ns. eronnut? Meillä mies katuu joka päivä. Rakstaa mua kuulemma ikuisesti. Oma elämä nyt on hänellä pirstaleina, mutta haittaneeko tuo. Itselläni on uusi ihana mies ystävä vielä, mutta muutetaan kesällä yhteen, uuteen asuntoon, ei kummankaan vanhanaan kämppään.
Lapsemme tietty mukana.
Ihan huvittaa ja on hyvä mieli, kun ukko nyt vasta äkkäs, kuinka ihanan naisen menetti. Niin käy, kun pelailee ja kuvittelee että maailmalla on ihanimpia naisia kuin oma vaimo, muttei ollutkaan!
Kuin monen ex mies katuu
4
626
Vastaukset
- ainakin mun mielestä
joskus miehet mokailee, ja tajuaa myöhemmin, kun meidän arvet on korjattu, mitä menetti.
oppiipa siinä sitten ukot kantapäänkautta että ei se ruoho ole vihreämpää aina;) - on..
Ja useesti ne miehet tajuaa sen siinä vaihees ku se ex-muija on jatkamas elämäänsä, eikä enää poraakkaan se miehen perään.. Siihen saakka ne varmaan jotenki ajattelee vielä omistavansa myös sen ex-muijanki..
Minä typerys menin antamaan periksi, ja otin sen exän takaisin. Hetken meni "hyvin". Tein selväksi kyllä etten ole päässyt yli siitä loukkauksesta, mies sanoi että ei sitä yritäkkään.. Koitettiin siinä päivä kerrallaan jatkaa, kunnes pitkän yrittämisen jälkeen huomasin että niin kauan kun yritän, MINUN elämäni on pirstaleina.. ilmi selvää oli että ero on ainoa mahdollisuus. Mietin hiljaa itsekseen asiaa ja lopulta lähdin. Oikea päätös oli. Nyt tuntuu että elän, pitkästä aikaa.. Jos mitään muuta en oppinut, niin ainakin sen ettei minulla ja exällä enää ole mitään mahdollisuutta! Tosin vieläkin poraa perääni, mutta itseppä kämmi asiansa liian rajusti!!! - dxxxxxna
Hän elää uutta nuoruuttaan keski-iän kriisissään,ei kaipaa vanhaa jäkättävää vaimoa eikä pientä tytärtään.
Baarissa on kiva bailata,ja yöksi viereen kömpii parikymppinen typsy,jonka vaihtaa uuteen,jos tämä alkaa jäkättämään..
Voin kyllä todeta,ettei exä takaisin perhe-elämään kaipaa.Eikä se harmita minua enää yhtään :)- kun..
Tuo kriisi rupeaa oleen ohi! Ja ulkonäkökin niin rupsahtanu ettei kukaan enään huoli? Vehkeet ei enää toimi edes sinisillä napeilla.. Kukaan ei käy eikä soita. Tytärtäkään ei kiinnosta sellasen vanhan "pierun" asiat.. Ja miksi kiinnostaisi, jos ei ole muutenkaan tekemisissä ollut? Jos joku on kiinnostunut, on varmasti kyse vain puhtaasti rahallisesta hyödystä ja toivosta että nimi kirjataan testamenttiin. Paskempi homma ellei ole edes kovin kummoista omaisuutta, jonka varjolla joku jaksaisi "välittää"! Ehkä silloin myös käy mielessä, josko olisikin pitänyt tylsän perheensä ja jäkättävän akkansa!
Niin, jokainen taplaa tyylillään.. Ja jokainen päättää itse monetko sillat polttaa takanaan!
Itse ainakin voit olla varma, että tyttäresi muistaa sinua muulloinkin kuin eläkepäivänä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808