ikävä on sitä, että ajattelen sua 10 000 kertaa usemmin kuin sinä minua..
tosiasiassa en mä sua ikävöi.. Mä ikävöin sitä tunnetta, sitä ihanaa tunnetta kun tuntuu, että joku haluaa kaapata mut syliin ja pitää musta kiinni..
suudella keskellä järvenselkää...
seistä takana ja sulkea mut syliin..
suudella mun niskaa
kehua kauniiksi ja ihanaksi naiseksi..
ikävä on sitä, että mietin sua liian usein.
1000 ja yksi yötä
ikävä haihtuu?
2
552
Vastaukset
- -minäkin-
ajattelen sinua koko ajan. Ei sellaista ihmistä voi unohtaa hetkessä, joka on vienyt sydämen
- romantikkokalamies vm 77
jos rakastaa toista ei voi käyttää hyväkseen. jos tekee pahaa toiselle ei ole lpa rakastaa tai ikävöidä.ei ole lupa haaveilla jos ei mitään tee hänen tähden. jos on menettänt sydämen tekee hyvää toiselle. haaveet ei kanna haaveet valjastetaa teoilla. lähetä ystäväpäiväkortti tai lahja jos rakastat äläkä ikävöi täällä vaan itteäs varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078