73 000 € / 2 kk / 2,02%

Tallettaja

Onko missään parempia tarjouksia?

12

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talletustarjous
    • Nordeaan

      Nordean Kasvutililtä saa 3,8 % maaliskuun loppuun saakka. Uusia tilejä ei tosin avata enää, joten sulla tarvis olla se tili avattuna jo. Itselleni avattiin puoliväkisin joskus jonkun avainasiakkuushärpäkän yhteydessä ja nyt se sit hyödyttää. Googlettamalla "nordea kasvutili korko" saat eri talletusportaiden korot selville.

      • EI koko summalle

        "Kasvutilin talletukselle maksetaan kiinteää korkoa päiväsaldon mukaan porrastetusti. Kun talletuksen määrä ylittää seuraavan korkoportaan, maksetaan ylittävälle osalle seuraavan portaan mukaista korkoa."

        Kasvutili on melkoista huijausta,
        korkeampi korko maksetaan VAIN PORTAAN YLITTÄVÄLLE OSALLE, joten kun lasket koko talletuksen keskikoron, se jää hyvin matalaksi.

        "HUIJAUSTA" varsinkin siinä mielessä, kun kaikkien tietämieni muiden pankkien vastaavasti korkoportain nousevissa tileissä,
        maksetaan KOKO talletusnummelle korkoportaan ylittänyttä korkoa.

        --------------

        Kasvutilin korko Korkoportaat Korko 1.4.2009 alkaen
        0,01 - 3 300 euroa 0,40 %
        3 300,01 - 8 400 euroa 0,60 %
        8 400,01 - 16 800 euroa 0,80 %
        16 800,01 - 42 000 euroa 1,00 %
        42 000,01 - 1,20 %

        http://www.nordea.fi/Yritykset%2Bja%2Byhteis%C3%B6t/Maksut%2Bja%2Bkortit/Kasvutilin%2Bkorko%2Bmuuttuu%2B142009%2Balkaen/1098102.html


      • SdC

        "saat eri talletusportaiden korot selville. "


        kai olet tietoinen, Nordea on kai ainoa tili, jossa maksetaan vain ylittävälle osalle korkoportaan korkoa,
        kaikissa muissa koko summalle,

        eli keskikorko on aina kasvutilillä ollut hyvin alhainen.


      • Kasvutilionhuono
        EI koko summalle kirjoitti:

        "Kasvutilin talletukselle maksetaan kiinteää korkoa päiväsaldon mukaan porrastetusti. Kun talletuksen määrä ylittää seuraavan korkoportaan, maksetaan ylittävälle osalle seuraavan portaan mukaista korkoa."

        Kasvutili on melkoista huijausta,
        korkeampi korko maksetaan VAIN PORTAAN YLITTÄVÄLLE OSALLE, joten kun lasket koko talletuksen keskikoron, se jää hyvin matalaksi.

        "HUIJAUSTA" varsinkin siinä mielessä, kun kaikkien tietämieni muiden pankkien vastaavasti korkoportain nousevissa tileissä,
        maksetaan KOKO talletusnummelle korkoportaan ylittänyttä korkoa.

        --------------

        Kasvutilin korko Korkoportaat Korko 1.4.2009 alkaen
        0,01 - 3 300 euroa 0,40 %
        3 300,01 - 8 400 euroa 0,60 %
        8 400,01 - 16 800 euroa 0,80 %
        16 800,01 - 42 000 euroa 1,00 %
        42 000,01 - 1,20 %

        http://www.nordea.fi/Yritykset%2Bja%2Byhteis%C3%B6t/Maksut%2Bja%2Bkortit/Kasvutilin%2Bkorko%2Bmuuttuu%2B142009%2Balkaen/1098102.html

        Kiitti muistutuksesta. Ihmettinkin juuri, miksei Nordean kasvutilin koron määrä ollut lähelläkään sitä mitä laskimella laskeskelin.


      • laske keskiarvo.
        Kasvutilionhuono kirjoitti:

        Kiitti muistutuksesta. Ihmettinkin juuri, miksei Nordean kasvutilin koron määrä ollut lähelläkään sitä mitä laskimella laskeskelin.

        NIIN, nORDEASSA SAA VAIN YLIMENEVÄLLE SEN KORKOPORTAAN KORON,
        KUN
        MONESSA MUUSSA SAA KOKO SUMMALLE.

        mutta laskenta helppoa, laske ensin korkoportaiden keskiarvo,
        niille portaille kun sinun on "täynnä" keskiarvo % voi sitten edetä.


    • 00090099

      kuin 2.2% vuodessa.

      • on että

        rahan ostovoima kasvaa seuraavat vuodet 10-30%/v.


    • kattguld

      Parex bank - korko 5%

      • ei.

        ei ole mitään tekemistä suomalaisen talletussuojan ja valvonnan kanssa.

        kun, jos tuollaisiin tallettaa, pitää olla kyllä "yläkerran herran" kanssa hyvät välit,
        ettei tili katoa ja saa joskus omansa pois.


    • 1

      Taidan laittaa Sofiaan. Se vaikuttais aika hyvältä tarjoukselta.

      • Sofiax

        Joo, on hyvä ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe