Mulla on jo toinen ZX menossa ja taas sama vaiva kun edellisessäkin.
Oven lukot nimittäin ei toimi kun kelit on tämmöiset.
Taas aamulla sain turvavyöllä sitoa oven pysymän kiinni kun ajoin töihin.
Siinä varmasti moni hieraisi länsi-suomessa silmiään kun ajoin liikenneympyrää oven heiluessa edestakasin kun ei se turvavyö pidä sitä kunnolla kiinni.
Mikä näissä ZX:ssä oikein on kun ovet ei tahdo millään pysyä kiinni jos hieman pakastaa?
ZX:n oven lukot.
Rapuralli
3
277
Vastaukset
- mikään
koettu on. Ei itku, ei nauru, ei rasvaus. Sopivanmittaiset mustekalat vain mukaan kyytiin. Niillä saat ovet pingotettua kiinni, kunnes auto lämpenee.
- minullekin...
Miten ihmeessä sen voi turvavyöllä kiinnittää? Eihän sitä vyötä saa mitenkään oveen kiinni.
- sittitär1
paras apu o naru, narulla kun laitta ovet kiinni niin pyssyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362