muuta kun sut, vieläkään. Jos todella välität musta niin kerro mulle.... Alan olla väsynyt tähän säätämiseen.
en kuitenkaan
16
2185
Vastaukset
- ollut..
siinä uskossa että hän haluaa unohtaa ja "lakaista tunteet maton alle siististi"
- kuin olisi
tullut mun suusta. niin oon määkin väsynyt turta ja sekaisin......
- mielesi?
Itse olet säätänyt, tehnyt kaikkesi nujertaaksesi
minut, jos haluat, on sinun aika puhua ja aika
toimia.
Minä yritin - turhaan. - pahasti oot
kohdellut ... välittäväksi ihmiseksi. eiköhän
ole sun aika kertoa ja puhua. - ihan oikeesti ..
uskot että oikea löytyy näin ..? Et kai sentään.
- sun kattoo
peiliin ja tehä ite jotain? Jos niin välität?
- mielestä ..
tällanen asia pitäs kertoo sille ihmiselle itelleen eikä koko nettikansalle.
Arvaamallako sä pistät mikä vastaus on oikee? - Vieläkään..?
Oletkos ollut hankala..? Onkohan se toinen väsynyt?
Joskus on tilanne ettei pidä pyytää vaan antaa. - varmaan sit
naiselta miehelle, eikö?
- ehkäpä..
kyllä se oli miehelle. Mutta totta kyllä et pitää kai tehdä tämä taas itse. Ei siinä muu auta.
- samanlaisessa tilanteessa
Toisesta ei ota selkoa millään, vaan hän käyttäytyy jotenkin aivan käsittämättömän ristiriitaisesti. Yritäpä siinä sitten lähestyä, kun sulla ei ole loppujen lopuksi aavistustakaan, mitä tämä toinen ajattelee..! Välillä tuntuu, että välillämme olisi jotain, mutta sitten hän on kuin ei huomaisikaan mua.
- se ihmetyttää
et miten joku voiki käyttäytyä välillä niin oudosti, vaikka muka pitää susta. Itse en koskaan halua olla välinpitämätön tai ilkeä. Mites siinä sitten oot ku toinen on semmonen??
- käyttäydyn
se ihmetyttää kirjoitti:
et miten joku voiki käyttäytyä välillä niin oudosti, vaikka muka pitää susta. Itse en koskaan halua olla välinpitämätön tai ilkeä. Mites siinä sitten oot ku toinen on semmonen??
juuri noin, ristiriitaisesti. Mielestäni en ilkeästi kuitenkaan. Käytökseni ei kuitenkaan johdu tunteiden puuttumisesta, päinvastoin. Pakko vain sysätä ne välillä taka-alalle...
- se kuitenkin
käyttäydyn kirjoitti:
juuri noin, ristiriitaisesti. Mielestäni en ilkeästi kuitenkaan. Käytökseni ei kuitenkaan johdu tunteiden puuttumisesta, päinvastoin. Pakko vain sysätä ne välillä taka-alalle...
ilkeilyn puolelle mene...
- kun ei mulla
käyttäydyn kirjoitti:
ole ollu tollasta, että olis jotenki pitäny työntää tunteet taka-alalle ja olla välinpitämätön. Kun oon tehny niin, niin se johtuu siitä että toinen on ollu semmonen, niin lapselliselta kuin kuulostaakin.
- minäkin saatan
käyttäydyn kirjoitti:
käyttäytyä puolestaan hänen mielestään ristiriitaisesti, täytyy myöntää. Mutta minun kohdallani kyse on ihastumisesta, mutta en vain tiedä, mistä oikein on kyse hänen puolellaan... Ja tää epätietoisuus on kaikista pahinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877