Rautaa vai Roskaa-äänestys!!

alkoi uudelleen

Tänään iltapäivällä jostain syystä aloittivat äänestyksen uudelleen, käykää antamassa äänenne uudelleen!! Tällä hetkellä Amoral Roskaa, keikautetaan YOTS takaisin Raudan puolelle minne se kuuluukin ehdottomasti :))

71

2957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin oli päässyt

käymään. Tulee melkein vilppi mieleen ja tällä kertaa radiorockin taholta, kun tietää eräidenkin toimittajien asenteen Ariin. Mutta mitäs tosta, ei toi biisi munkaan mielestä niin rautaa ole, vaikka toisaalta vanhoilla meriiteillä ja nimillä tuolla monet bändit ratsastaa.

Uskomatonta että esim. Kotiteollisuus, Mötörhead ja naurettavimpana kaikista Chinese Democracy on menneet reippaasti raudan puolelle.

• omistaan,

pidetään mekin Arista! Ja minä kyllä tykkään tosta YOTS-biisistä aivan mielettömästi, pakko kuunnella se pari kertaa päivässä tietsikalta ennenkuin saan oman levyn.

• kyllä mäkin
        omistaan, kirjoitti:

pidetään mekin Arista! Ja minä kyllä tykkään tosta YOTS-biisistä aivan mielettömästi, pakko kuunnella se pari kertaa päivässä tietsikalta ennenkuin saan oman levyn.

siitä tykkään, mutta musta se on aika kesy, mutta ehkä mulla oli liian suuret odotukset ton Amoral-kuvion takia. Jos katsoo noita muita raudan puolelle jääneitä biisejä ja muutenkin ko aseman soittolistaa, niin kyllä YOTSinkin huoletta voi siihen kategoriaan Radiorockilla laittaa :D

• oo rautaa

eli metallii niin ei se myöskään roskaa oo, joten rautaa tankoon!!

• syynä

Olisiko siellä huomattu, että Amoral jostain kumman syystä oli raudan puolella väärin perustein. Tuon äänestyksen keikauttaminen kun näköjään onnistuu helposti, ja sitä tietoahan himofanit ovat tietenkin käyttäneet hyväkseen. Joten TÄMÄKIN äänestys on sitten pilalla.

Äänestin äsken roskaksi itseni ja parin kaverin puolesta, jotka ovat samaa mieltä, joten älkääs väittäkö ettei useasti äänestäminen onnistu. Ja enhän tehnyt mitään väärää, kun ilmaisin vain mielipiteeni kaverienkin puolesta kun se on näköjään mahdollista ;)

• se on mahdollista?

Ole niin kiltti, tää on sentään Ari Koivusen palsta ja mäkin haluaisin äänestää koko suvun puolesta ku kaikki niinn rakastetaan Ari ja Amoraal on meistä tosi hyvä.

• kauppaa niitä

tapojasi toisille, Sä niin toistat itseäs!

• koska useimmat
        se on mahdollista? kirjoitti:

Ole niin kiltti, tää on sentään Ari Koivusen palsta ja mäkin haluaisin äänestää koko suvun puolesta ku kaikki niinn rakastetaan Ari ja Amoraal on meistä tosi hyvä.

arifanit oikeasti tietää tuon, oli niin helppo tapa. Olen nähnyt heidän käyttäneen monimutkaisempiakin keinoja. Mutta saas nyt sitten nähdä mitä äänestykselle käy kun tuosta vihjasin :D

• olet oikein
        koska useimmat kirjoitti:

arifanit oikeasti tietää tuon, oli niin helppo tapa. Olen nähnyt heidän käyttäneen monimutkaisempiakin keinoja. Mutta saas nyt sitten nähdä mitä äänestykselle käy kun tuosta vihjasin :D

nähnyt, siis omin pikku simmuin ollut katsomassa, kärpäsenä katossa varmaan. OOtsä niin söpö :D

• tuttavapiirissä

kun olet oikein nähnyt.
        En kyllä tajuu kuinka spämmääminen voi olla mahdollista tossa Radiorockin äänestyksessä, aina kun menen sivulle siellä on äänestyspalkki jo valmiina??
        On se niin väärin, että mun sukulaiset jotka tykkää Arista ja Amoraalista ei voi äänestää ku niillä ei oo tietokonetta :(
        Etkö millään vois harkita sittenkin kertoo??

Toivoo Sinun ehkä tuleva ikuinen ihailijasi.

• evästeet

niin koneen muisti unohtaa että olet jo äänestänyt. Se ei ikävä kyllä toimi tässä äänestyksessä sori. Ton monimutkasempaa tuskin kukaan käyttää. Niin ja evästeiden poiston taitaa jokainen tietokonepelejä pelannut esikouluikäinenkin.

• sellanen ilmiö

Että äänestys alkaa uudelleen, kun rautaäänet johtaa reilusti?

• ihan "ilmiö"

No ehkä tuo selviää kohta Radiorockia kuunnellessa, mitä Juntunen tuosta äänestyksestä sanoo??

Saas muuten nähdä saadaanko tänään kuulla parempia perusteluja kuin "mutku se haukku Remun" niiltä, joiden mielestä biisi on roskaa ;D

• on kuin

vanhassa Neuvostoliitossa jota Rock Radio muistuttaakin tyyliltään aina vain enenmän.Shit.

• reilusti

johtaneet ennen keskeytystä meinaan ;)

• siinä

luki että äänestys kestää aina perjantaihin asti...eli miten niin keskeytetty?

• vakuuttuneiksi.
        reilusti kirjoitti:

johtaneet ennen keskeytystä meinaan ;)

Ja sehän radiorockin toimitusta harmitti niin, että piti laittaa äänestys uusiks jotta ei toimittajien tarttis hävetä kommentejaan, niin se vaan menee täällä tekopyhien Suomen maassa.

Oon ihan varma, että jos YOTS tosta nousee taas raudan puolelle niin eiköhän vaan hupsista taas aloiteta uudestaan perjantai-aamuna, että varmasti saadaan sellanen lopputulos minkä toimitus haluaa.

• klo 13.00 luki,
        siinä kirjoitti:

luki että äänestys kestää aina perjantaihin asti...eli miten niin keskeytetty?

että ei tällä hetkellä äänestystä, myöhemmin äänestys alkoi uudelleen siten, että saattoi taas äänestää YOTS:ii ja niin teinkin ja tuolloin äänet olikin hupsistaheijaa Rautaa 26 Roskaa 74. Että vähän niinku ihmetyttää ja palautetta lähetin toimitukselle!

• spämmiäänet?
        klo 13.00 luki, kirjoitti:

että ei tällä hetkellä äänestystä, myöhemmin äänestys alkoi uudelleen siten, että saattoi taas äänestää YOTS:ii ja niin teinkin ja tuolloin äänet olikin hupsistaheijaa Rautaa 26 Roskaa 74. Että vähän niinku ihmetyttää ja palautetta lähetin toimitukselle!

Ja tilanne saatiin hetkeksi normaaliksi?

• alemmassa
        spämmiäänet? kirjoitti:

ketjussa joku sanoi että tilanne oli 85-15, tietenkin amoralin hyväksi?;D

• ennen keskeyttämistä
        alemmassa kirjoitti:

äänet oli Amoralin hyväksi tuolla tavalla. Uskomatonta.

• ei saa äänestää
        spämmiäänet? kirjoitti:

kuin kerran, että spämmäyksestä se ei voinut johtua.

• miksi keskeyttivät
        alemmassa kirjoitti:

Amoraalhan olis pessy monen rokkibändin menen tullen ja sehän nyt ei ois toimitusta miellyttänny, mutta ei toi kyllä mitään rehellistä touhua oo

• useammankin
        ei saa äänestää kirjoitti:

kuin kerran, että spämmäyksestä se ei voinut johtua.

kerran, jos osaa :D

• ei kyllä
        useammankin kirjoitti:

kerran, jos osaa :D

pysty tuossa äänestämään useampaa kertaa. Pikku- ja isot nörtit siis spämmää roskaa-ääniä YOTSille. Onko muuten kaikki rockin kuuntelijat tollasia metsien ja maakuntien isäntämiehiä, ainakin noista YOTSia kommentoivista soittajista päätellen. Miks niille kelpaa ACDC:n, Gunnareiden ja muiden paljon Koivusta kimakammat vokaalit, mut ei Arin upea ääni? Miehillähän on tietenkin ne putkiaivot ja tämä ei ole Amoralia, vaikka samat jepet siellä on biisin tehneet ja soittaakin.

• tänäänkin
        ei kyllä kirjoitti:

pysty tuossa äänestämään useampaa kertaa. Pikku- ja isot nörtit siis spämmää roskaa-ääniä YOTSille. Onko muuten kaikki rockin kuuntelijat tollasia metsien ja maakuntien isäntämiehiä, ainakin noista YOTSia kommentoivista soittajista päätellen. Miks niille kelpaa ACDC:n, Gunnareiden ja muiden paljon Koivusta kimakammat vokaalit, mut ei Arin upea ääni? Miehillähän on tietenkin ne putkiaivot ja tämä ei ole Amoralia, vaikka samat jepet siellä on biisin tehneet ja soittaakin.

se yks puupää selitti, että ei oikein putoo kun koivunen on niin nuori ja soittaja itse jo vanhempi mies ja kuunnellut kauan a m i r a a l i a. oli tainnu metsien mies ainoastaan kitata amiraalia ja koivunen oli tv:stä tuttu :)

koko kanava on melko perseestä musiikilliselta tarjonnaltaan. muutaman dinosauruksen biisejä soitellaan, ja niiltäkin aina niitä samoja miljoonaan kertaan kuultuja veisuja. parina päivänä on rikottu metallica-ac/dc-motörhead-kaavaa ja soitettu joitain vitun 90-luvun manic street preachersia :O suomimetalliakin olisi tarjolla kymmeniltä bändeiltä, muttei harvoinpa niitä tuolta päivälähetyksissä kuulee.

• netin käyttäjä
        ei kyllä kirjoitti:

ja niin vaan pystyin antamaan äänen pariin kertaan.

• Mä oon tavallista
        netin käyttäjä kirjoitti:

fiksumpi netin käyttäjä, enkä pysty.

• sitä..
        netin käyttäjä kirjoitti:

äänestää työ- ja kotikoneelta, mutta toi sallitaan :)

• päivää!
        miksi keskeyttivät kirjoitti:

Amoraalhan olis pessy monen rokkibändin menen tullen ja sehän nyt ei ois toimitusta miellyttänny, mutta ei toi kyllä mitään rehellistä touhua oo

Arin fanitko täällä puhuvat rehellisyydestä???

Ja teitä ei ole koskaan vaivannut se jos äänestetään Arin puolesta monta kertaa! Niinhän kaikkien pitäisi tehdä.

Oma vikanne jos kukaan ei enää koskaan ota mitään Ariin liittyvää äänestystä vakavasti :D

• niin fiksu
        Mä oon tavallista kirjoitti:

fiksumpi netin käyttäjä, enkä pysty.

kun mitä kuvittelet. Se joka lukee tätäkin palstaa osaa jo eli pystyy jos ei ole aivan umpiuuno. Se vaan ettei kaikki viitsi harrastaa fuskaamista.

• ainakaan
        niin fiksu kirjoitti:

kun mitä kuvittelet. Se joka lukee tätäkin palstaa osaa jo eli pystyy jos ei ole aivan umpiuuno. Se vaan ettei kaikki viitsi harrastaa fuskaamista.

osaa ja olen ylpeä siitä. Umpiuuno en ole ainakaan oppiarvoni perusteella :)

• poisto tai esto
        niin fiksu kirjoitti:

ei auta, jos niin luulet.

• provo ;))
        päivää! kirjoitti:

Ja teitä ei ole koskaan vaivannut se jos äänestetään Arin puolesta monta kertaa! Niinhän kaikkien pitäisi tehdä.

Oma vikanne jos kukaan ei enää koskaan ota mitään Ariin liittyvää äänestystä vakavasti :D

kaikkein loiseläjien äiti. Yritätkö piristää iltaas eli eiks sua päästetty enää sisään?

• olet edelleen
        päivää! kirjoitti:

yhtä pihalla :) monta kertaa äänestäminen on sallittua, jos se ei ole erikseen kiellettyä. tämän tietävät jokaisen bändin fanit :)

ja milläs kiellät? no rakentamalla äänestyssysteemin, jossa useamman kuin yhden äänen antaminen vaatii 'nörtti-taitoja'. radio-rockin äänestys oli tällainen ja yhtäkkinen äänivyöry tarkoitti melko varmasti äänestyksen sabotointia.

• mistä puhut
        päivää! kirjoitti:

Tässä ei ole kyse mistään spämmäämisestä vaan radiorockin möhläyksestä, miks kummassa te jauhatte jatkuvasti tota paskaa.
        Rautalankasta siis: Me ei olla spämmätty yhtään sen enempää ku muidenkaan artistien fanit ja jos spämmääminen on salittua niinkuin esim. useissa puhelinäänestyksissä on niin mikä siinä sitten oikein mättää?
        Jos spämmäminen ei ole sallittua niin ei niitä ääniä silloin lasketa niinkuin ei lasketa nyt esim. tossa Rautaa vai Roskaa äänestyksessä.
        Ehkä ei kannattas ottaa noin kaikkitietävää asennetta kun tiedot on mitä on, Adjö!!

• sitten niin
        olet edelleen kirjoitti:

yhtä pihalla :) monta kertaa äänestäminen on sallittua, jos se ei ole erikseen kiellettyä. tämän tietävät jokaisen bändin fanit :)

ja milläs kiellät? no rakentamalla äänestyssysteemin, jossa useamman kuin yhden äänen antaminen vaatii 'nörtti-taitoja'. radio-rockin äänestys oli tällainen ja yhtäkkinen äänivyöry tarkoitti melko varmasti äänestyksen sabotointia.

tyhmiä, etteivät osaa "nörttitaitoja"?
        Ei oikein pure toi sun selitykses.
        Mahtaako tuolla nyt niin hirveesti ääniä yleensäkään annettu ei tartte olla ehkä ku 15-20 ääntä lisää niin heilahtaa pylväs huomattavasti.

Mä uskon, että ton salakeikan jälkeen muutamat tuli pikkuhiljaa antaan äänensä. Voihan toi radiorock kyllä itsekin aiheuttaa ton sabotoinnin, että pääsisivät aloittamaan alusta näin loppusuoralla, en ihmettelis yhtään mitä oon toimittajien lässytystä kuunnellu.

Kaikki ei välttämättä tiedä, että pitäis äänestää uudestaan. Onneks täällä on kuitenkin jonkunverran pidetty tästä meteliä:)

• toimittajat
        sitten niin kirjoitti:

tyhmiä, etteivät osaa "nörttitaitoja"?
        Ei oikein pure toi sun selitykses.
        Mahtaako tuolla nyt niin hirveesti ääniä yleensäkään annettu ei tartte olla ehkä ku 15-20 ääntä lisää niin heilahtaa pylväs huomattavasti.

Mä uskon, että ton salakeikan jälkeen muutamat tuli pikkuhiljaa antaan äänensä. Voihan toi radiorock kyllä itsekin aiheuttaa ton sabotoinnin, että pääsisivät aloittamaan alusta näin loppusuoralla, en ihmettelis yhtään mitä oon toimittajien lässytystä kuunnellu.

Kaikki ei välttämättä tiedä, että pitäis äänestää uudestaan. Onneks täällä on kuitenkin jonkunverran pidetty tästä meteliä:)

sielä oikein lässyttää Koivusesta? En ole ollut kuulolla.

• täytyy myöntää.

Nyt siellä taas ravataan kuuntelemassa ja äänestämässä. Taitavat olla itse asialla.

• kyse vilpistä

puoleen eikä toiseen, vaikka täällä salaliittoteoriosta niin kovasti tykätäänkin :D

Tuolla mainittiin, että joku oli huomannut jossain välissä tilanteen olleen 85% rautaa ja 15% roskaa. Entä jos äänestys oli juuri ennen tuota pistetty uusiksi (syitä voi nettimaailmassa olla useita..) ja tuolloin oli ehtinyt uudelleenäänestää vasta 13 henkilöä, niistä 11 rautaa ja 2 roskaa = 85% - 15%.

Tässä vain yksi teoria mikä tuli mieleen :)

• aamupäiwäl

tms. joo ihan sama miten tossaki käy. yks äänestys muiden joukos eikä waikuta minnekkään.

• täällä asioiden
        aamupäiwäl kirjoitti:

tms. joo ihan sama miten tossaki käy. yks äänestys muiden joukos eikä waikuta minnekkään.

mittasuhteet usein vääristyvät ja kaikkeen reagoidaan potenssiin sata.. Mut toisaalta se on yks syy, miksi mä niin diggaan tästä palstasta ;)

• joka elää
        täällä asioiden kirjoitti:

mittasuhteet usein vääristyvät ja kaikkeen reagoidaan potenssiin sata.. Mut toisaalta se on yks syy, miksi mä niin diggaan tästä palstasta ;)

muiden kautta ja jollaisia ilman maailma olis ihan kiva paikka elää.

• noin sanoi
        joka elää kirjoitti:

muiden kautta ja jollaisia ilman maailma olis ihan kiva paikka elää.

eräs "palsta-aktiivi", joka on Ari-fani ei provo :)

• Ari-fani...
        noin sanoi kirjoitti:

eräs "palsta-aktiivi", joka on Ari-fani ei provo :)

mutta oot myös provo tällä palstalla. Kuulut siihen ryhmään jonka mielestä muut arin kannattajat, fanit tai muuten siitä pitävät ovat sun arifiktios toteutumisen esteenä. On tullut aika selväks monessakin yhteydessä.

• putosin :D
        Ari-fani... kirjoitti:

mutta oot myös provo tällä palstalla. Kuulut siihen ryhmään jonka mielestä muut arin kannattajat, fanit tai muuten siitä pitävät ovat sun arifiktios toteutumisen esteenä. On tullut aika selväks monessakin yhteydessä.

Sä todellakin sotket mut nyt ihan toiseen/toisiin kirjoittajiin, koska mä en edes paljoa kirjoittele täällä vaikka usein palstaa lueskelenkin :)

Mun "arifiktio"?? Ei hitto just tätä mä tarkotin, ku kirjotin et diggaan tästä palstasta ;)

Joo mutta mun puolesta Sweet Dreams sulle & muille ja huomenna kaikki lähtee Frostbiteen, eikös juu??

• muut ihmiset
        Ari-fani... kirjoitti:

tuntee joten mietippä mitä olet itse!

• Dreams
        putosin :D kirjoitti:

Sä todellakin sotket mut nyt ihan toiseen/toisiin kirjoittajiin, koska mä en edes paljoa kirjoittele täällä vaikka usein palstaa lueskelenkin :)

Mun "arifiktio"?? Ei hitto just tätä mä tarkotin, ku kirjotin et diggaan tästä palstasta ;)

Joo mutta mun puolesta Sweet Dreams sulle & muille ja huomenna kaikki lähtee Frostbiteen, eikös juu??

sulle vaan. Provot diggaa tästä palstasta koska täällä ne voi toteuttaa provoilujaan.

• parhaiten osaat
        Dreams kirjoitti:

sulle vaan. Provot diggaa tästä palstasta koska täällä ne voi toteuttaa provoilujaan.

ja tiedät.

• luntattuani
        Dreams kirjoitti:

vielä mistä tää sanailu alkoi, niin lisään että se että jotkut reagoi asioihin täällä potenssiin sata johtuu provoista ja suurin osa kyseisistä reaktiosta on nimenomaan provoja. Siihen valokeilaan siis osui sun kommenttis ja siitä johtui provoksi leimautuminen.

Ja täällä tosiaan on trolleja jotka on myös Ari-faneja mutta eivät viihdy virallislla, joten mollaavat muita ja virallisia forkkia siinä samalla. Olet varmaan huomannut jos kerran tätä palstaa luet.

• asenteella"
        parhaiten osaat kirjoitti:

ja tiedät.

paljastat itsesi, joten se tästä aiheesta.

• oppii tuntemaan
        muut ihmiset kirjoitti:

tuntee joten mietippä mitä olet itse!

elämällä. Sulle muut voi olla vain peilejä mutta näin ei tarvitse olla. Avaa silmät niin kyllä se maailma sieltä löytyy.

• on jo nähty
        asenteella" kirjoitti:

paljastat itsesi, joten se tästä aiheesta.

täällä ennenkin(ehkä sadannes kerta tai vähän ylikin) eikä enää tee vaikutusta. Jotain parempaa seuraavaksi please!

• itsensä kautta ne
        oppii tuntemaan kirjoitti:

elämällä. Sulle muut voi olla vain peilejä mutta näin ei tarvitse olla. Avaa silmät niin kyllä se maailma sieltä löytyy.

muut ihmiset tuntee joten mieti vielä vähän.

• jo tunnistaa
        itsensä kautta ne kirjoitti:

muut ihmiset tuntee joten mieti vielä vähän.

ja melkein tuntea. Lyhyet jankuttavat tokaisut kertoo että sulla ei oo mitään mitä sanoa. Yrität pitää kiinni päivän ajatuksesta jonka oot onnistunu suoltamaan näppikseltäs .. ja huomenna jo ihmettelet että kukakohan tonkin on saanut puserrettua ulos =D

• se on kääntynyt

jo raudan puolelle. :D

• Minä laitoin kommentinkin

Mutta mun kommenttii ei näy tossa sivulla, ehkä ne ei laita kaikkii, ihan asiallinen mun kommentti kuitenkin oli.

• myöntää

että äänestyksessä on porsaanreikä, ja äänestää voi vaikka rajattomasti jos näkee pikkasen vaivaa?

• ne sitä tekis.

tekopyhää sakkia. ja ainahan pilalle menneet äänestyksetkin johtuvat dissareista. niin varmaan joo... uskoo ken tahtoo.

• sitä porsaanreikää

Sinä ilmeisesti osaat käyttää sitä porsaanreikää - väärin! Me ei hallita noita kikkailuja eikä haluta edes oppia. Reilu peli!

• teidän virallinen
        sitä porsaanreikää kirjoitti:

Sinä ilmeisesti osaat käyttää sitä porsaanreikää - väärin! Me ei hallita noita kikkailuja eikä haluta edes oppia. Reilu peli!

äänitorvi joka puhuu kaikkien puolesta, käytä minä muotoa vaan hahaha

• virallinen
        teidän virallinen kirjoitti:

ääniTORVI sä olet? Ketä sä edustat noilla lapsellisilla salaliittoteorioillasi?;)

• voi...

ja sitä käyttää hyväskeen sabotoijat, ei fanit.Kyseessä siis ei ole porsaanreikä koska kaikki koneen asetuksia muuttamalla tehdyt äänitehtailut on helposti haivaittavissa ja poistettavissa, nehän tulevat samalta ip:ltä.

Todellinen porsaanreikä on sellainen jota ääntenlaskusysteemi ei pysty havaitsemaan ja siihen tarvitaan ja erikoisosaamista, siitä tässä lienee ollut kyse.

• mitä muotoa

itse käytät kun heität ilmaan syytöksiä to anybody!!

• sitten
        voi... kirjoitti:

ja sitä käyttää hyväskeen sabotoijat, ei fanit.Kyseessä siis ei ole porsaanreikä koska kaikki koneen asetuksia muuttamalla tehdyt äänitehtailut on helposti haivaittavissa ja poistettavissa, nehän tulevat samalta ip:ltä.

Todellinen porsaanreikä on sellainen jota ääntenlaskusysteemi ei pysty havaitsemaan ja siihen tarvitaan ja erikoisosaamista, siitä tässä lienee ollut kyse.

joku yksinkertaisesti vain "hajosi" (todella tekninen termi :D) tuon flashin kanssa ja siksi äänestys oli pakko laittaa uusiksi. Ei aina tarvitse olla kyse sabotaasista fanien/antifanien/toimittajien/*lisäänimitähän* puolelta..

• mieltä

edellisen kirjoittajan kanssa vaikka en häntä tunnekkaan, mutta kyllähän sen jo fanien kirjoituksista näkee mitä mieltä porukka on.

Mitä järkeä yleensäkään on spämmätä jos se ei ole luvallista?? Dissaajat vaan keksii noita naiveja juttujaan kun on niin halu haukkuu ja pilkata.

Lähetin muuten kyselyn miksi äänestys aloitettiin uudestaan? Tulen sitten kertomaan jos vastaavat.

• tasan meni

Rautaa vai roskaa - ei kumpaakaan, äänestystulos oli 50/50.

• Rautaa vai Roskaa

sivulla. Harmittaa ku just ku ne radiorockissa olis alkanu puimaan asiaa piti lähtee radion ääreltä.
        Kiitos ku ilmotit tuloksen.

• näyttää

sopupeliratkaisulta.

• prosentit olivatkin
        näyttää kirjoitti:

sopupeliratkaisulta.

Kun viimeisen kerran katsoin prosenttilukuja ennen klo 17, ne olivat kyllä molemmat melkein 50, joten ihan hyvä noin.

Sitten jututettiin kahta miestä, joiden molempien mielestä YOTS oli rautaa! Se oli minusta hieno juttu. Tosin siihen jutusteluun osallistui 'alaston nainen' studiolta ja juttu meni ihan muuhun kuin YOTSiin, mutta mielipiteensö kuitenkin molemmat sanoi YOTSista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      194
      4952
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      112
      4032
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3515
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2907
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2316
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      28
      2056
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe