Jos ei ole vielä tiliä siellä ni kannattaa hyödyntää: http://www.nordicbet.com/fin/docs?content=Playitcool_signup&ads=false&content_only=false
Voimassa 2-8 helmikuuta. eikä ole mikään mun bonusjuttu, vaan ihan nordicbetin oma jokaiselle uudelle asiakkaalle. nykyisinhän nordicbetinkin voitot on verottomia.
Uusille asiakkaille 5€ Nordicbetille
3
148
Vastaukset
- meiziiiiiiiiii
Kiitokset! miten nyt tuo kotiustus menee, jos pelaan 5€ panoksella vedon ja voitan siitä 35€, niin pitääkö minun sillon tehdä vielä kaksi 5€:n peliä yli 1,5 kertoimiseen kohteeseen ennen kuin kotiutus onnistuu, vai pitääkö minun pelata 35€ kokonaan uuteen vetoon ja siitä taas mahdollinen voitto vielä uuteen vetoon?? Säännöissä lukee näin: "VedonlyöntiBonus, mukaanlukien oma talletus, on kierrätettävä vähintään kolme (3) kertaa yli 1,5 kertoimilla."
- ilmaiseksi!!
eli 3 kertaa vaan 5€ panoksella yli 1,5 kertoimen veto. sitten massit himaan.
- ilmaiseksi!!
ilmaiseksi!! kirjoitti:
eli 3 kertaa vaan 5€ panoksella yli 1,5 kertoimen veto. sitten massit himaan.
eli sulla vielä kaksi vetoa 5€ panoksella niin on kierrätys valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613