Suodattimen vaihto

1984

Eli veden kypsytys on nyt meneillään, mutta hommasin uuden suodattimen (nykyinen on käytetty ja tuntuu pyörittävän vettä "laiskasti") ja se pitäis vaihtaa. Onko siihe mitään erityisiä sääntöjä kuinka tuo uuden laitto tehdään vai voiko sen laittaa suoraan sellaisenaan? Ja kun laiton veteen jo kannon karahkoita, toiseen niistä on kasvanut "partaa" :) vaaleaa haituvaista, pitääkö tuo kanto harjata puhtaaksi ja laittaa takaisin?

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tetraset

Minä olen harkitsemassa suodattimen myyntiä, jota olen vain kokeillut, en sen koomi käytellyt :)

• -Rihma-

Uusi suodatin suodatusmateriaaleineen kannattaa huuhtaista ja sitten akvaarioon vanhan suodattimen rinnalle pariksi viikkoa pörräämään!

• fish KING

- helppo huoltaa
      - massavadit helposti käsiteltävät
      - helppo käynnistää
      - hiljainen
      - älä tingi hinnassa

OSTA EHEIM TAI FLUVAL SUODATIN, ÄLÄ KOMPASTU PASKOIHIN HALPIKSIIN.
      EHEIMIN PRO SARJASET ON MUN SUOSITUS, ITELLÄ KÄYTÖSSÄ JO LIKI KAKSIKYMMENTÄ VUOTTA.

AI,ostit sen suodattimen jo, ei sit mitään...

Joo, harjaile ilmestyvää levää pois. Kuumalla vedellä.
      Suodatin porisemaan sinne sekaan vaan.

• 1984

Eheimin ostin, hinta ei ollut ongelma. Mun motto: Panosta laatuun! Ja tuo on oikeesti totta, halpa ei kestä...

• -Rihma-
        1984 kirjoitti:

Eheimin ostin, hinta ei ollut ongelma. Mun motto: Panosta laatuun! Ja tuo on oikeesti totta, halpa ei kestä...

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe