Sonera llmoitti että perivät euron laskusta...
Ilmoitin etten hyväksy sitä ja sanoin että haluan sähköpostilaskun,joka on ilmainen.
Nyt tuli 5 euron lasku kirjallisena että perintälasku maksamatta. vaikka mitään laskua en ole saanut... viisi euroa peritään seuraavan laskun yhteydessä.
eli 5 euroa ,vaikken ole saanut edes laskua.
sanoin soneran irti.
Lakuton lasku
3
810
Vastaukset
- tarkoittaa?
No soneralta kai menee postimaksuun rahaa kun he lähettävät postitse laskun sinulle. Ja kaikki puhelinyhtiöt ovat nykyään samanlaisia ettei ne halua maksaa ihmisille postimaksua vaan lähettävät ilmaisen laskun asiakkaalle netissä. No tulet huomaamaan että jopa pankit tekevät jo tätä samaa. Irtisano vaan kaikki ja ole ilman puhelinyhteyttä, pankkitiliä ja muutakin... :)
- soneralta vieläkään mitään ...
ellei ole myös nettiliittymä jolloin laskut on yhdessä.muorillä vain puhelin ja ei ole mitään euroa laskun lisänä sillä tutkittu on.itsellä molemmat ja olen ottanut käyttöön paperittoman laskun ja se käy omilla sivuilla ja toimi heti seuraavasta laskusta lähtien.saan jopa sen e-postilaskun gmailiini kun halusin niin se kun toimii aina:=)
Alkuperäinen kirjoitti
"sanoin että haluan sähköpostilaskun"
Kerroitko heille email osoitteen, johon laskun halusit?
Menee muuten automaattisesti @pp.inet.fi, vaikka sitä osoitetta ei käyttäisikään.
Itsellä onnistui hyvin @suomi24.fi osoitteeseen.
Tein itse muutoksen soneran Omat sivut palvelun kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294