http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1640615
Mun mielestä voidaan ihan hyvin valita. Ihan yhtä uskovainen hän on oli sitten mies tai nainen.
Sukupuolenvaihdos ei ole rikos eikä moraalisesti tuomittava teko.
Marja-Siskosta kirkkoneuvos
9
407
Vastaukset
- Imatralta.
Uskon lisäksi täytyy olla pätevyyttä. Olli Aalto on toiminut kirkkoherrana 1980-luvun puolivälistä lähtien. Hänellä on papillisen pätevyyden lisäksi kokemusta myös johtajuudesta. Hänen ammatillinen pätevyytensä ja työkokemuksensa ei haihdu minnekään vaikka sukupuoli vaihtuukin.
Jos näin käy, että Olli valitaan virkaan, me menetämme hyvän, pätevän ja tuntevan papin ja kirkkoherran, entisen kunnallispoliitikon ja urheilumiehen. Hän keksi aikanaan imatralaiselle lentopallon erikoisseuralle nimeksi Artami. Eli palindromi Imatra-nimestä. - tähänkö on menty???
EI !!!
Joku kunnioitus pitäisi olla jokaisella eikä pelleillä kuin jotkut "transut"!
Menisi missikisoihin, voisi pärjätä, kerrankin olisi ihmisiä ruudun ääressä kun kisat alkaa :)- Savolaisukkeli
Sille, etten voi enää suhtautua tuon marjasiskon (vaimikäsenytoli) tekemisiin vakavasti. Aina kun nään sen uudistuneen pärstän lehdessä, rupean nauramaan. Anteeksi.
Toisaalta, sitä voi jokainen, ainakin miespuolinen, miettiä mielessään miten suhtautuisi, jos oma isäukko vanhoilla päivillään tulisi ja sanoisi : poika, olen tässä vähän miettinyt asioita, ja tullut siihen tulokseen että olen päättänyt..... - ja ei ei
Savolaisukkeli kirjoitti:
Sille, etten voi enää suhtautua tuon marjasiskon (vaimikäsenytoli) tekemisiin vakavasti. Aina kun nään sen uudistuneen pärstän lehdessä, rupean nauramaan. Anteeksi.
Toisaalta, sitä voi jokainen, ainakin miespuolinen, miettiä mielessään miten suhtautuisi, jos oma isäukko vanhoilla päivillään tulisi ja sanoisi : poika, olen tässä vähän miettinyt asioita, ja tullut siihen tulokseen että olen päättänyt.....Muistakaahan mitä se raamattu sanoo että Jumala loi naisen ja miehen jne...Minne ovat raamatun opit unohtuneet?
Mutta keinohan se tuokin on päästä julkisuuteen,
aikamoinen (itsesensuuri iski) mielestäni ainakin iltalehden kuvassa oli.
- Epäilevä Tuomas
Entä jos käyttää "poikkeavuutta" hyväkseen ??
Aika noloa pyrkiä virkaan jos muut pätevyysvaatimukset täyttyvät..
Kohu tulee valittiin taikka ei..
Missä on valkoisten, lihansyöjäheteroiden julkisuus ja oikeudet ?
Noh, Kirkko, Oikeuslaitos ja Opetusala ovat jo menettäneet kunnioituksensa.
Pedofiilejä,rattijuoppoja, talousrikollisia, vaimonhakkajia pulpahtelee julkisuuteen tuon tuosta... - esimakua
Olkoon jokainen mitä on, mutta olisi syytä käsittää, että liiallinen suvaitsevaisuus yhteiskunnallisissa asemissa johtaa kaaokseen.
- kun antaa pirulle
Kun antaa pirulle pikkusormen, se vie koko käden.
- etiäisiä
kun antaa pirulle kirjoitti:
Kun antaa pirulle pikkusormen, se vie koko käden.
Kaksi voimakasta on käynyt iäti taistoaan, pahempi on ottanut jo vallan. Demonit Tukiaisten siskosten nurkissa on merkki.
- Kirkon jäsen
Ihmisellä ei ole valtaa tuomita, mutta tunteensa voinee kertoa. On ristiriitaista, jos pappi ei ulkoisesti muistuta oikein naista, eikä miestä. Ko.henkilöllähän ilmeisesti hoidot kesken.
Vaikeaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760