista 130-150 nopeutta matka-ajossa. Hyvällä autolla se ei aiheuta kenellekään vaaraa.

• h.i.v.

tämänkin postauksen seuraavalle palstalle ->
        "liukas keli suisti bmw:n ojaan suoralla tiellä keskellä päivää, kuljettajan epäillään olevan osasyyllinen tapahtuneeseen, pölliisi selvittää"

• hurrikaani vetelee

Pojalla oli kyllä asennetta, mutta ei vielä taitoa.

Minä olisin jättänyt kyrpänaamat jälkeeni. Ei muuta kuin hanaa vaan ja sivutielle pakoon. Ei tuu kyrpänaamat perässä.

• ja kameratolppien

aiheuttamaa turhautuneisuutta!! Raivoa...ei mies kyykystä kuse.

• oliski

kääntyny sivutielle,jollekki auraamattomalle metsäautotielle.

• 121004/km/years
        oliski kirjoitti:

kääntyny sivutielle,jollekki auraamattomalle metsäautotielle.

Vittuileeko moottorisahasi, jotenkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      55
      2430
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      12
      1485
    3. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1156
    4. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1093
    5. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      937
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      917
    7. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      80
      903
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      20
      896
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      21
      869
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      56
      841
    Aihe