OLLI REHNIN KANSANSUOSIO

= NOLLA

Rehn nousi eduskuntaan vuonna 1991 Helsingin vaalipiiristä. Vuoden 1994 lopussa EDUSKUNTA - KEPUN JOHDOLLA, Esko Aho oli pääministerinä - valitsi Rehnin Euroopan parlamentin jäseneksi. Rehn toimi parlamentissa muun muassa liberaaliryhmän varapuheenjohtajana. Hän putosi parlamentista kuitenkin vuoden 1996 syksyllä järjestetyissä eurovaaleissa.

Kaikki hommat vuoden 1996 jälkeen Olli Rehn on saanut suhteillaan. Vuonna 2002 hän pyrki keskustan puoluejohtajaksi, mutta ei päässyt. Vuoden 2003 eduskuntavaaleista hän jättäytyi pois surkealla tekosyyllä, Alpo Rusin puolustamisella. Mihin Rusi muka Rehnin kokopäiväistä työpanosta olisi tarvinnut, kun oikusprosessikin oli niin hidas? Tosiasiassa hän pelkäsi, ettei tule valituksi, sillä Anneli Jäätteenmäki siirtyi Helsinkiin ehdokkaaksi vuoden 2003 vaaleihin. Ja oli oikeassa, varmasti.

Kun keskusta voitti vaalit 2003 ja Jäätteenmäki joutui jättämään päministeriyden, Rehn sai kunnon kepulaisena kähmijänä - Vanhasen erityisavustajana - jättipotin: hänet valittiin komissaariks KEPUN JUNTTAUKSEN tuloksena. Vanhanen nosti poliitikon, jonka kansa oli pudottanut EU-parlamentista vuonna 1996, komissaariksi.

Alexander Stubb sai muistaakseni yli 100 000 ääntä, kun hänet valittiin EU-parlamenttiin. Tällakin hetkellä Stubb nauttiin kansan luottamusta kaikkien gallupien mukaan. Vuoden 1991 jälkeen Rehn ei ole päässyt vaalien kautta minnekään.

Rehnin tukena on vain laskevan auringon puolue, kepu. Kepu on pilkannut suomalaisia tökkiessään Rehniä väkisin EU-parlmenttiin ja komissioon. Nyt olisi aika tehdä tuosta hyvä-veli systeemistä loppu: Olli Rehn mittauttakoon kannatuksensa edes jossakin vaaleissa, vihdoinkin.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollilainen

No no, stubbilaiset hiljaa! Olli Rehn on hoitanut pestinsä EU:ssa loistavasti!

Stubb, tuo sekundasuomenruotsalainen Karjalasta, vaaaransi Suomen maineen jo meppinä ollessaan!

Häkämies kuuluu samaan sekoilevaan hömmppäpoliitikkoseuraan stubelon kanssa!

• gfhngh

Totuus kepulireppanoille
      Kirjoittanut: Ukista 12.2.2009 klo 12.52

Tämän kepu-palstan parhaimpiin kirjoittajiin kuuluu Jompen ja Mpp:n ohella ehdottomasti Uusi-Ukki. Sitähän nämä kepuloisreppanat eivät tietenkään voi millään sietää, että löytyy joku asioista perillä oleva ja sivistyneesti käytttäytyvä kirjoittaja joka uskaltaa kertoa totuuden kepuloisuudesta. Siksi nämä reppanat ovatkin aloittaneet ennennäkemättömän loanheitto kampanjan Ukkia kohtaan, koska eivät kykene muuhun. Mitään asiallista ei Uudesta-Ukista koskaan voi kuulla. Ainoastaan homottelua ja onpa joskus vedetty mukaan jopa Ukin perhekin tähän ala-arvoiseen törkyilyyn.

Mutta tuotakoon välillä myös totuus julki, jonka kerron nyt tässä Uusi-Ukin vanhana tuttuna. Vierailin nimittäin hänen ja vaimonsa Sylvi-Amalian luona menneenä syksynä. En kerro Ukin nimeä, tuokoon hän itse nimensä julkisuuteen jos kokee tarpeelliseksi.

Ukki ja Syvi-Amalia asuvat omakoti-alueella jonka valkokylkiset koivut yhdessä kauniiden kukkaistutusten kanssa taikovat kaupunki-ilmeen todella kotoisaksi. Heidän pieni kotinsa käsittää kaksi huonetta ja keittiön. Huolitellun siisti asunto, jossa naisen käden kosketus on havaittavissa kaikkialla. Heidän liittonsa tekee erikoiseksi se, että Sylvi-Amalialla ei ollut syntyessään täysin kehittyneitä naisen sukuelimiä. Sylvi-Amalia ei ollut mies, kuten joku kepuloinen voi alkaa nyt väittää. Ei, hänellä ei ollut miehen sukuelimiä, mutta naisen elimensä olivat alikehittyneet, josta syystä hänelle jokunen vuosi sitten muotoiltiin leikkauksella täydelliset naisen sukuelimet.
      Sylvi-Amalia joutuu tosin syömään leikkauksen vuoksi edelleen mieshormonia, josta syystä hänellä on möreä ääni ja runsas karvankasvu.

Olen onnellinen kun olen saanut Ukin ja kun saan tehdä kaikki naisten työt. Ukki istuu tyytyväisenä keittiön kahvipöydän ääreen ja kiittelee hyvää tuuriaan: "Sylvi-Amalia on hieno nainen. Niinhän tuo sattui minullekin tuuri kun sellaisen sain. Olen asunut aina yksin, mutta vasta nyt tiedän kuinka mukavaa on kun nainen pitää huolta taloudesta. Ennen oli niin, kun olin vielä työelämässä, että itse piti kaikki laittaa, mutta nyt on toinen juttu. Nyt kun kotiinkin tulee, on ruoka ja kahvi oottamassa ja siksi on oikein mieli lähteä kotiin Sylvi-Amalian luokse, kun tietää että pääsee syömään ja kahville".

Ja kun Ukki ja hänen Sylvi-Amaliansa kertovat edelleen onnestaan, ilmenee että päiviin mahtuu muutakin kuin syömistä ja siisti koti.

"Olen onnellinen vaginasta": sanoi Sylvi-Amalia yllättäen ja kertoi sitten kuinka paljon seksielämä oli muuttunut paremmaksi Ukin ilmestyttyä hänen kumppanikseen. "Minun ei tarvitse nyt tyydyyttää itseäni, kun minulla on mies. Sanon suoraan että minä saan leikkiä Ukin kanssa ihan mitä minä haluan, minä saan leikkiä ihan vaikka mitä".
      Ukki hymyilee noille puheille ujosti, mutta vakuuttaa sitten että Sylvi-Amalia on myös tuossa tärkeässa suhteessa kaikkea mitä mies voi toivoa.

Elettyäni pitkään yksin ajattelin että näöllä ei ole mitään merkitystä eikä ikäerolla kunhan vain voi olla onnellinen yhdessä ja kyllä se on niin, toisti Ukki ja nappasi Sylvi-Amalin polvelleen.

Ukki on syntynyt v. 1930 ja Sylvi-Amalia 1918 joten ikäeroa kertyy 12 vuotta. Nuo vuodet eivät pelota kumpaakaan. Myös heidän kotipaikkakuntansa on antanut itsestään hyvän kuvan. Muutamia säröjäkin on ollut, sillä Sylvi-Amalia odottaa kasvoleikkaukseen pääsyä ja on hormonihoitojen vuoksi piirteiltään miehekäs. Tämä on aiheuttanut välikohtauksia uimahallin naistensaunassa, mutta nuo tilanteet toivottavasti jäävät ohimeneviksi. Pienet vaikeudet on helppo voittaa kun kotona kaikki sujuu hyvin ja siinä suhteessa Ukin ja Sylvi-Amalin nykyinen olotila on kadehtittavan onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5479
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5046
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3483
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3126
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      70
      2987
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2178
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2116
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe