Muutin jokin aika sitten Kotkaan. Siitä lähtien olen kärsinyt kohtuuttoman pahoista ilmavaivoista sekä ripulista. Edes yskiä ei uskalla kun samalla tulee lusikallinen sitä ihteään housuun.
En keksi muuta selitystä kuin vesi. Omituisen pahalle kraanavesi tosiaan maistuu. Kymijoestako se tulee?
Vesi kotkassa, mikä mättää?
14
2277
Vastaukset
- lopetettiin
ottamasta Kymijoesta muutamia vuosia sitten ja nyt se tulee Utista suodatettuna puhtaasta järvestä, joten vähän vaikea uskoa, että se johtuisi siitä, tietysti aina sitä looria tai jotain vähän laitetaan muuallakin kun Kotkassa, se estää pöpöjen syntymistä vesijohto verkostoon.
Etenkään nyt talviaikana ei voisi uskoa pöpöjen olemassa oloon, kesällä herkemmin voi olla. - sentään
alkaa juuri tuolleen,ja kohta huomaat olevan enemmän kotkalainen kun itse kotkalaiset,kohta huomaat unohtelevasi asioita,joten tervetuloa tänne täällä ei aina kaikki ole sitä mitä annetaan ymmärtää. sillä se on hypoteesiä.
- salaliittoko?
Vihjaatko, että Kotkassa lisätään veteen jotain salaista kemikaalia joka aiheuttaa epämääräisiä oireita niin ylä kuin alapäässäkin?
Kuka on tämän kauhistuksen takana? Illuminaatit? KGP? Supo?
- Siis viinan
Kotkan vesi on kaikissa makutesteissä jaa laatutesteissä todettu yhdeksi Suomen parhaista vesijohtovesistä.. Että aika kaukaisia muistoja sinulla jokivesiajoilta..
- takia heti
aletaan nekatiivisesti esiintymään ja tuodaan viinan juonnit ja kaikki esille? Oletko joku ongelmainen hörhö? Vastasin kysyjälle asiallisesti, että vedet tulee Kotkaan Utista.
Ei ole mielenkiintoista ja hauskaa tuollainen käyttäytyminen vaikka sananvapaus onkin olemassa.
Haukutko nyt minut pilleristiksi, holistiksi tai muuksi epämääräiseksi? Kiitos etukäteen! En kyllä sanoisi Kotkan veden maistuvan kovinkaan hyvälle, vaikka laatu voikin olla hyvä. Itse kun olen nyt tottunut juomaan kaivovettä niin kovin mielellään en porukoillakaan kaupungin vettä juo, ihan kauheeta kaivoveden jälkeen. Mut tietty kaikkeen tottuu, enpä itsekään aikaisemmin huomannut oikeastaan mitään ihmeellistä makua vesijohtovedessä kun kerrostalossa asuin. En kylläkään edes juo paljon vettä, mutta sen mitä juon niin mieluiten kaivosta ja on sitä paitsi mukavan kylmääkin.
- raapustelusi tasoa
takia heti kirjoitti:
aletaan nekatiivisesti esiintymään ja tuodaan viinan juonnit ja kaikki esille? Oletko joku ongelmainen hörhö? Vastasin kysyjälle asiallisesti, että vedet tulee Kotkaan Utista.
Ei ole mielenkiintoista ja hauskaa tuollainen käyttäytyminen vaikka sananvapaus onkin olemassa.
Haukutko nyt minut pilleristiksi, holistiksi tai muuksi epämääräiseksi? Kiitos etukäteen!apina. Käy koulusi loppuun.
- Anonyymi
Henna.S kirjoitti:
En kyllä sanoisi Kotkan veden maistuvan kovinkaan hyvälle, vaikka laatu voikin olla hyvä. Itse kun olen nyt tottunut juomaan kaivovettä niin kovin mielellään en porukoillakaan kaupungin vettä juo, ihan kauheeta kaivoveden jälkeen. Mut tietty kaikkeen tottuu, enpä itsekään aikaisemmin huomannut oikeastaan mitään ihmeellistä makua vesijohtovedessä kun kerrostalossa asuin. En kylläkään edes juo paljon vettä, mutta sen mitä juon niin mieluiten kaivosta ja on sitä paitsi mukavan kylmääkin.
Mo Henna.S! Kysyn näin 15 vuotta myögemmin että olitko tuolla nimimerkillä joskus kissfm chatissa?
- sekakex kun näkee
Kun sinullekin selviää mitä tämän kaupungin .....tekevät.
Itse olen asunut ja työskennellyt täällä toistakymmentä vuotta ja hämmästellyt tätä touhua.- olen työskennellyt
Kotkassa 38 vuotta ja sinä toistakymmentä vuotta ja näet epäkohtia kaupungin asioissa. Tyhmähän minä sitten ole kun en vakavempia asioita kait sitten ole ymmärtänyt huomata, eikö niin? Joku huomaa heti jua toinen ei koskaan, eiks niin.
Ethän kitenkaankertonut, että mikä on pielessä, jos sanoo niin on myös perusteltava selkeästi.
- Anonyymi
Joko sait tiedon Kotkan vedestä?
- Anonyymi
Hovinsaarella sijaitsee ympäristökeskus. Mihin voit antaa pullon juomavettä tutkittavaksi. Vastauksen saat
kirjallisena. - Anonyymi
Nuorena kotkassa vesi oli kyl aivan mahtavan pahaa,siks nykyään juodaan mielummin mitävaan muuta kuin vettä🤯nykyään sitä laatukamaa,,,,
- Anonyymi
Kokeile jättää kalja pois(etenkin halpismerkit).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177