Onko missään parempia tarjouksia?
73 000 € / 2 kk / 2,02%
12
4035
Vastaukset
- talletustarjous
Sofia Pankki 2 kk 2,89 %.
https://www.sofiapankki.fi//fi/Pages/default.aspx - Nordeaan
Nordean Kasvutililtä saa 3,8 % maaliskuun loppuun saakka. Uusia tilejä ei tosin avata enää, joten sulla tarvis olla se tili avattuna jo. Itselleni avattiin puoliväkisin joskus jonkun avainasiakkuushärpäkän yhteydessä ja nyt se sit hyödyttää. Googlettamalla "nordea kasvutili korko" saat eri talletusportaiden korot selville.
- EI koko summalle
"Kasvutilin talletukselle maksetaan kiinteää korkoa päiväsaldon mukaan porrastetusti. Kun talletuksen määrä ylittää seuraavan korkoportaan, maksetaan ylittävälle osalle seuraavan portaan mukaista korkoa."
Kasvutili on melkoista huijausta,
korkeampi korko maksetaan VAIN PORTAAN YLITTÄVÄLLE OSALLE, joten kun lasket koko talletuksen keskikoron, se jää hyvin matalaksi.
"HUIJAUSTA" varsinkin siinä mielessä, kun kaikkien tietämieni muiden pankkien vastaavasti korkoportain nousevissa tileissä,
maksetaan KOKO talletusnummelle korkoportaan ylittänyttä korkoa.
--------------
Kasvutilin korko Korkoportaat Korko 1.4.2009 alkaen
0,01 - 3 300 euroa 0,40 %
3 300,01 - 8 400 euroa 0,60 %
8 400,01 - 16 800 euroa 0,80 %
16 800,01 - 42 000 euroa 1,00 %
42 000,01 - 1,20 %
http://www.nordea.fi/Yritykset%2Bja%2Byhteis%C3%B6t/Maksut%2Bja%2Bkortit/Kasvutilin%2Bkorko%2Bmuuttuu%2B142009%2Balkaen/1098102.html - SdC
"saat eri talletusportaiden korot selville. "
kai olet tietoinen, Nordea on kai ainoa tili, jossa maksetaan vain ylittävälle osalle korkoportaan korkoa,
kaikissa muissa koko summalle,
eli keskikorko on aina kasvutilillä ollut hyvin alhainen. - Kasvutilionhuono
EI koko summalle kirjoitti:
"Kasvutilin talletukselle maksetaan kiinteää korkoa päiväsaldon mukaan porrastetusti. Kun talletuksen määrä ylittää seuraavan korkoportaan, maksetaan ylittävälle osalle seuraavan portaan mukaista korkoa."
Kasvutili on melkoista huijausta,
korkeampi korko maksetaan VAIN PORTAAN YLITTÄVÄLLE OSALLE, joten kun lasket koko talletuksen keskikoron, se jää hyvin matalaksi.
"HUIJAUSTA" varsinkin siinä mielessä, kun kaikkien tietämieni muiden pankkien vastaavasti korkoportain nousevissa tileissä,
maksetaan KOKO talletusnummelle korkoportaan ylittänyttä korkoa.
--------------
Kasvutilin korko Korkoportaat Korko 1.4.2009 alkaen
0,01 - 3 300 euroa 0,40 %
3 300,01 - 8 400 euroa 0,60 %
8 400,01 - 16 800 euroa 0,80 %
16 800,01 - 42 000 euroa 1,00 %
42 000,01 - 1,20 %
http://www.nordea.fi/Yritykset%2Bja%2Byhteis%C3%B6t/Maksut%2Bja%2Bkortit/Kasvutilin%2Bkorko%2Bmuuttuu%2B142009%2Balkaen/1098102.htmlKiitti muistutuksesta. Ihmettinkin juuri, miksei Nordean kasvutilin koron määrä ollut lähelläkään sitä mitä laskimella laskeskelin.
- laske keskiarvo.
Kasvutilionhuono kirjoitti:
Kiitti muistutuksesta. Ihmettinkin juuri, miksei Nordean kasvutilin koron määrä ollut lähelläkään sitä mitä laskimella laskeskelin.
NIIN, nORDEASSA SAA VAIN YLIMENEVÄLLE SEN KORKOPORTAAN KORON,
KUN
MONESSA MUUSSA SAA KOKO SUMMALLE.
mutta laskenta helppoa, laske ensin korkoportaiden keskiarvo,
niille portaille kun sinun on "täynnä" keskiarvo % voi sitten edetä.
- 00090099
kuin 2.2% vuodessa.
- on että
rahan ostovoima kasvaa seuraavat vuodet 10-30%/v.
- kattguld
Parex bank - korko 5%
- ei.
ei ole mitään tekemistä suomalaisen talletussuojan ja valvonnan kanssa.
kun, jos tuollaisiin tallettaa, pitää olla kyllä "yläkerran herran" kanssa hyvät välit,
ettei tili katoa ja saa joskus omansa pois.
- 1
Taidan laittaa Sofiaan. Se vaikuttais aika hyvältä tarjoukselta.
- Sofiax
Joo, on hyvä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511