Ku teillä ei ole mitään sanottava Islamista yhtäaika huutatte Aabrahammi on poliisi! Shit
Aabaraham
TE OLETTE TÄYS PASKA!
5
324
Vastaukset
- pro western
No mutta Aapohan luulee olevansa poliisi, tai ainakin on poliisin vasikka.
- N'allah
>No mutta Aapohan luulee olevansa poliisi, tai ainakin on poliisin vasikka.
Poliisin vasikka valvoo ainoastaan poliiseja! :p - pro western
N'allah kirjoitti:
>No mutta Aapohan luulee olevansa poliisi, tai ainakin on poliisin vasikka.
Poliisin vasikka valvoo ainoastaan poliiseja! :pPoliisin vasikka on sellainen iljetys, joka ilmiantaa toisia ihmisiä poliisille. Vasikointi on sitä, kun vie toisten asiat uteliaan poliisin tietoon. Vasikoita vihaavat yhtä paljon rikolliset ja poliisit, koska poliisi itse kutsuu ilmiantajiaan vasikoiksi. Virallinen termi lienee kuitenkin "tietolähde". Aapo on siis tietolähde.
Aapo kyllä on jotain vielä rumempaa kuin vasikka. Aapo on rotta. - mikäään
muu kuin elämässään epäonnistunut itsestään liikoja luuleva hyypiö
- minerwaa
pro western kirjoitti:
Poliisin vasikka on sellainen iljetys, joka ilmiantaa toisia ihmisiä poliisille. Vasikointi on sitä, kun vie toisten asiat uteliaan poliisin tietoon. Vasikoita vihaavat yhtä paljon rikolliset ja poliisit, koska poliisi itse kutsuu ilmiantajiaan vasikoiksi. Virallinen termi lienee kuitenkin "tietolähde". Aapo on siis tietolähde.
Aapo kyllä on jotain vielä rumempaa kuin vasikka. Aapo on rotta.mun siskolla on aivan ihania, lutuisia rottia lemmikkeinä.
Tosi söpöjä!
Niin pienet varpaat ja nappisilmät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770