Dna mokkula jo toista päivää edge nopeudella?

Ruosniemi

Missä vika!?

22

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippewsww

      Täältä tuskin löytyy hölynpölyn reeänaan asiakaspalvelijoita.

    • Nimetön

      Huomenta.
      Kysyitkös mokkulaa ostaessassi kuuluvuusaluetta ja tarkistitkos osoitteesi kuuluvuuskartasta ? Karttahan ei aina aivan täysin näytä totuutta esim. sisätiloissa ja lisänä yksi iso puu voi kuuluvuuden peittää. Itse asustelen tässä hyvin lähellä, ja saunalahden yhteyttä käytän. Aluksi kuuluvuus oli ulkona 3-gee ja sisätiloissa hitaampi. Ostin lisäantennin " pmcia-korttiini ", siis vastaava kuin mokkula.. Johan kuuluvuus on parempi. Nyt voin surffailla 3-geellä saunanlauteilla jos on tarvetta.

      • Ruosniemi

        Mokkula on toiminut 384 nopeudella (9.80,-/kk) ihan kivasti ja pitkään tähän asti mutta ykskaks nopeus pudonnut 236.8 nopeudelle eli edgelle!

        Kyllä nyt on liian hidasta.

        On myyty vissiin mokkuloita Ruosniemen alueelle niin paljon että kaista loppu? Riittäskö 5,- euroo kuussa tästä etana edgestä?


      • nimentön
        Ruosniemi kirjoitti:

        Mokkula on toiminut 384 nopeudella (9.80,-/kk) ihan kivasti ja pitkään tähän asti mutta ykskaks nopeus pudonnut 236.8 nopeudelle eli edgelle!

        Kyllä nyt on liian hidasta.

        On myyty vissiin mokkuloita Ruosniemen alueelle niin paljon että kaista loppu? Riittäskö 5,- euroo kuussa tästä etana edgestä?

        No sitten suosittelen soittoa Dna.lle.. ja kysyy että missäs vika.. :)


      • Ei toimi
        nimentön kirjoitti:

        No sitten suosittelen soittoa Dna.lle.. ja kysyy että missäs vika.. :)

        Mokkulat ei toimi kuin keskikaupungin alueella. ei minkään operaattorin. Ei auta anteenit eikä vahvistimet. Sopimuksen kyllä pitäisi voida purkaa, koska et saa sitä mitä sopimus lupaa. Maksat etkä saa. Mikäli kiukuttelevat purkauksesta, sano ottavasi yhteyttä kuluttajaneuvojaan.


      • Mokkuloidi
        Ei toimi kirjoitti:

        Mokkulat ei toimi kuin keskikaupungin alueella. ei minkään operaattorin. Ei auta anteenit eikä vahvistimet. Sopimuksen kyllä pitäisi voida purkaa, koska et saa sitä mitä sopimus lupaa. Maksat etkä saa. Mikäli kiukuttelevat purkauksesta, sano ottavasi yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

        vielä törmännyt moiseen kolkaan suomessa, jossa en olisi dna:n mokkulalla päässyt nettiin. Ja olen kokeillut aika monessa paikassa. Ja ihan metsien keskelläkin toimii. Joissakin paikoissa nopeammin, joissakin hitaammin. Pääasia, että nettiin pääsee. Olen tyytyväinen mokkulaan.
        Kotona minulla on sitten ihan normaali laajakaista, sitä tietysti käytän normaalisti, mutta läppärissä on mokkula verraton vehje!


      • sama!
        Ei toimi kirjoitti:

        Mokkulat ei toimi kuin keskikaupungin alueella. ei minkään operaattorin. Ei auta anteenit eikä vahvistimet. Sopimuksen kyllä pitäisi voida purkaa, koska et saa sitä mitä sopimus lupaa. Maksat etkä saa. Mikäli kiukuttelevat purkauksesta, sano ottavasi yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

        ei toimi kunnolla, muutaman päivän ollut normaalia hitaampi, ei meinaa saada yhdistettyä verkkoon. Ärsyttää suunnattomasti että operaattorit saa myydä ja lupailla ihan mitä vaan eikä rahoille saa vastinetta. Otin aikoinaan megan liittymän "mokkulalla", nopeus parhaimmillaan noin 200-300 kbit, välillä ei toimi ollenkaan. Monella eri paikkakunnalla olen testannut. Enää en jaksa soitella "asiakaspalveluun", siitä ei ole yhtään mitään apua. Monta kertaa on luvattu selvittää ongelma ja ottaa yhteyttä. Tässä olen muutaman kuukauden odottanut viimeksi luvattua puhelinsoittoa, mahtaa olla kova ruuhka siellä tai muuten hidas työtahti. kaiken kukkuraksi käskivät soittaa maksulliseen vikapalveluun, en ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa vielä lisää surkeasta liittymästä ja siitä aiheutuvista ongelmista.

        Niin, mulla on 2 vuoden sopimus, sanoin että haluan purkaa sen. Sopimuksen saa purkaa vain jos pystyn todistamaan että liittymä ei toimi ollenkaan, riittää että se toimii edes joskus. Aivan naurettavaa. Ja vielä kehtaavat lähetellä puhelimeen viestejä että Saunalahdella on suomen tyytyväisimmät asiakkaat. Tuon voisi jo ottaa v***luna.


      • Nimetön
        sama! kirjoitti:

        ei toimi kunnolla, muutaman päivän ollut normaalia hitaampi, ei meinaa saada yhdistettyä verkkoon. Ärsyttää suunnattomasti että operaattorit saa myydä ja lupailla ihan mitä vaan eikä rahoille saa vastinetta. Otin aikoinaan megan liittymän "mokkulalla", nopeus parhaimmillaan noin 200-300 kbit, välillä ei toimi ollenkaan. Monella eri paikkakunnalla olen testannut. Enää en jaksa soitella "asiakaspalveluun", siitä ei ole yhtään mitään apua. Monta kertaa on luvattu selvittää ongelma ja ottaa yhteyttä. Tässä olen muutaman kuukauden odottanut viimeksi luvattua puhelinsoittoa, mahtaa olla kova ruuhka siellä tai muuten hidas työtahti. kaiken kukkuraksi käskivät soittaa maksulliseen vikapalveluun, en ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa vielä lisää surkeasta liittymästä ja siitä aiheutuvista ongelmista.

        Niin, mulla on 2 vuoden sopimus, sanoin että haluan purkaa sen. Sopimuksen saa purkaa vain jos pystyn todistamaan että liittymä ei toimi ollenkaan, riittää että se toimii edes joskus. Aivan naurettavaa. Ja vielä kehtaavat lähetellä puhelimeen viestejä että Saunalahdella on suomen tyytyväisimmät asiakkaat. Tuon voisi jo ottaa v***luna.

        Niin tosiaan , ymmärrän kyllä hyvin tämän lupausten suman ja käyttäjien niin ikään suuttumuksen.. Tosiaan muutin tänne maalle 3-gee alueelta, hermot meni kyllä kun väylää olisin tarvinnut. Nyt asun Järvikylässä ( siis keskellä ei mitään ) lähin linkkapysäkki 2,5 kilsan päässä.. puhumattakaan katuvaloista. mutta aiheeseen. Eihän mikään firma pysty takaamaan 3-g kuuluuvuutta joka männystä,voimalinjasta,kalliosta, talon korkeudesta tai muista häiriötekijöistä riippumatta.
        Niin kuin vihjeen teille annan..Jolla pöytäkone niin pysyköön kiinteässä ja kannettavan kanssa mokkulalla pelailevat niin nauttikaa kun pystytte surffaamaan.. kyllä se verkko kokoajan leviää (kuuluvuus):D mutta hyviä ja turvallisia netteilyjä teille.. :D


      • minulla
        Ei toimi kirjoitti:

        Mokkulat ei toimi kuin keskikaupungin alueella. ei minkään operaattorin. Ei auta anteenit eikä vahvistimet. Sopimuksen kyllä pitäisi voida purkaa, koska et saa sitä mitä sopimus lupaa. Maksat etkä saa. Mikäli kiukuttelevat purkauksesta, sano ottavasi yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

        ainakin oli kesällä mokkula mukana Siikaisissa mökillä ja toimi ihan moitteettomasti.


      • Eipä kyllä noinkaan
        minulla kirjoitti:

        ainakin oli kesällä mokkula mukana Siikaisissa mökillä ja toimi ihan moitteettomasti.

        "paskaa puhut" Se että sattuu sinulla toimimaan ei tarkota että toimii muilla. Voin ihan faktana kertoa perustuen satoihin valituspalstoihin joilla jokaisella on omat sata valittajaansa että suurimmalla osalla erilaisten mokkuloiden käyttäjillä on valittamista laitteen toimivuudesta. Joillakin ei toimi ollenkaan, joillakin ei toimi luvatulla nopeudeudella ja joillakin toimii laite vain välillä. Jos itselläsi toimii laite moiteettomasti niin saat kyllä olla onnellinen.


    • Viulu

      Itsellä kanssa dna:n mokkula takkuili. Kävin dna:n kotisivuilla ja latasin sieltä mokkulaan uudet päivitykset ja avot.....taas pelittää pirun hyvin :). Kannattaa yrittää, jos vaikka auttais.

      • myös dna mokkula

        1m nopeudella piti toimia, toimivuus oli välillä 85-450. tappelin tästö aikani dna:n kanssa. tietysti pyysivät todisteita toimimattomuudesta. otin päivittäin viestintäviraston nettimittarilla nopeuksia ja lähetin kaikki nopeustiedot aikoinee päivineen parin viikon ajalta. jo myönsivät ettei toimi ja saimme purettua 2 v kimppasopimuksen. että ota todistusaineisto talteen ja lähetä eteenpäin.


      • purettua
        myös dna mokkula kirjoitti:

        1m nopeudella piti toimia, toimivuus oli välillä 85-450. tappelin tästö aikani dna:n kanssa. tietysti pyysivät todisteita toimimattomuudesta. otin päivittäin viestintäviraston nettimittarilla nopeuksia ja lähetin kaikki nopeustiedot aikoinee päivineen parin viikon ajalta. jo myönsivät ettei toimi ja saimme purettua 2 v kimppasopimuksen. että ota todistusaineisto talteen ja lähetä eteenpäin.

        Soitin usemman kerran operaattorille, aina sain odotella, että pääsin Käytin sopimatonta kieltäkin, sanovat, että meni nauhalle. Sanoin, että hyvä, jos joku kuuntelee, niin tietävät, ettei toimi. Sopimus oli 1 mega, sain siitä jonkun kolmanneksen, mitä oli sopimuksessa alle 300. Tein valituksen puhelimessa, lupasin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Parinpäivän kuluttua soitettiin, he olivat kovasti pahoillaan. Sopimus purettiin. Muuten 3g kännykällä näkee onko 3g aluetta. Ei se riitä, että myyjä sanoo kyllä toimii. Antavat kyllä kokeiltavaksi,kun osaa pyytää, eikä kannata tehdä sopimusta ennen kokeilua


      • pasuunakalle
        purettua kirjoitti:

        Soitin usemman kerran operaattorille, aina sain odotella, että pääsin Käytin sopimatonta kieltäkin, sanovat, että meni nauhalle. Sanoin, että hyvä, jos joku kuuntelee, niin tietävät, ettei toimi. Sopimus oli 1 mega, sain siitä jonkun kolmanneksen, mitä oli sopimuksessa alle 300. Tein valituksen puhelimessa, lupasin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Parinpäivän kuluttua soitettiin, he olivat kovasti pahoillaan. Sopimus purettiin. Muuten 3g kännykällä näkee onko 3g aluetta. Ei se riitä, että myyjä sanoo kyllä toimii. Antavat kyllä kokeiltavaksi,kun osaa pyytää, eikä kannata tehdä sopimusta ennen kokeilua

        Itselläni on 1megainen mokkulaliittymä, joka ei toimi kuin 30% teholla vaikka asun lähellä kaupungin keskustaa. Vanha 512kbittinen toimi nopeammin. Kiitos vihjeestä, pitää soittaa operaattorille ja yrittää purkaa kauppa.


      • lauhaa

        mokkulani on aika hidas lätevä alle 20 ja tuleva noin 30-40 nipin napin säilyy yhteys ja saa pankki asiat hoidettua ei tosiaan ole lähelläkään 200 sataa paikka ei ole kovin syrjäinen Salo-Kisko ei edes EDGE kenntää!


      • Elisaan--------
        lauhaa kirjoitti:

        mokkulani on aika hidas lätevä alle 20 ja tuleva noin 30-40 nipin napin säilyy yhteys ja saa pankki asiat hoidettua ei tosiaan ole lähelläkään 200 sataa paikka ei ole kovin syrjäinen Salo-Kisko ei edes EDGE kenntää!

        Vaihda Elisaan, olen erittäin tyytyväinen, oli ennen DNA.


    • kokemuksia on

      dna on syvältä

      • kypriintyny

        Sanoin oman 24kk dna kimppasopimuksen irti, kun toimi julmetun hitaasti 3 km keskustasta.
        Mene dna:n nettisivulle kohtaan palaute ja anna liittymäsi tiedot / ilmoita purkavasi mokkulasopimuksesi eli dna kimppasopimuksen vedoten toimimattomuuteen. Helppoa kuin heinänteko.


    • Ed G.

      Harjavallassa on toiminut erinomaisesti pari vuotta, mutta tänä keväänä on lipsahdellut edgen puolelle muutamia kertoja vähäksi aikaa.

    • Virheellinen DNA

      Älkää kukaan ikinä missään tehkö sitä virhettä, että erehdytte avaamaan DNA:n liittymän!!!! Me tehtiin ja nyt meinaa lähteä luottotiedot sen takia. Tarina on mennyt seuraavasti: Poikamme puhelin varastettiin talvella ja ilmoitimme välittömästi asian huomattuamme, että liittymä pitää sulkea heti. No kas kummaa, sitä ei oltu kuitenkaan suljettu heti vaan vasta myöhemmin. Laskua oli ehtinyt kertyä lähes 500 euron edestä. DNA myönsi virheensä, mutta siihen se sitten jäikin.. Monta kertaa on luvattu hoitaa kuntoon, mutta kun ei, niin ei. Samaa laskua pukkaa harva se viikko ja kuluja on aina vaan enemmän. Nyt tulee jo perintätoimistosta postia, että jos ette maksa niin luottotiedot lähtee. Vittu, että on paska firma. Miten tämä on edes mahdollista??? Ps. Niiden mokkula ei saa kenttää edes keskellä kaupunkia tai jos saa, niin ei ainakaan siirrä dataa. Naapuri kertoi.

    • SE ON TODETTU...

      DNA koko firma on kusetusta ,,VAROKAA

      • Näinhän tuo on

        Sama pätee Soneraa. Olen molempien lafkojen kusetuksen uhriksi viime vuosien aikana joutunut ja ainoa mikä kummallakaan toimii on laskutus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe