syntyi muutama puheenaihe.
Vartoi palstalla, riitasoinulla,
herätti alkiot elämään.
Tiesi kaiken kuin mustalainen,
kortin väristä, tumma nainen.
Ootti iltaa hän, arvas sävelmän,
kertoi joidenkin pettävän.
On niin hiljaista, tekis mieli kiljaista!!!
Eikö täällä enää kukaan ole kuulolla näin päiväsaikaan???
Hiljaa niin kuin lammen laine...
14
518
Vastaukset
Tälläkertaa olen minä jo nyt paikalla:) Huomenna en.
Ne velvollisuudet ne velvollisuudet;))
Iltaisin on enemmän porukkaa ja osa kainosti piilossa puskissa.-DD- arkipiru
iltaisin kieku.
Ne velvoitteet, katsos, ne velvoitteet.
Mutta mukavaa rilluntaita, niin kuin iskelmäradio toivottaa. arkipiru kirjoitti:
iltaisin kieku.
Ne velvoitteet, katsos, ne velvoitteet.
Mutta mukavaa rilluntaita, niin kuin iskelmäradio toivottaa.Miehellä iski julmettu hammassärky viime yönä ja piti saada hänelle aika päivystykseen. Oli myös muuta tekemistä. Hommia olen tehnyt silti omalta koneeltani ja kartoitan mm. Tampereen nähtävyyksiä.
Hämeenlinna ja sen ympäristö kiinnostaa myös.
On tämä netti ihme vekotin,,täältä löytyy helposti esitteitä,,välimatkataulukoita ja ties mitä, Yhdellä istunnolla saa tehdyksi paljon ja laskettua aikatauluja ja melkein mitä vain.
Nyt on mieskin jo kotona ja toivottavasti hammassärky on taaksejäänyt vieras.- ---------------------
tuli sit totuuven sananenki, käkihä se on joka munii toisten pesii ja niiedellees -------------
- arkipiru
umalehtinen kirjoitti:
Miehellä iski julmettu hammassärky viime yönä ja piti saada hänelle aika päivystykseen. Oli myös muuta tekemistä. Hommia olen tehnyt silti omalta koneeltani ja kartoitan mm. Tampereen nähtävyyksiä.
Hämeenlinna ja sen ympäristö kiinnostaa myös.
On tämä netti ihme vekotin,,täältä löytyy helposti esitteitä,,välimatkataulukoita ja ties mitä, Yhdellä istunnolla saa tehdyksi paljon ja laskettua aikatauluja ja melkein mitä vain.
Nyt on mieskin jo kotona ja toivottavasti hammassärky on taaksejäänyt vieras.minulla ei hampaita särje ;)))
Totta puhut netin mahdollisuuksista. Ne on laajat mistä suunnasta tahansa sitä tutkiikin.
- naapurin erkki
ei tänne enään viiti kirjottaa naapurin erkkikää,
jos jotai kirjottaa muust ku ämpäreist, barbeist, äiti-ihmisen ryyppyöist tai pulina-bändist, ni paskaa sataa niskahan, ja asiattomaks klikataa.
mää pysyn lukupuolel kyl, paskan saa pyytämätikin!- arkipiru
mitä kirjoitat!!!
En todellakaan ole kieltänyt, tai edes halunnut, kertomistasi jutuista.
Jos jossain olet moista lukenut niin muista, että meitä rekattujakin on moneen junaan. - naapurin erkki
arkipiru kirjoitti:
mitä kirjoitat!!!
En todellakaan ole kieltänyt, tai edes halunnut, kertomistasi jutuista.
Jos jossain olet moista lukenut niin muista, että meitä rekattujakin on moneen junaan.nimesinköhä jonku joka olis kieltäny jotai, en vaan totesin, et paskaa satelee niskahan jos eksyy
ns. väärii aiheisii.
voisit paneutua itse tuoho miettimisee mitä kirjoitat. - eipä tuonne,,,,,,
muutaman alotukseen kannata edes yrittää vastata, haukut tulee heti....mutta voihan niitä pändijuttuja ja muita käydä lukemassa,siellä ei vaan näy pahemmin niiden haukkujien juttuja.
- arkipiru
naapurin erkki kirjoitti:
nimesinköhä jonku joka olis kieltäny jotai, en vaan totesin, et paskaa satelee niskahan jos eksyy
ns. väärii aiheisii.
voisit paneutua itse tuoho miettimisee mitä kirjoitat.Nimesit tai et mutta koska kommentoit tuolla tavoin omaa aloitustani, usoin että olet sitä mieltä kaikista täällä.
- arkipiru
eipä tuonne,,,,,, kirjoitti:
muutaman alotukseen kannata edes yrittää vastata, haukut tulee heti....mutta voihan niitä pändijuttuja ja muita käydä lukemassa,siellä ei vaan näy pahemmin niiden haukkujien juttuja.
se on teidän omaa puhettanne.
Luuletko että minä olen sen paremmin noiden kirjoittajien suosiossa kuin sinäkään???
Kyse on vain siitä, ja ainoastaan siitä, että jos syöksyt sinne ketjuihin agressiivisella asenteella, ei se kenenkään mielestä kivaa ole.
Bändijutut ja ämpärisellaiset voi kommentoida kerran. Useimmin kirjoitetut haistattelut jokainen ottaa jo todesta, ja varmaan sinäkin. arkipiru kirjoitti:
se on teidän omaa puhettanne.
Luuletko että minä olen sen paremmin noiden kirjoittajien suosiossa kuin sinäkään???
Kyse on vain siitä, ja ainoastaan siitä, että jos syöksyt sinne ketjuihin agressiivisella asenteella, ei se kenenkään mielestä kivaa ole.
Bändijutut ja ämpärisellaiset voi kommentoida kerran. Useimmin kirjoitetut haistattelut jokainen ottaa jo todesta, ja varmaan sinäkin.En ole aiemmin kuulunut mihinkään jengiin,,,hyvä että nyt edes tässä iässä;)
Tämän "jengiläisen" suosiossa ainakin olet;)- arkipiru
umalehtinen kirjoitti:
En ole aiemmin kuulunut mihinkään jengiin,,,hyvä että nyt edes tässä iässä;)
Tämän "jengiläisen" suosiossa ainakin olet;)tämä kaikki tietysti "lainausmerkeissä" huumorin säestyksellä.
arkipiru kirjoitti:
tämä kaikki tietysti "lainausmerkeissä" huumorin säestyksellä.
lainausmerkeissä lainausmerkeissä.:-DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904