Tuli tuossa toista ketjua lukiessa mieleen, kun nämä abortin vastustajat täällä kertovat, että jos itse ei lasta halua, voi sen abortin sijaan antaa toiselle/toisille. Se on totta ja olisin ehdottomasti niin tehnyt, jos joku olisi halunnut minun alkioni, joka tuli ulos raskausviikolla 7 3. Miten tässä olisi voitu toimia? Olisiko sen voinut siirtää suoraan lasta haluavan kohtuun? Itse en missään nimessä sitä olotilaa, joka minulla oli (raskauspahoinvointi) olisi jatkanut. Eikö tässä olisi ratkaisu sekä niille, jotka ovat tulleet "vahingossa" raskaaksi ja ketkä ei raskauttaan halua jatkaa sekä niille, ketkä katkerasti täällä murhaprovoja kirjoittelevat, eivätkä tule raskaaksi?
Jos alkion voisi
10
411
Vastaukset
- ihan pienen alkionhan
voi siirtää. Hedlmöityneitä munasolujahan voidaan jopa pakastaa, samoin kuin spermaakin. Aika ihmeellistä.
- olla?
että milloin niitä voi vielä pakastaa. Mutta aika matala varmaan. Mutta siinähän olisi ratkaisu. Kaikki voittais.:) Odottaja, alkio ja lapsia toivova pariskunta.
- ap-kirjoittaja
koska täällä kärkytään murhaviestein aborttien sijaan adoptiolapsia. Itse en koskaan halua lasta odottaa, synnyttää saati pitää ja tulin vahingossa raskaaksi, niin tuohan olisi ollut mainio ratkaisu näille lapsen kärkkyjille. Siinä kaikki osapuolet olisivat ns. voittaneet.
- 1977
Jos Suomessa tulee tahtomattaan raskaaksi yli 10 tuhatta naista vuosittain, riittäisiköhän kaikille alkiolle ottajat? Vai ovatko abortin vastustajat niin tosissaan asiallaan, että ottaisivat jatkuvasti (vuosittain) alkion kasvtettavakseen? Ja varsinkin kun suurimmalla osalla abortinvastustajia ei liene ole todellista tarvetta ottaa ulkopuolista alkiota, vaan voisivat tehdä myös biologisesti oman lapsen? Jättäisivätkö tekemättä oman, että saisivat pelastettua muiden alkioita?
- sitten
varmaan sen voisi pakastaa myös itseä varten, myöhemmin istutettavaksi? Useimmat varmaan tekisi näin.
- 1977
sitten kirjoitti:
varmaan sen voisi pakastaa myös itseä varten, myöhemmin istutettavaksi? Useimmat varmaan tekisi näin.
Itse en ainakaan tekisi niin, vaan luotan kaikessa mielumin luomuun, luonnonmukaiseen viljelyyn.
Totta, olisihan se hyvä olla pakastimessa varalta, jos luomusti ei tärppäisi, niin sitten se olisi hätävarana, olisi mahdollisuus silti saada biologinen oma... - se olisi
1977 kirjoitti:
Itse en ainakaan tekisi niin, vaan luotan kaikessa mielumin luomuun, luonnonmukaiseen viljelyyn.
Totta, olisihan se hyvä olla pakastimessa varalta, jos luomusti ei tärppäisi, niin sitten se olisi hätävarana, olisi mahdollisuus silti saada biologinen oma...enää "luomu" jos on säilötty pakastimessa?
Ota huomioon myös että ei se välttämättä enää kiinnittyisi uudelleen..ei sekään mikään varma tae biologiseen lapseen (elävänä säilymiseen) olisi. - 1977
se olisi kirjoitti:
enää "luomu" jos on säilötty pakastimessa?
Ota huomioon myös että ei se välttämättä enää kiinnittyisi uudelleen..ei sekään mikään varma tae biologiseen lapseen (elävänä säilymiseen) olisi.Niin. Koska se ei enää edes kiinnittyisi välttämättä, niin ei se kovin luonnonmukainen ole, sillä yleensä nuo 6 viikkoiset alkiot ovat kiinnittyneitä.
Olen siis mielelläni elikkimättä jumalaa ja yritän vain luonnonmukaisein keinoin saada lsta jos olen halutakseni. Sitten jos haluan ja en luomuna saa, niin sitten pitänee yrittää tyytyä muiden luomutuotteisiin. En suoraan sanottuna edes tiedä uskaltaisinko ottaa edes adoptiossa mitään keinotekoisesti luotua vastaan, eihän sitä vauvasta näe millaisia vaikeuksia sillä myöhemmin voi kehittymisen suhteen olla. Luonnollisessa vauvassa varmaan paremmat mahdollisuudet olla kaikki kunnossa... - juu...
1977 kirjoitti:
Niin. Koska se ei enää edes kiinnittyisi välttämättä, niin ei se kovin luonnonmukainen ole, sillä yleensä nuo 6 viikkoiset alkiot ovat kiinnittyneitä.
Olen siis mielelläni elikkimättä jumalaa ja yritän vain luonnonmukaisein keinoin saada lsta jos olen halutakseni. Sitten jos haluan ja en luomuna saa, niin sitten pitänee yrittää tyytyä muiden luomutuotteisiin. En suoraan sanottuna edes tiedä uskaltaisinko ottaa edes adoptiossa mitään keinotekoisesti luotua vastaan, eihän sitä vauvasta näe millaisia vaikeuksia sillä myöhemmin voi kehittymisen suhteen olla. Luonnollisessa vauvassa varmaan paremmat mahdollisuudet olla kaikki kunnossa...sano vasta sen jälkeen kun olet vuosikausia yrittänyt turhaan saada sitä luomulasta, ja kun tajuat että vaihtoehtoja tuskin on jos sen lapsen haluaa ehkä joskus saada...
- 1977
juu... kirjoitti:
sano vasta sen jälkeen kun olet vuosikausia yrittänyt turhaan saada sitä luomulasta, ja kun tajuat että vaihtoehtoja tuskin on jos sen lapsen haluaa ehkä joskus saada...
...hyvä olla se hätävara siellä pakastimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750