... Winkkari-toiminnasta tuossa nimenmulkkauksen (WinClub ---> WinCapita) yhteydessä? Se olis ollut sellainen luonnollinen "sauma" vastuista vapautumiseksi. Yleensähän noin tehdään tuon tyyppisissä jutuissa. Tarkoittaa sitä, että entisen kusetuksen pyörittäjä päästetään eläkkeelle ja joku muu puhtaan taustan omaava tulee jatkamaan huijausta.
Ainakaan rahansiirrossa käytetty tili ei vaihtunut. Se tilihän oli Hannun nimellä. KRP haki alkuun keväällä 2008 jotain sellaista n. 67 miljoonan €uron summaa ja lisäsi siihen myöhemmin loppukeväällä 2008 sen 30 miljoonaa €uroa (tammikuun 2008 ryöstösaalis). Siis Hannun tilin kautta oli kulkenut sisään clubiin n. 97 miljoonaa €uroa, jota nyt haetaan Hannulta.
Jos huhujen mukaan Hannu ei enää jatkanut syksyn 2007 jälkeen, niin kuka tai mikä taho oli puikoissa 2008 tammikuun ryöstöretkellä? Miksi vastaanottajan tiliä ei vaihdettu, jos kerta Hannu oli jo ulkona kuvioista (rahavirta clubiin kulki Hannun tilin kautta)? No voihan se olla, ettei tiliä kannattanut vaihtaa parin kuukauden ajaksi ja saihan se rahojen saaja silleen epäilyt itsestään pois ja Hannun kontolle koko hötäskän.
No mistäpä sen tietää. Kait se joskus meille kerrotaan.
Ja mitaan ette voi...
Luopuiko Hannu ...
55
4001
Vastaukset
- ker toa
Hiukan esimerkkejä?
"Yleensähän noin tehdään tuon tyyppisissä jutuissa. Tarkoittaa sitä, että entisen kusetuksen pyörittäjä päästetään eläkkeelle ja joku muu puhtaan taustan omaava tulee jatkamaan huijausta. "
Jos kerran sanot että yleensä noin tehdään, niin voisitko hiukan kertoa esimerkkejä?- AdaFlink
... lienee 10 vuotta kestäneessä virityksessä; Skybiz ---> VGG (Virtual Games Global) ---> WGI (World Games Inc) ---> Aspritus --- ja kaput.
Vaihtamalla johtohahmoja ja pistämällä pystyyn aina uuden pöytälaatikkofirman paratiisisaarille saatiin jäsenten rahat hallitusti pääjehuille.
Ja mitaan ette voi... - ker toa
AdaFlink kirjoitti:
... lienee 10 vuotta kestäneessä virityksessä; Skybiz ---> VGG (Virtual Games Global) ---> WGI (World Games Inc) ---> Aspritus --- ja kaput.
Vaihtamalla johtohahmoja ja pistämällä pystyyn aina uuden pöytälaatikkofirman paratiisisaarille saatiin jäsenten rahat hallitusti pääjehuille.
Ja mitaan ette voi...Wgi:stä.
Silleen huvittavaa, että ensin tuo on yleistä ja sitten tulee tuo iänikuinen wgi.
Ja vaihtuiko Wgi:ssä oikeasti koskaan johtohahmot.. Mulle tietty voit siitä syöttää mitä vaan, koska en tunne yritystä paremmin eikä se isomin kiinnostakaan.
Mutta voidaan sanoa että ada vertaa yleisesti kaikkea aina Wgi:iin - AdaFlink
ker toa kirjoitti:
Wgi:stä.
Silleen huvittavaa, että ensin tuo on yleistä ja sitten tulee tuo iänikuinen wgi.
Ja vaihtuiko Wgi:ssä oikeasti koskaan johtohahmot.. Mulle tietty voit siitä syöttää mitä vaan, koska en tunne yritystä paremmin eikä se isomin kiinnostakaan.
Mutta voidaan sanoa että ada vertaa yleisesti kaikkea aina Wgi:iin... uunotus, minkä mä tunne hiton hyvin.
No etipä vaikka tietoa tollasista kuin T5PC tai LW8. Tossa LW8:ssa sä törmäät väkisinkin sellaseen puljun, kuin VGG.
Ja mitaan ette voi...
- spekulaatiota
Koita nyt Ada-kulta esittää joku
tosiasian ensi ennenkuin spekuloit. Nyt esität ensin väitteen "jos lehmä lentää". Sitten alat siitä vedättämään johtopäätöksiä ja väitteitä "miksi poliisi ei havainnut lehmää, vaikka.... plaaplaaplaa.."
Joku tolkku se pitää sinullakin olla, vaikka mitään et itsellesi voi.- AdaFlink
... mä esitän ja toivoisin niihin vastauksia.
Luuletko oikeesti, että mä täällä kertoisin jotain sellaista, mistä eivät tiedä edes kaikki jäsenet? Esim. clubin uudesta jatkajasta oli tietoa jo viime keväänä. Nimikin oli mainittu, vaan enpä kerro.
Jos mä kaikki kertoisin täällä, niin enhän mä sais mistään mitään tolkkua. Joskus joku pienikin juttu avartaa kummasti ja saa palaset osumaan kohdalleen. Jos ei joku "natsaa", niin sitten kierolla tyylilläni osaan esittää asian niin, että joku siihen tarttuu ja tuo toivottua tulosta asiaan.
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
... olen tienny tosta "erittäin salainen" -osiosta jo noin vuosi sitten. On mulla sieltä postejakin. Ei vaan ole tullu mieleen, että mun olis pitäny suu vaahdossa tulla jakamaan niitten postien sisältö myös tänne.
Ja mitaan ette voi... - jo-
ada tuo höpötys. eihän noiss sun jutuissas oo päätä eikä häntää,
- AdaFlink
jo- kirjoitti:
ada tuo höpötys. eihän noiss sun jutuissas oo päätä eikä häntää,
... täsmentäsit, jotta missä jutuissani ei ole "päätä eikä häntää".
Ja mitaan ette voi... - Ei päätä siis
AdaFlink kirjoitti:
... täsmentäsit, jotta missä jutuissani ei ole "päätä eikä häntää".
Ja mitaan ette voi...Sulla ei ole kuin hännän pätkiä, päätä ei lainkaan.
Siis ihan niinkuin yleisellä tasolla, ei vain tässä tapauksessa.
Luulet paljon ja otat totuuksiksi kaiken mikä tulee vatustelijoilta.
Ja ikinä et oo mitään voinut.... - AdaFlink
Ei päätä siis kirjoitti:
Sulla ei ole kuin hännän pätkiä, päätä ei lainkaan.
Ja ikinä et oo mitään voinut....... paikkaansa, että kaiken nielen, mikä tulee "vatustelijoilta".
Ja mitaan ette voi... - lokenw
AdaFlink kirjoitti:
... paikkaansa, että kaiken nielen, mikä tulee "vatustelijoilta".
Ja mitaan ette voi...Sen voin JOPA täällä sulle sanoa että täysin ulkona olet.Mitä tulee ES osion kirjeisiin sieltä on kuule poistuttu aika päiviä sitten muihin maisemiin,ajat muuttuvat ADA pieni.
- AdaFlink
lokenw kirjoitti:
Sen voin JOPA täällä sulle sanoa että täysin ulkona olet.Mitä tulee ES osion kirjeisiin sieltä on kuule poistuttu aika päiviä sitten muihin maisemiin,ajat muuttuvat ADA pieni.
... poistuttu. Eihän mitään sellaista, mistä jää jälki, ole järkevää jatkaa. Ainoa kommunikointikeino on se, että puhutaan face to face. Siitä ei jälkeä jää. Tai jää, jos joku nauhoittaa keskustelun.
Mä vaan tolla viestilläni halusin sanoa, että todellakin se "erittäin salainen" ei ole ollut erittäin salainen, koska myös minä olen siitä ja sen viestien sisällöstä ollut tietoinen.
Ja mitaan ette voi... - lpwnie
AdaFlink kirjoitti:
... poistuttu. Eihän mitään sellaista, mistä jää jälki, ole järkevää jatkaa. Ainoa kommunikointikeino on se, että puhutaan face to face. Siitä ei jälkeä jää. Tai jää, jos joku nauhoittaa keskustelun.
Mä vaan tolla viestilläni halusin sanoa, että todellakin se "erittäin salainen" ei ole ollut erittäin salainen, koska myös minä olen siitä ja sen viestien sisällöstä ollut tietoinen.
Ja mitaan ette voi...Sinunkin lukea se krp tiedota ajatuksella.Kerro sitten missä kohtaan Hannu on myöntänyt että on huijausta.
- AdaFani
sinä täällä notkut faktoja odotellen. Vanhaksi siinä voep tulla. Mene murolaan "spekuloimaan", siellä ne suomen viisaimmat "etsivät" päivystää. Tais olla liian pahasti sanottu, mutta ymmärtäkää hyvät ihmiset että ei täältä kannata absoluuttista totuutta etsiä ensinkään.
Adalla on pointtia ja munaa kertoa asioista ja vieläpä omalla nimellään. Tehkääpä perässä, en itsekkään siihen pysty. :)
Go Ada, go!!! - AdaFlink
lpwnie kirjoitti:
Sinunkin lukea se krp tiedota ajatuksella.Kerro sitten missä kohtaan Hannu on myöntänyt että on huijausta.
... moneen kertaan. Hannullahan on neuvonantajana Kari Uoti. Uotihan voisi tulla "kaapista ulos" ja kertoa, jotta miten asiat lepää. Uotihan sitä vaan ei jostain kumman syystä tee, vaan jatkaa KRP:n ja syyttäjäviraston linjaa (tark. mitään ei kerrota ja kaikki salataan).
Mulla on oma mielipide tuosta salailusta ja se on, että siellä yritetään suojella sellaisia vaikutusvaltaisia henkilöitä, joilla on jotain päätäntävaltaa.
Ja mitaan ette voi... - lkjjuvfr
AdaFlink kirjoitti:
... moneen kertaan. Hannullahan on neuvonantajana Kari Uoti. Uotihan voisi tulla "kaapista ulos" ja kertoa, jotta miten asiat lepää. Uotihan sitä vaan ei jostain kumman syystä tee, vaan jatkaa KRP:n ja syyttäjäviraston linjaa (tark. mitään ei kerrota ja kaikki salataan).
Mulla on oma mielipide tuosta salailusta ja se on, että siellä yritetään suojella sellaisia vaikutusvaltaisia henkilöitä, joilla on jotain päätäntävaltaa.
Ja mitaan ette voi...Ymmärtää kysymystä,ainakaan et siihen vastannut.
- AdaFani
Ei päätä siis kirjoitti:
Sulla ei ole kuin hännän pätkiä, päätä ei lainkaan.
Ja ikinä et oo mitään voinut....että Ada on niitä harvoja jotka pystyvät tätäkin "ceissiä" tarkastelemaan suht puolueettomasti. Jos olen tulkinnut kaiken väärin niin Ada itse korjatkoot ;)
- lkriNR
lkjjuvfr kirjoitti:
Ymmärtää kysymystä,ainakaan et siihen vastannut.
Saamaan suutasi auki,voin kertoa salaisuuden.Sellaista kohtaa ei ole krp tiedotteessa missä Hannu huijaukseksi olisi myöntänyt.Tietänet että Hannu on vasta epäilty ei suinkaan tuomittu,yhtä ainutta syytettä ei ole nostettu.On tainnut muutamalta unohtua tälläinen pieni sivuseikka.
- AdaFlink
AdaFani kirjoitti:
että Ada on niitä harvoja jotka pystyvät tätäkin "ceissiä" tarkastelemaan suht puolueettomasti. Jos olen tulkinnut kaiken väärin niin Ada itse korjatkoot ;)
... väärin. Tälläkin hetkellä muutaman jäsen kanssa käydään sähkärikeskustelua siitä, jotta mitä he voivat esittää tulevissa oikeudenkäynneissä todisteena siitä, että ovat olleet vilpittömin mielin liikkeellä.
Ja mitaan ette voi... - sitä onko joku hänen
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...asiakkaansa ,eikä muutenkaan kannata kertoa mitään asiakkaansa asioista julkisuuteen,jos haluaa että pokaa riittää vastasuudessa.Ellei
päämies nimenomaan halua tiedottaa jotain.
Asiallinen kaveri se Uoti. - AdaFlink
sitä onko joku hänen kirjoitti:
asiakkaansa ,eikä muutenkaan kannata kertoa mitään asiakkaansa asioista julkisuuteen,jos haluaa että pokaa riittää vastasuudessa.Ellei
päämies nimenomaan halua tiedottaa jotain.
Asiallinen kaveri se Uoti.... kiemurat.
Ja mitaan ette voi... - tietää
AdaFlink kirjoitti:
... kiemurat.
Ja mitaan ette voi...ja just sen takia
- AdaFlink
tietää kirjoitti:
ja just sen takia
... niin, mutta moni jäsen saattaa olla kusessa, kun pääjehu sekun porskuttaa.
Ja mitaan ette voi... - etw fgw
AdaFlink kirjoitti:
... niin, mutta moni jäsen saattaa olla kusessa, kun pääjehu sekun porskuttaa.
Ja mitaan ette voi...Tietääkseni istuu tutkinta vankeudessa,jos se on sun käsitys porskuttamisesta niin liity seuraan.
- AdaFlink
etw fgw kirjoitti:
Tietääkseni istuu tutkinta vankeudessa,jos se on sun käsitys porskuttamisesta niin liity seuraan.
... tutkintavankeudessa on olla, kun mikään ulkopuolinen taho ei uhkaa ja viranomaiset pitävät huolen turvallisuudesta ja päivän tarpeista. Kaikki tutkintavankeudessa istutut päivät luetaan hyväksi ja joskus vapauduttuaan "maailma" (tark. kassa) on avoin ja miljoonat odottavat vaan hakijaansa.
Mitä tekee sellanen sponsori, joka on luottanut ja menettänyt koko omaisuutensa? Jos ei rasvattuun kiikkuun itteään vie, niin ainakin helvettiä se mahtaa olla monelle mm. sukutilan menettäminen.
Ja mitaan ette voi... - täydet vuorokaudet
etw fgw kirjoitti:
Tietääkseni istuu tutkinta vankeudessa,jos se on sun käsitys porskuttamisesta niin liity seuraan.
ja jos kuulustelut saavat vielä lisä aikaa on se varma todiste siitä että "en kommentoi" linja jatkuu.Kauas se nyt on ollut posessa kun en ole niin tarkkaan seurannut.
- keurutw
AdaFlink kirjoitti:
... tutkintavankeudessa on olla, kun mikään ulkopuolinen taho ei uhkaa ja viranomaiset pitävät huolen turvallisuudesta ja päivän tarpeista. Kaikki tutkintavankeudessa istutut päivät luetaan hyväksi ja joskus vapauduttuaan "maailma" (tark. kassa) on avoin ja miljoonat odottavat vaan hakijaansa.
Mitä tekee sellanen sponsori, joka on luottanut ja menettänyt koko omaisuutensa? Jos ei rasvattuun kiikkuun itteään vie, niin ainakin helvettiä se mahtaa olla monelle mm. sukutilan menettäminen.
Ja mitaan ette voi...Olet ajatellut asiasta syyttää?ota selvää ennen kuin alat asioista ketään syyttelemään.Etkä ole vieläkään näyttänyt sitä kohtaa missä Hannu myöntää että on huijausta,koska ajattelit sen näyttää.Kun kerran tuimioita täällä jakelet.
- syytön kunnes
keurutw kirjoitti:
Olet ajatellut asiasta syyttää?ota selvää ennen kuin alat asioista ketään syyttelemään.Etkä ole vieläkään näyttänyt sitä kohtaa missä Hannu myöntää että on huijausta,koska ajattelit sen näyttää.Kun kerran tuimioita täällä jakelet.
toisin todistetaan.
- hyvä tulee...
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi..."Hannullahan on neuvonantajana Kari Uoti. Uotihan voisi tulla "kaapista ulos" ja kertoa, jotta miten asiat lepää. Uotihan sitä vaan ei jostain kumman syystä tee, vaan jatkaa KRP:n ja syyttäjäviraston linjaa (tark. mitään ei kerrota ja kaikki salataan)."
Epäillylle tuskin olisi hyötyä, että hänen avustajansa antaisi päivittäin tiedotteita kaikesta, eikä tuo viranomaisten tiedottaminenkaan mitenkään ihmeellisen salaista ole.
Juttuhan on esitutkinta vaiheessa ja tiedottamisen niukkuuteen ja yksityiskohtien minimaaliseen julkistamiseen on varmasti ainakin yhtenä syynä se, ettei kaikkia asianomaisia ole vielä kuultu tai edes tavoitettu, eli liiasta tiedottamisesta olisi mahdollisesti haittaa keskeneräiselle tutkinnalle. Nythän kun ei ole oikeen muuta tiedotettu (paitsi se, että valuuttakauppa ei ole käyty, mikä oli ihan jäsenten elämän helpottamiseksi laitettu tiedote, ettei tartte enää epäillä) kun että tutkinta etenee, niin eivätpä tiedä muut isommat ja epäiltyä lähellä olevat tahot mitä epäilty siellä on selitellyt että voisi automaattisesti vetästä saman stoorin. Esitutkinnan aikana epäillyt puhuvat usein vahingossa ristiin, ja näin viranomaisille saattaa sitä kautta selvitä asioita joita ei tiedossa ollut.
Turhaan sitä näin laajoista jutuista on liikaa tiedotella, ennen kuin kokonaisuus on riittävästi hahmottunut. Kyllähän ne asiat varmasti aikanaan esiin tulevat, siitä en kantaisi huolta, turha tällaisen jutun kanssa hosumaan on ruveta vaan huolella pikkuhiljaa käydä läpi, ei tässä nyt missään jäniksen selässä olla. Ne jotka rahojaan mahdollisesti ovat hävinneet ja mahdollisesti jotain takaisin saamassa eivät niitä yhtään aikaisemmin saa vaikka joka päivä tiedotettaisiin. - AdaFlink
hyvä tulee... kirjoitti:
"Hannullahan on neuvonantajana Kari Uoti. Uotihan voisi tulla "kaapista ulos" ja kertoa, jotta miten asiat lepää. Uotihan sitä vaan ei jostain kumman syystä tee, vaan jatkaa KRP:n ja syyttäjäviraston linjaa (tark. mitään ei kerrota ja kaikki salataan)."
Epäillylle tuskin olisi hyötyä, että hänen avustajansa antaisi päivittäin tiedotteita kaikesta, eikä tuo viranomaisten tiedottaminenkaan mitenkään ihmeellisen salaista ole.
Juttuhan on esitutkinta vaiheessa ja tiedottamisen niukkuuteen ja yksityiskohtien minimaaliseen julkistamiseen on varmasti ainakin yhtenä syynä se, ettei kaikkia asianomaisia ole vielä kuultu tai edes tavoitettu, eli liiasta tiedottamisesta olisi mahdollisesti haittaa keskeneräiselle tutkinnalle. Nythän kun ei ole oikeen muuta tiedotettu (paitsi se, että valuuttakauppa ei ole käyty, mikä oli ihan jäsenten elämän helpottamiseksi laitettu tiedote, ettei tartte enää epäillä) kun että tutkinta etenee, niin eivätpä tiedä muut isommat ja epäiltyä lähellä olevat tahot mitä epäilty siellä on selitellyt että voisi automaattisesti vetästä saman stoorin. Esitutkinnan aikana epäillyt puhuvat usein vahingossa ristiin, ja näin viranomaisille saattaa sitä kautta selvitä asioita joita ei tiedossa ollut.
Turhaan sitä näin laajoista jutuista on liikaa tiedotella, ennen kuin kokonaisuus on riittävästi hahmottunut. Kyllähän ne asiat varmasti aikanaan esiin tulevat, siitä en kantaisi huolta, turha tällaisen jutun kanssa hosumaan on ruveta vaan huolella pikkuhiljaa käydä läpi, ei tässä nyt missään jäniksen selässä olla. Ne jotka rahojaan mahdollisesti ovat hävinneet ja mahdollisesti jotain takaisin saamassa eivät niitä yhtään aikaisemmin saa vaikka joka päivä tiedotettaisiin...., jos puhutaan pääepäillyn oikeuksista. Hannu on syytettynä ja sen ei tartte sanoa yhtikäs mitään. Mutta se, että mistään ei tihku tietoa on hirvittävän väärin esim. sellaisia sponsoreita kohtaan, jotka ovat joutuneet "petoksen uhreiksi" haksahtaessaan kansainväliseen valuuttakauppaan. Heillä (sponsoreilla) saattaa olla kiinni koko omaisuus ja nyt sen on jäädytetty/otettu vakuustakavarikkoon/asetettu hukkaamiskieltoon.
Jos juttu kestää monta vuotta, kuten on ollut ymmärrettävissä, niin miten sponsori hoitaa esim. sukutilaansa eläimineen kaikkineen, että sen arvo säilyy myös vakuustakavarikossa? Varmaan intoa ei hirveen paljon liikene, jos tietää, että joku muu asuttaa tilaa parin vuoden päästä.
Asiat vaan eivät ole niin yksinkertaisia ja pääjehun päätä on aivan turha silitellä, vaikka sillä olis itse maspappavainaa tukenaan.
Ja mitaan ette voi... - on jonkun sukutilan
AdaFlink kirjoitti:
..., jos puhutaan pääepäillyn oikeuksista. Hannu on syytettynä ja sen ei tartte sanoa yhtikäs mitään. Mutta se, että mistään ei tihku tietoa on hirvittävän väärin esim. sellaisia sponsoreita kohtaan, jotka ovat joutuneet "petoksen uhreiksi" haksahtaessaan kansainväliseen valuuttakauppaan. Heillä (sponsoreilla) saattaa olla kiinni koko omaisuus ja nyt sen on jäädytetty/otettu vakuustakavarikkoon/asetettu hukkaamiskieltoon.
Jos juttu kestää monta vuotta, kuten on ollut ymmärrettävissä, niin miten sponsori hoitaa esim. sukutilaansa eläimineen kaikkineen, että sen arvo säilyy myös vakuustakavarikossa? Varmaan intoa ei hirveen paljon liikene, jos tietää, että joku muu asuttaa tilaa parin vuoden päästä.
Asiat vaan eivät ole niin yksinkertaisia ja pääjehun päätä on aivan turha silitellä, vaikka sillä olis itse maspappavainaa tukenaan.
Ja mitaan ette voi...takavarikon kanssa ,kyllä jokainen vastaa omista
rikoksistaan.Ei se poliisi voi asettaa kenenkään muun omaisuutta Hannun rikosten takia takavarikkoon. - Speku_speku
AdaFani kirjoitti:
sinä täällä notkut faktoja odotellen. Vanhaksi siinä voep tulla. Mene murolaan "spekuloimaan", siellä ne suomen viisaimmat "etsivät" päivystää. Tais olla liian pahasti sanottu, mutta ymmärtäkää hyvät ihmiset että ei täältä kannata absoluuttista totuutta etsiä ensinkään.
Adalla on pointtia ja munaa kertoa asioista ja vieläpä omalla nimellään. Tehkääpä perässä, en itsekkään siihen pysty. :)
Go Ada, go!!!Voi mahdoton - minä kaipasin van hieman totuutta siteeksi noihin Ada-kullan vuodatuksiin, vaan nythän se vallan ratkesi.
Tuossa ylhäällä on rivitolkulla tekstiä siitä, miten Ada tietää saltut ja piilotetut asiat vaan ei kaikkia kerro ja niin edespäin. Alkokohan sitä viirata pahasti?
Siinä sinulle tuli nyt sitä Adan pointtia. Munista en tiijä kun saattaa olla emäntä-ihminen. - AdaFlink
Speku_speku kirjoitti:
Voi mahdoton - minä kaipasin van hieman totuutta siteeksi noihin Ada-kullan vuodatuksiin, vaan nythän se vallan ratkesi.
Tuossa ylhäällä on rivitolkulla tekstiä siitä, miten Ada tietää saltut ja piilotetut asiat vaan ei kaikkia kerro ja niin edespäin. Alkokohan sitä viirata pahasti?
Siinä sinulle tuli nyt sitä Adan pointtia. Munista en tiijä kun saattaa olla emäntä-ihminen.... yhtään, kun pääsit vuodattamaan tuntojasi?
Ymmärsinkö oikein, että sun mielestä mun pitäis laittaa tänne malliksi artikkeleita "erittäin salainen" -osiosta? Jos mä laittaisin, niin sittenkö mä olisin uskottava?
En todellakaan laita ja petä niitten clubilaisten luottamusta, jotka ovat luottaneet muhun.
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... yhtään, kun pääsit vuodattamaan tuntojasi?
Ymmärsinkö oikein, että sun mielestä mun pitäis laittaa tänne malliksi artikkeleita "erittäin salainen" -osiosta? Jos mä laittaisin, niin sittenkö mä olisin uskottava?
En todellakaan laita ja petä niitten clubilaisten luottamusta, jotka ovat luottaneet muhun.
Ja mitaan ette voi...Tienauksen keskustelua.
- kjh..
AdaFlink kirjoitti:
... kiemurat.
Ja mitaan ette voi...onko Suomessa tapana kuten esim Ruotsissa melko usein että asianajajilta vaaditaan vaitiolo velvollisuutta.
Pidätys oikeudenkäynnin tapa viittaisi vaitiolo velvollisuuteen. - speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... yhtään, kun pääsit vuodattamaan tuntojasi?
Ja mitaan ette voi...Jos olet saanut luottamuksellista tietoa, niin järkevintä lienee se, että pidät sen luottamuksellisena. En näe kovin järkevänä sitä, että elvistelet täällä " minä tiedän, minulla on salaisuus, minä en kerro!".
Kommentoin sinun tolkutonta haluasi spekuloida "jos, niin, miksi ei poliisi sitten" - tyylillä. Itse uskon, että aikanaan oikeudenkäynnissä asiat tulee julki eikä siinä kummoisia salaliittoja ole; ei julkisuuden henkilöitä, ei poliisin haluja salata sitä sun tätä, ei taustamafiaa, ei merkittävää piilotettua omaisuuserää, ei syyttömiä sponsoreita, ei ....
Mitäänhän et tietysti itsellesi voi - spekulaatiot luultavasti jatkuvat. - AdaFlink
on jonkun sukutilan kirjoitti:
takavarikon kanssa ,kyllä jokainen vastaa omista
rikoksistaan.Ei se poliisi voi asettaa kenenkään muun omaisuutta Hannun rikosten takia takavarikkoon.... vastaa omista sitoumuksistaan. Jos on menny värkkäämmään täysissä sielun ja ruumin voimissa puumerkkinsä johonkin velkakirjaan, niin se on sitten niin.
Mutta kyllä Hannu toiminnallaan on osaltaan vastuussa sen puukstaavin allekirjoittaneen omaisuudesta. Hannu on aikaansaanut sen, että joku on velkaantunut juurikin Hannun vaatimien toimenpiteiden vuoksi. Senhän jo osoittaa se, että Hannulta vaaditaan noin 97 miljoonan €uron rikollisella toiminnalla saatua hyötyä valtiolle/tai palautettavaksi rahan oikeille omistajille.
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
speku_speku kirjoitti:
Jos olet saanut luottamuksellista tietoa, niin järkevintä lienee se, että pidät sen luottamuksellisena. En näe kovin järkevänä sitä, että elvistelet täällä " minä tiedän, minulla on salaisuus, minä en kerro!".
Kommentoin sinun tolkutonta haluasi spekuloida "jos, niin, miksi ei poliisi sitten" - tyylillä. Itse uskon, että aikanaan oikeudenkäynnissä asiat tulee julki eikä siinä kummoisia salaliittoja ole; ei julkisuuden henkilöitä, ei poliisin haluja salata sitä sun tätä, ei taustamafiaa, ei merkittävää piilotettua omaisuuserää, ei syyttömiä sponsoreita, ei ....
Mitäänhän et tietysti itsellesi voi - spekulaatiot luultavasti jatkuvat.... spekulatiot.
Jossain pienehkössä kunnassa/kaupungissa kokoontuu kärjät, jossa syytettynä on melkoisen ylhäällä Suomen politiikassa oleva silmäätekevä. Istunto tietenkin luonnollisesti pidetään suljetuin ovin. Suljetuin ovin ja salassa pidettävistä asiakirjoista ollaan jo saatu esimakua aikaisemmista oikeuskäsittelyistä. Käräjäsalin ovenkarmiin listattu juttu nimineen kaikkineen tuskin viihtyy kovin kauan paikallaan. Olishan se noloa, jos oman kylän xxx -nimi olisi listattuna käräjien oven karmiin.
Jury on yksimielinen päätöksessään ja tuomitsee syytetyn rahankeräysrikoksesta ja petoksesta. Rahat lähtee valtiolle ja kaikki on iloisia. Syyttäjäkään ei valita tuomiosta hoviin. Onhan tällä "silmäätekevällä" varaa maksaa töppäilynsä. Asiakirjat julistetaan salassapidettäviksi xx-vuodeksi, joten kukaan ei saa tietää, jotta miten ja millaisessa asemassa henkilö oli clubissa.
Nyt joku sanoo, että kyllähän sen "silmäätekevän" nimi tiedetään. Sehän ei haittaa yhtään tätä "silmäätekvää", vaikka juttu tuliskin julkisuuteen. Sillähän on oikeuden päätös takanaan. Se voi aina sanoa asiaa tinkaaville, että "minut houkuteltiin mukaan, mutta en voi kertoa enempää, koska asiakirjat ovat julistettu salaiseksi". Jne. jne....
Ja mitaan ette voi... - X- wc
AdaFlink kirjoitti:
... väärin. Tälläkin hetkellä muutaman jäsen kanssa käydään sähkärikeskustelua siitä, jotta mitä he voivat esittää tulevissa oikeudenkäynneissä todisteena siitä, että ovat olleet vilpittömin mielin liikkeellä.
Ja mitaan ette voi...Juridinen koulutus? Vai millä perusteella voit antaa ohjeita, kuinka toimia oikeudessa?
- AdaFlink
X- wc kirjoitti:
Juridinen koulutus? Vai millä perusteella voit antaa ohjeita, kuinka toimia oikeudessa?
... ole juridista koulutusta.
Mutta kait sitä voidaan ryhmässä pähkäillä sellaisia asioita, millä voi olla merkitystä tuomioita jaettaessa. Eikö mukamas saatais pitää meetingiä, koska kerta Adalla ei ole juridista koulutusta? Mikä sen estää, jos keskustellaan jäsenten kanssa niitä painavista asioista ja yritetään löytää niihin ratkaisuja?
Kun nuo jäsenet joskus ovat oikeudessa, niin heillä on kyllä juristi, joka ajaa heidän puolustustaan. Jotta se puolustus voisi toimia, niin toki edellytetään aktiivisuutta omien asioiden selvittämiseen myös syytetyiltä. Jos ne mahdolliset syytetyt tuovat asianajansa tietoisuuteen jotain vinkkejä, joihin voi vedota oikeuskäsittelyssä, niin onko se jotenkin kiellettyä?
Ja mitaan ette voi... - niskalenkissä kiinni
AdaFlink kirjoitti:
... vastaa omista sitoumuksistaan. Jos on menny värkkäämmään täysissä sielun ja ruumin voimissa puumerkkinsä johonkin velkakirjaan, niin se on sitten niin.
Mutta kyllä Hannu toiminnallaan on osaltaan vastuussa sen puukstaavin allekirjoittaneen omaisuudesta. Hannu on aikaansaanut sen, että joku on velkaantunut juurikin Hannun vaatimien toimenpiteiden vuoksi. Senhän jo osoittaa se, että Hannulta vaaditaan noin 97 miljoonan €uron rikollisella toiminnalla saatua hyötyä valtiolle/tai palautettavaksi rahan oikeille omistajille.
Ja mitaan ette voi...pitäen ketään pakoittanut allekirjoittamaan.
Ja se 97mil menee kaikki mitä löydetään valtiolle.Tämmöiset kiertokirjeet ovat laittomia
ja niihin osallistuminen on jo sinäällään rikos.
Vaikka olisi kuinka tietämätön.
Ja jos joku on hyötynyt ja se osoitetaan oikeudessa tulee lukemaan paperissa "määrätään maksamaan rikoksesta saamansa hyöty valtiolle xxxx e. - Speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... spekulatiot.
Jossain pienehkössä kunnassa/kaupungissa kokoontuu kärjät, jossa syytettynä on melkoisen ylhäällä Suomen politiikassa oleva silmäätekevä. Istunto tietenkin luonnollisesti pidetään suljetuin ovin. Suljetuin ovin ja salassa pidettävistä asiakirjoista ollaan jo saatu esimakua aikaisemmista oikeuskäsittelyistä. Käräjäsalin ovenkarmiin listattu juttu nimineen kaikkineen tuskin viihtyy kovin kauan paikallaan. Olishan se noloa, jos oman kylän xxx -nimi olisi listattuna käräjien oven karmiin.
Jury on yksimielinen päätöksessään ja tuomitsee syytetyn rahankeräysrikoksesta ja petoksesta. Rahat lähtee valtiolle ja kaikki on iloisia. Syyttäjäkään ei valita tuomiosta hoviin. Onhan tällä "silmäätekevällä" varaa maksaa töppäilynsä. Asiakirjat julistetaan salassapidettäviksi xx-vuodeksi, joten kukaan ei saa tietää, jotta miten ja millaisessa asemassa henkilö oli clubissa.
Nyt joku sanoo, että kyllähän sen "silmäätekevän" nimi tiedetään. Sehän ei haittaa yhtään tätä "silmäätekvää", vaikka juttu tuliskin julkisuuteen. Sillähän on oikeuden päätös takanaan. Se voi aina sanoa asiaa tinkaaville, että "minut houkuteltiin mukaan, mutta en voi kertoa enempää, koska asiakirjat ovat julistettu salaiseksi". Jne. jne....
Ja mitaan ette voi...Käsiteltävät asiat "juttulista" on julkinen asiakirja ja sen saa ennaloon, jälkikäteen ja vieläpä ihan itte lukea käräjäoikeuden ilmoitustaululla. Onkon oikeukäynti siten julkinen, sen määrittelee oikeus. Tässä nyt ei ole ala-ikäisiä, seksihommeleita tai valtiosalaisuuksia, niin tuskinpa se nyt salaiseksi menee.
"Silmäätekevät" on taas kaunaisen kansan kyräilyä herroja kohtraan. Ei minusta muutama kunnallispoliitikko niin ihmeen tärkeä tappi ole, että niitä ehdointahdoin suojeltaisiin. Eikä se peittely edes ole laillista.
Hyvin se sai taannoinen ministerikin julkisuutta nigerialishuijauksen vuoksi- ei tämä sen kummoisempi juttu ole.
Mitäänhän et itsellesi voi - kyllä tässä täytyy olla silmäätekeviä ja salaliittoja. - AdaFlink
Speku_speku kirjoitti:
Käsiteltävät asiat "juttulista" on julkinen asiakirja ja sen saa ennaloon, jälkikäteen ja vieläpä ihan itte lukea käräjäoikeuden ilmoitustaululla. Onkon oikeukäynti siten julkinen, sen määrittelee oikeus. Tässä nyt ei ole ala-ikäisiä, seksihommeleita tai valtiosalaisuuksia, niin tuskinpa se nyt salaiseksi menee.
"Silmäätekevät" on taas kaunaisen kansan kyräilyä herroja kohtraan. Ei minusta muutama kunnallispoliitikko niin ihmeen tärkeä tappi ole, että niitä ehdointahdoin suojeltaisiin. Eikä se peittely edes ole laillista.
Hyvin se sai taannoinen ministerikin julkisuutta nigerialishuijauksen vuoksi- ei tämä sen kummoisempi juttu ole.
Mitäänhän et itsellesi voi - kyllä tässä täytyy olla silmäätekeviä ja salaliittoja.... salailu ja oikeudenkäynnit suljetuin ovin, jos kerta olet tätä mieltä:
""""Tässä nyt ei ole ala-ikäisiä, seksihommeleita tai valtiosalaisuuksia, niin tuskinpa se nyt salaiseksi menee. """"
Mikä noista luettelemistasi sitten osuisi clubin juttuun, koska esim. vähänkin suuremmat vakuustakavarikot käsitellään oikeudessa suljetuin ovin?
Ja mitaan ette voi... - Speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... salailu ja oikeudenkäynnit suljetuin ovin, jos kerta olet tätä mieltä:
""""Tässä nyt ei ole ala-ikäisiä, seksihommeleita tai valtiosalaisuuksia, niin tuskinpa se nyt salaiseksi menee. """"
Mikä noista luettelemistasi sitten osuisi clubin juttuun, koska esim. vähänkin suuremmat vakuustakavarikot käsitellään oikeudessa suljetuin ovin?
Ja mitaan ette voi...Pidätysajan jatkamiset, vakuutustakavarikot, puhelinkuunteluluvat sun muut käsitellään muutenkin suljettuna istuntona kun keskeneräisestä asiasta ei haluta lyödä ihmisiin syyllilisen leimaa.
Eihän varsinaista oikeudenkäyntiä ole edes näkyvissä vielä koska tutkinta jatkuu.
Paalilangastako sinulle pitää malli vääntää?
Ethän sinä itsellesi mitään voi - mutta älä nyt salaliittoteorioihisi tukehdu. - AdaFlink
Speku_speku kirjoitti:
Pidätysajan jatkamiset, vakuutustakavarikot, puhelinkuunteluluvat sun muut käsitellään muutenkin suljettuna istuntona kun keskeneräisestä asiasta ei haluta lyödä ihmisiin syyllilisen leimaa.
Eihän varsinaista oikeudenkäyntiä ole edes näkyvissä vielä koska tutkinta jatkuu.
Paalilangastako sinulle pitää malli vääntää?
Ethän sinä itsellesi mitään voi - mutta älä nyt salaliittoteorioihisi tukehdu.... höpsistä.
"""""Pidätysajan jatkamiset, vakuutustakavarikot, puhelinkuunteluluvat sun muut käsitellään muutenkin suljettuna istuntona kun keskeneräisestä asiasta ei haluta lyödä ihmisiin syyllilisen leimaa. """""
Miksi sitten osa vakuustakavarikko-oikeudenkäynneistä on avoimin ovin ja osa taas suljetuin ovin? Osa vakuustakavarikko-oikeudenkäyntipöytäkirjoista ovat julkisia ja osa taas on salattuja. Miksi osalle siis lyödään "merkki" ottanahkaan ja osa taas saa "suojelua", jottei maine menis?
Ja mitaan ette voi... - speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... höpsistä.
"""""Pidätysajan jatkamiset, vakuutustakavarikot, puhelinkuunteluluvat sun muut käsitellään muutenkin suljettuna istuntona kun keskeneräisestä asiasta ei haluta lyödä ihmisiin syyllilisen leimaa. """""
Miksi sitten osa vakuustakavarikko-oikeudenkäynneistä on avoimin ovin ja osa taas suljetuin ovin? Osa vakuustakavarikko-oikeudenkäyntipöytäkirjoista ovat julkisia ja osa taas on salattuja. Miksi osalle siis lyödään "merkki" ottanahkaan ja osa taas saa "suojelua", jottei maine menis?
Ja mitaan ette voi...Osa on julkisia, osa ei - mitä ihmettä miksi-miksi juttuja sinä siinä näet; salaliittoja, silmäätekevien suojelua, viranomaisten kähmintää, hyvä-veli verkkoja....
Minun enovainaa näki tsernobili-säteilyä joka paikassa ja söi viimeisen vuotensa pelkkää jugurttia. Siihen se sitten kuolikin.
Mitäänhän et itsellesi voi - mutta yritä nyt kuitenkin kuvitella vähemmän niitä salaliittoja, jookos - AdaFlink
speku_speku kirjoitti:
Osa on julkisia, osa ei - mitä ihmettä miksi-miksi juttuja sinä siinä näet; salaliittoja, silmäätekevien suojelua, viranomaisten kähmintää, hyvä-veli verkkoja....
Minun enovainaa näki tsernobili-säteilyä joka paikassa ja söi viimeisen vuotensa pelkkää jugurttia. Siihen se sitten kuolikin.
Mitäänhän et itsellesi voi - mutta yritä nyt kuitenkin kuvitella vähemmän niitä salaliittoja, jookos... otetaan salailussa jokin linja, niin sen linjan pitäisi pysyä samanlaisena kokoajan.
Ei siinä mitään salaliittoteoriaa ole, jos ihmettelee, että miksi osa vakuustakavarikko-oikeudenkäynneistä on julkista ja osa taas ei.
Ja mitaan ette voi... - Speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... otetaan salailussa jokin linja, niin sen linjan pitäisi pysyä samanlaisena kokoajan.
Ei siinä mitään salaliittoteoriaa ole, jos ihmettelee, että miksi osa vakuustakavarikko-oikeudenkäynneistä on julkista ja osa taas ei.
Ja mitaan ette voi...Käräjätuomariraukkakin on vain ihminen. Yksi katsoo, että vakuustakavarikko on julkinen ja toinen, että salainen - tutkinta on usein kesken ja kaipa se poliisikin tutkinnallisista syistä voi esittää, että pidettäisiinkö tämä nyt suljetuin ovin.
Oleellista - Ada-kulta - on se varsinainen oikeudenkäynti ja sen julkisuus. Vakuustakavarikko tai vangitseminen on vasta alkusoittoa varsinaiselle asialle.
Ymmärrän kyllä sinuakin. Entinen vaimo-kultani ei voinut millään vaieta. Hänen piti sanoa aina ja kaikkeen viimeinen sana. Kai sillä on jotakin tekemisissä aivorakenteen kanssa. Sellaista asiaa ei tässä maa'ilmassa ollutkaan, etteikö hän olisi napauttanut vielä yhden kommentin. Jos minä sen viimeisen kommentin jälkeen lausuin, että joo, niin sitten tuli vielä yksi kommentti lisää.
Mitäänhän et itsellesi voi - kyllä minä sen ymmärrän - AdaFlink
Speku_speku kirjoitti:
Käräjätuomariraukkakin on vain ihminen. Yksi katsoo, että vakuustakavarikko on julkinen ja toinen, että salainen - tutkinta on usein kesken ja kaipa se poliisikin tutkinnallisista syistä voi esittää, että pidettäisiinkö tämä nyt suljetuin ovin.
Oleellista - Ada-kulta - on se varsinainen oikeudenkäynti ja sen julkisuus. Vakuustakavarikko tai vangitseminen on vasta alkusoittoa varsinaiselle asialle.
Ymmärrän kyllä sinuakin. Entinen vaimo-kultani ei voinut millään vaieta. Hänen piti sanoa aina ja kaikkeen viimeinen sana. Kai sillä on jotakin tekemisissä aivorakenteen kanssa. Sellaista asiaa ei tässä maa'ilmassa ollutkaan, etteikö hän olisi napauttanut vielä yhden kommentin. Jos minä sen viimeisen kommentin jälkeen lausuin, että joo, niin sitten tuli vielä yksi kommentti lisää.
Mitäänhän et itsellesi voi - kyllä minä sen ymmärrän... että hyvin on mennyt entisen vaimosi opettama oppi perille myös sinulle.
Ja mitaan ette voi... - speku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... että hyvin on mennyt entisen vaimosi opettama oppi perille myös sinulle.
Ja mitaan ette voi...Se oli Ada_kulta ihan tietoinen valinta. Päätin karvaista kokemuksistani viisastuneena, että en anna näiden viimeisten sanojen sanojien enää jyrätä minua - en sinunkaan.
Ja mitäänhän et itsellesi voi - mutta ainakin voit yrittää oppia - AdaFlink
speku_speku kirjoitti:
Se oli Ada_kulta ihan tietoinen valinta. Päätin karvaista kokemuksistani viisastuneena, että en anna näiden viimeisten sanojen sanojien enää jyrätä minua - en sinunkaan.
Ja mitäänhän et itsellesi voi - mutta ainakin voit yrittää oppia... noin. Oikea vanhan kansan sanonta kuuluu, että; "luonto se on, joka tikanpojankin puuhun vetää".
Tikka ei ees osaa uida, ei ainakaan käpytikka (punapersetikka). Ettet nyt sotkis tikkaa sotkien sukuun kuuluvaan telkkään? Telkkä on hyvä uimari ja senhän osoittaa jo se, että se on sotkan lailla sukeltajasorsa (kokosukeltaja).
Ja mitaan ette voi... - spaku_speku
AdaFlink kirjoitti:
... noin. Oikea vanhan kansan sanonta kuuluu, että; "luonto se on, joka tikanpojankin puuhun vetää".
Tikka ei ees osaa uida, ei ainakaan käpytikka (punapersetikka). Ettet nyt sotkis tikkaa sotkien sukuun kuuluvaan telkkään? Telkkä on hyvä uimari ja senhän osoittaa jo se, että se on sotkan lailla sukeltajasorsa (kokosukeltaja).
Ja mitaan ette voi...Katso -sanoo Saarnaja - tämän minä vai opin kaiken tutkimiseni jälkeen:
Varo vääriä sananlaskuja, sillä ne ovat kavalampia kuin nainen ja paljosta puheesta saa levottoman unen.
- jessss
Niin Kyllähän toi viestisi on kuivaaaaaaaaaaa
- 233234545556
Katso Wikipediasta Wincapita. On aika asiallista tietoa. Ponzi muuten lupasi kanssa 400%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725