Saako toiminimi yrittäjäkin vähentää kuntonsajaksamisensa hoidosta aiheutuvia kuluja verotuksessa, vrt. liikuntasetelit isommissa yrityksissä ?
"Liikuntavähennys"
7
3789
Vastaukset
- ...
laitan kuntosalikortin vähennyksiin, kirjanpitäjäni on myös sitä mieltä että näin voi tehdä.
- on..............
Niin minäkin laitan, vaikka pahoin epäilen, että verotarkastuksessa se palautetaan tuloon. Niin se monen muunkin asian kanssa, työntekijälle saa ja pitääkin hankkia,mutta yrittälle itselleen ei. Pelätään,että " ne vielä elantokustannuksiaan yrittävät vähentää yritystoiminnassa"
- eikäy kysytty on
työntekijä kyllä, yrittäjä ei. tosin voit koittaa työterveyshuollon liikuntareseptillä, mutta venkoilua mikä venkoilua
- Toiminimellä
Kiitos vastauksista, näin arvelinkin.
Aikamoinen epäkohta! - ...
saa ihan mustaa valkoisella ettei käy?? Mun kirjanpitäjä sanoo että menee salikortin kk-maksu läpi koska työ on fyysisesti vaativaa, ei muuten kunnossa pysy. Ja jos ei mene läpi niin sitten noustaan barrikadeille jotta sopii itse yrittää... :P
- yrittäjät.fi sivustolla...
... kirjoitti:
saa ihan mustaa valkoisella ettei käy?? Mun kirjanpitäjä sanoo että menee salikortin kk-maksu läpi koska työ on fyysisesti vaativaa, ei muuten kunnossa pysy. Ja jos ei mene läpi niin sitten noustaan barrikadeille jotta sopii itse yrittää... :P
lakimiehen kommentti, jossa todetaan, että toiminimiyrittäjillä ei liikuntaseteli mene läpi, mutta esim. osakeyhtiössä omistajayrittäjällä menee. Kyse siitä, onko henkilö samalla palkansaaja.
- ....
yrittäjät.fi sivustolla... kirjoitti:
lakimiehen kommentti, jossa todetaan, että toiminimiyrittäjillä ei liikuntaseteli mene läpi, mutta esim. osakeyhtiössä omistajayrittäjällä menee. Kyse siitä, onko henkilö samalla palkansaaja.
Kuntosalikortin maksamisesta, en liikuntaseteleistä, ne on kuitenkin vähän eri asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132