Mulla menee tyttöystävän kans ihan hyvin ja mun mielestä hän on luotettava ja turvallinen, jonka kanssa haluaisin olla. Ongelma on kuitenki se, että mä en rakasta naistani lainkaan. Vaikka pidän häntä oikein mukavana ja kauniina, jonka kans viihdyn tosi paljon, niin tuntuu kuitenkin oudolta, kun ei ole mitään vahvoja tunteita.Ihastunu kyl oon ihan mut ollaan oltu 3v yhdessä, niin ei vieläkään mitään.
Nainen kyllä on kiinnostunut ja sanoo rakastavansa mua mutta ite en viitti noita sanoja lausua turhaan. Ollaan nuoria vähän alle 25 . Kauanko teillä on yleensä mennyt, että ootte rakastunu toiseen. Tärkein kysymys: Kauanko kannattaa odottaa, että rakastun? En viitti turhaan pilata naiseni elämää, jos vaikka tajuun liian myöhään ettei ole se oikea. Enkä kuitenkaan haluaisi häntä jättääkkäään, koska tuntuu etten koskaan löytäisi niin sympaattista ihmistä. En vaan tiä, puuttuko tästä suhteesta kenties se jokin...
Kiitokset neuvoista etukäteen
Kuinka rakastua
4
859
Vastaukset
- toisin päin
Että se rakkaus vain mielluummin ajan kuluessa vähenee kuin lisääntyy. Jos sitä ei ole ollut, mahtaisikohan sitä sitten koskaan enää tullakaan.
- rakastamaan...
aikaa myöten kun kertyy yhteisiä kokemuksia ja onnistumisia. Toisen merkitys kasvaa päivä päivältä. Muodostuu yksikkö nimeltä me.
On hyvä, jos on kokemuksia suuresta ihastumisesta. Sen jälkeen tietää, etteivät nekään (ja varsinkaan ne) ole ikuisia. Pilvistä putoaa aina....................
Tuli mieleen kun luin tekstisi, ettet tiedä vielä itsekään mitä haluat. Olet nuori, siksi neuvoisin:
mene ja lennä, sitoudu myöhemmin - vanhamuori
Rakastuminen on asia, joka tapahtuu tai ei tapahdu, se on suuri tunne. Rakastaminen on tahdonalaista tekemistä. Yleensä ensin rakastutaan, se rakastumisen tunne hiipuu, ja tilalle tulee rakkaus, joka voi vuosien varrella vain kasvaa.
Tosin omakohtaista kokemusta ei ole, eikä neuvoja antaa. Itse elin yhdessä vuosikymmeniä, enkä ollut rakastunut. Kunnes sitten rakastuin väärään kohteeseen. Mutta se on toinen tarina. - vapauden sijasta
saatat löytää millainen itse olet, eikä sekään liene paha asia. JA tämän saman sanoisin itselleni, jos tapaisin itseni nuorempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780