Miksi Jeesus sanoi: "Isäni kodissa on monta huonetta, jonne menen valmistamaan teille asuinsijaa" ???
Miksi monta huonetta, jos on vain YKSI porukka joka sinne pääsee?
Miksi Jeesus sanoi?
10
339
Vastaukset
- entinen vl
Kysypäs asiaa täältä esoterismin harrastajilta, salatieteilijöiltä. Paavalikin puhuu "salatusta viisaudesta täydellisten hallussa".
http://www.ruusuristi.net/app/articles/kysymys_vastaus_palsta - yksinkertainen vastaus
Kolmihenkinen perhekkin asuu yleensä vähintään kolmiossa, kymmenhenkinen perhe taasen tarvitsee vielä enemmän huoneita. Satatuhatpäinen vl-lauma tarvitsee jo useamman hotellin.
että monenlaisella uskolla ja opilla pelastuisi.
Joh.10:5. Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä...16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.- vielä, että
keitä nämä onnelliset olevat, jotka valitaan?
- tuntisi sen
joukon, joka pelastuu? Missä kaikissa joukoissa opetetaan Raamatun mukaisesti?
Mistä sen tunnistaa? - sovellettuna
vielä, että kirjoitti:
keitä nämä onnelliset olevat, jotka valitaan?
Ne on Jumalan valtakunnan asukkaita, jotka pelastuvat, eli se ei ole nimestä kiinni, vaan samanlaisesta jaetusta uskosta ja opista. Pyhä Henki ei opeta monella tavalla.
apt.2:42. "Ja he pysyivät alati apostolien opissa ja osallisuudessa, ja leivän murtamisessa ja rukouksissa".
1.kor.1:10. "Mutta minä neuvon teitä, rakkaat veljet, meidän Herran Jesuksen Kristuksen nimen kautta, että te kaikki yhdenkaltaisen puheen pitäisitte, ja ettei teidän seassanne eriseuroja olisi, vaan olkaat sovitetut yhdessä mielessä ja yhdessä neuvossa".tuntisi sen kirjoitti:
joukon, joka pelastuu? Missä kaikissa joukoissa opetetaan Raamatun mukaisesti?
Mistä sen tunnistaa?paikkakunnalla on vain Yksi Jumalan lasten joukko ja he kokoontuvat yhteen, sillä Pyhä Henki on rakkauden Henki ja kokoaa omansa aina yhteen. Niinkuin tuossa JOh.10 sanottiinkin, että Oikeat lampaat saatetaan tuohon yhteen laumaan:
16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.sovellettuna kirjoitti:
Raamatusta, eikä mistään ihmisten sekaoppisista jutuista:
Room.16:17. "Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa.
18. Sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta vaan omaa vatsaansa, ja kauniilla ja vakuuttavilla puheillaan he pettävät vilpittömien sydämet".- pohjosen likka
Jos kuuluu toiseen laumaan, ei välttämättä ole Jeesusta vastaan:
"Johannes sanoi hänelle: Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei kuulu meihin. Mutta Jeesus vastasi: Älkää estäkö häntä. Eihän yksikään, joka tekee voimateon minun nimessäni, voi heti perään puhua minusta pahaa. Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme." Mark.9:38-40
Jeesus antaa selvästi ymmärtää, ettei kaikkien tarvitse kulkea samaa matkaa ollakseen oikein uskomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827