Nyt on piru merrassa kun postilaatikkoon tuli tilaamatta sukkapaketti (4 paria)minulle monta n:o-a liian pieniäkin,jossa oli lasku mukana paketin sisällä.Lasku sisälsi toimituspalvelupaketin, hinta 19,95 €,toimituskuluja 5,95 €. yht. 25,91 €.Mitä tälläiset pakko tilaukset ovat ? Laitoin sp.ko. firmaan ja sanoin että hakekaa paketti pois siitä mihin olitte lähettäneetkin. Mielestäni minulla ei ole velvollisuutta edes palauttaa pakettia koska en ole tilannutkaan. Kaikille minun tapaamilleni ihmisille tullut samanlaisia lähetyksiä.Mitä pitäisi tehdä ? Onkohan kuluttajaasiamies tietoinen asiasta. Kertokaa hyvät ihmiset miten menetellään ?
SuperSopping
3
747
Vastaukset
Siis et ole milloinkaan tilannut mitään sukkia, edes ns. "ilmaisia" näytteitä? Näissä usein on kestotilaus takana. Jos tosiaan et ole tilannut, ei sinulla ole velvollisuuksia ko. paketin suhteen. Voit tehdä sille mitä tahansa.
- ....
Kun et ole mitään tilannut ei sinun tarvitse mitään tehdäkään.
Jos yrittävät periä laskua (kuten varmasti yrittävät) kiistä maksu ja vaadi nähtäväksi sopimus, johon lasku perustuu. Mahdolliset perintäkirjeethän ovat vain pelkkää uhkailua, oikeudessa perusteettomilla laskuilla ei ole minkäänlaisia menestymisen mahdollisuuksia, eikä yksikään huijariyrittäjä niitä sinne edes vie.
Kuluttaja-asiamiehelle voisit tosiaan ilmoittaa, jos viitsit olla aktiivinen. Perusteettoman laskun periminen on myös rikollista, eli jos eivät suostu perintää lopettamaan, tutkintapyyntö poliisille on seuraava askel. - Ihmettelijä_
Siis kyseessä lehti.
Tästä on aikaa monen monta vuotta kun sain Seura-lehdestä laskun. Soitin Seuraan ja kerroin että en ole koskaan tilannut kyseistä lehteä enkä ole saanut yhtään ko. lehteäkään.
Siellä ihmettelivät kömmähdystä ja sain repiä laskun.
Mistä tietää jos joku on tilannut lehden itselleen ja laskun laittanut minun nimiin.
CDON.COM on kans tehnyt mokan mun suhteen, mutta hieman erinlailla.
Yritin tilata ko. nettikaupasta tuotteita ja mulle ilmoitettiin että tähän osoitteeseen ei myydä enää mitään, koska jotku tuotteet on yhä maksamatta.
Otin yhteyttä ko. nettikauppaan ja ihmettelin että mistä tuotteista on kyse, kun en ole sieltä mitään vielä tilannut.
"Sihteeri" kertoi että juttu on aika vanha jo ja tosiaan on joku lasku maksamatta. Hän kertoi vielä että minulla ei ole mitään häiriötä, vaan tässä osoitteessa on "häiriö" ???
Kyselin tyttäreltäni että onko hän ehkä tilannut jotain ko. kaupasta ja hän kertoi että on yrittänyt, mutta tuotteita ei vain ole tullut.
Elikkä onko tuossa tapauksessa sattunut niin että tuotteet ovat menneet jonnekin muualle, ei kyllä laskuakaan ole tullut.
Siten miten voisi tilata kyseisestä kaupasta on muuttaminen toiseen osoitteeseen, joten tuo kauppa saa olla aivan rauhassa en tilaa sieltä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764