Mua pelottaa menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus. On läheisiä joille puhua ja jotka tietää mitä on edessä, mutta en voi sille mitään että nyt kaikki tuntuu niin lopulliselta.
Nyt kun tietää mitkä hoidot on edessä ja kaikki sivuvaikutukset :´(
Pelottaa hirveästi ja harmittaa kaikki!
Pakko vaan purkautua jonnekin... :´(
Olin hirveän rakastunut suhun
12
1634
Vastaukset
- sinulla sitten
oikein on?
- *pelokas*
Ei kuolemantuomiota, mutta hoidot edessä sivuvaikutuksineen jne. Semmosta sattuu.
- sitä rakkautta
vienyt? "Olin" tarkoittaa kai että et ole enää?
- se saa vaan
jostain syystä kirjoittamaan asiat menneessä muodossa.
Harmittaa että tuli tällainen. Mutta kaikki hyvin, mulla on ihmiset ympärillä jotka tukee. - fight!
se saa vaan kirjoitti:
jostain syystä kirjoittamaan asiat menneessä muodossa.
Harmittaa että tuli tällainen. Mutta kaikki hyvin, mulla on ihmiset ympärillä jotka tukee. - ymmärrän sua
*pelokas* kirjoitti:
videosta :)
mutta sinä selviät, kaikesta voittajana, saat elämäsi ja elämäntahtosi takaisin jonka jälkeen käyt rakkautesi perään nauttien. Älä lannistu, sinä tulet selviämään, mutta älä hylkää rakkauden tunnetta vaikka sinulla olisikin terveydessä ongelmia, niitä on erimuodoissa meillä kaikilla, me ymmärrämme kyllä toisiamme ja tuemme toisiamme, kun vain olisimme avoimia. Jos haluat puhua, sua kuuntelen.
- sulle..
Kyllä sinä selviät kaikesta voittajana. Saat voimaa tärkeistä ihmisistä elämässäsi, muistoista,rakkaudesta.. Elämäsi taistelun jälkeen olet vahvempi kuin koskaan :)
- sille..
tärkeälle ihmiselle?
Voimia. - Ehkä hän
on juuri se joka saa sinut voittamaan taistelun! Sillä tiedäthän sen, se on voitettavissa :)
- juuri tosi läheltä
seurannut tuota samaa taistelua...
- olisit minun kultani
niin taistelisin sinun rinnallasi uskollisesti. Toivon että kerrot hänelle. Tulet varmasti saamaan tukea. Tsemppiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872