Nyt on pakko kertoa, tuntuu niin pahalta. Pakko saada tää päästä pois.
Viime yönä näin unta, että synnyinkotini palaa. Unessa oli myös muutama vuosi sitten kuollut isäni. Palokuntaa sai odottaa ja yritin itse sammuttaa paloa kantamalla ojasta vettä ämpärillä. Lopulta kun palo saatiin sammutettua, jossain yhä kytevä kipinä sytytti palon jossain muualla pihalla. Lopulta se myös sytytti ja poltti kokonaan tien toisella puolella olevan naapurimme talon. Naapurin palo sai alkunsa maaliämpärin räjähdyksestä.
Jo aikuinen pikkuveljeni oli unessa lapsi ja minä asuin isonsiskoni kanssa samassa huoneessa. Kyseinen huone oli ainoa, mikä palossa selvisi ja sitä mukaa tavaramme. Koti siis ei palanut kasaan asti, mutta kaikki siellä sisällä paloi. Kukaan ei kuitenkaan loukkaantunut.
Ahdistavinta unessa oli se, että vaikka mitä tehtiin, palo alkoi aina uudestaan milloin mistäkin, lopulta laavaa hehkuvasta ojasta. Joka kerta soitimme palokunnan aina uudestaan ja uudestaan.
Minä itse olin unessa se kaikkein järkyttynein ja itkuisin. Muistan jopa että kävin halaamassa vanhempiani, mitä lapsuudessani ei juuri koskaan harrastettu, ja kerroin heille, että he ovat aina sydämessäni.
Viimeinen mitä muistan unesta on se, että istuimme äitini kanssa hiiltyneellä sohvalla ja katsoimme ulos kun aurinko alkoi paistaa.
Pelottaa edes kuulla mitä tämä kaikki voisi merkitä. Olen ollut pitkään vakavasti masentunut. Nyt viime päivinä elämään on alkanut tulla virtaa ja positiivisuutta. Lisäksi aloitan intensiiviterapian lähiviikkoina. Voisiko näillä asioilla olla vaikutusta?
Todella ahdistava uni
tulipalosta
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763