Foihan foorumi!

Mä oon

aikalailla sanaton ton Amoral-forkan uusien käänteiden edessä, mut onhan tossa draamaa toki:DDDDDD

69

2720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä????

minkä käänteiden kanssa?

• vissiin

Arin marttojen invaasiota palstalle. Olis nyt vähän edes malttaneet levyn julkaisuun tai edes Frostbiteen asti.

• nyt lopettaisitte
        vissiin kirjoitti:

Arin marttojen invaasiota palstalle. Olis nyt vähän edes malttaneet levyn julkaisuun tai edes Frostbiteen asti.

ton toisten nimittelyn ja Teiltäkös niiden pitäis käydä toimintaohjeita kysymässä.

• mielenkiintoisen>
        vissiin kirjoitti:

ilmiön Ari on saanut aikaan; kenenkään muun artistin diggaajia ei haukuta kuin Arin? Milloin marttoja (?) milloin pikkulikkoja. Aika outoa rasismia. Eipä jätä Ari-boy ketään kylmäksi,näemmä.
        Tää martta on jo niin last season ja mikä vitun vika martoissa on muuten?

• hyminää.
        nyt lopettaisitte kirjoitti:

ton toisten nimittelyn ja Teiltäkös niiden pitäis käydä toimintaohjeita kysymässä.

hymmh.

• tuo ilmaisutaito
        hyminää. kirjoitti:

hymmh.

taitaa olla vielä vaiheessaan.

• myös;)
        tuo ilmaisutaito kirjoitti:

taitaa olla vielä vaiheessaan.

sitä samaa;))

• näyttäisi
        myös;) kirjoitti:

sitä samaa;))

sulla olevan enemmän kehitettävää ilmaisussasi, mutta ilmeisesti olet jo saavuttanut ylimmän tasosi? ;)

• stalkkaaminen

jos sivusto ei miellytä. Sehän on fani-sivusto, ja jokainen fani saa kirjoittaa sinne omalla tavallaan, kunhan nopudattaa sääntöjä.

• saa*

ilmanmuuta kirjoittaa omalla tavallaan. Tässä on kyse ehkä siitä, että näyttää hassulta kun bändin forkalle (olkoonkin uudistunut) mennään omistajan elkein melkeinpä ja vanhat käyttäjät ei enää halua lukea palstaa. Mutta jokaisella on oma taktiikkansa sisääntuloon.

juju piilee myös siinä että palstalla ylistetään Ari maasta taivaaseen vaikkei olla vielä biisiäkään kuultu ja nytkin vain puoli tuntia. sellanen tuntuma on, ettei tuo nyt ihan hyväksikään ole Arille. Ei se fanikunta kokonaan vaihdu ja vanhoille lautalaisille tuo hehkutus on noloa.

Itse rekkaudun ehkä vasta sitten kun on laajempi näkemys uudesta suunnasta.

• siellä pitäis
        saa* kirjoitti:

ilmanmuuta kirjoittaa omalla tavallaan. Tässä on kyse ehkä siitä, että näyttää hassulta kun bändin forkalle (olkoonkin uudistunut) mennään omistajan elkein melkeinpä ja vanhat käyttäjät ei enää halua lukea palstaa. Mutta jokaisella on oma taktiikkansa sisääntuloon.

juju piilee myös siinä että palstalla ylistetään Ari maasta taivaaseen vaikkei olla vielä biisiäkään kuultu ja nytkin vain puoli tuntia. sellanen tuntuma on, ettei tuo nyt ihan hyväksikään ole Arille. Ei se fanikunta kokonaan vaihdu ja vanhoille lautalaisille tuo hehkutus on noloa.

käydä näyttämässä ja muutenkin haistattelemassa, että uskottavuus säilyisi ja bändin troofanitkin oman uskottavuutensa vuoksi voisivat sitten siellä esiintyä. En oikein ymmärrä tuollaistakaan asennetta. Eikös ne vanhat Amoral-fanit ole aikuisia ihmisiä?

Ketä ne nyt on omistassa, Arin, Amoralin vai sen forkan?

• hillitymmin ehkä
        saa* kirjoitti:

aloittaa vaikka rekkautuiskin ja ainakaan minkäänlaisen vastakkainasettelun luominen ei liene eduksi kenellekään. Sitäpaitsi jos ei tykkää bändin vanhasta musiikista eikä vielä tiedä tykkääkö uudestakaan, niin jotenkin bändin forkalla roikkumisen motivaatio on silloin vähän hämärä.

• Hyvin
        hillitymmin ehkä kirjoitti:

aloittaa vaikka rekkautuiskin ja ainakaan minkäänlaisen vastakkainasettelun luominen ei liene eduksi kenellekään. Sitäpaitsi jos ei tykkää bändin vanhasta musiikista eikä vielä tiedä tykkääkö uudestakaan, niin jotenkin bändin forkalla roikkumisen motivaatio on silloin vähän hämärä.

tuli tässä minunkin ajatukset:

"Sitäpaitsi jos ei tykkää bändin vanhasta musiikista eikä vielä tiedä tykkääkö uudestakaan, niin jotenkin bändin forkalla roikkumisen motivaatio on silloin vähän hämärä."

Monista AK-faneista huomaa, että amoralin musiikkia on pitänyt suurinpiirtein väkisin kuunnella ja nyt on alettu hieman pitämäänkin siitä! Ja kaikki vaan siks kun Ari liittyi bändiin...En siis väitä että kaikki olis siks, mutta niin monista huomaa sen että mennään vaan Arin mukana minne tahansa ja "opetellaan" jos ei heti tykätä.

Se ja sama tietysti, mä diggailen molempia, mutta en menis amoralin keikalle tai forkalle hillumaan jos se ei kiinnostais mua musiikkina pätkääkään.

• sinne valittaa
        saa* kirjoitti:

jos uskallat, mutta etpä taida. Jokainen vastaa omista kirjotuksistaan, tekisit itse samoin ja lopettaisit muiden vahtimisen.

• noloo kukaan
        saa* kirjoitti:

kaipaa, joten suotta mietit milloin rekkautuisit.

• miten haluaa,
        Hyvin kirjoitti:

"Sitäpaitsi jos ei tykkää bändin vanhasta musiikista eikä vielä tiedä tykkääkö uudestakaan, niin jotenkin bändin forkalla roikkumisen motivaatio on silloin vähän hämärä."

Monista AK-faneista huomaa, että amoralin musiikkia on pitänyt suurinpiirtein väkisin kuunnella ja nyt on alettu hieman pitämäänkin siitä! Ja kaikki vaan siks kun Ari liittyi bändiin...En siis väitä että kaikki olis siks, mutta niin monista huomaa sen että mennään vaan Arin mukana minne tahansa ja "opetellaan" jos ei heti tykätä.

Se ja sama tietysti, mä diggailen molempia, mutta en menis amoralin keikalle tai forkalle hillumaan jos se ei kiinnostais mua musiikkina pätkääkään.

eli mieti sä moisia vaan omasta puolestas ja anna muiden tehdä omat siirtonsa, ne ei tosiaan kuulu sulle yhtään.

• Nousi ihan
        Hyvin kirjoitti:

myötähäpeä amoral-forkkaa lueskellessa.. *facepalm*

• niin kulunut klisee,
        Nousi ihan kirjoitti:

myötähäpeä amoral-forkkaa lueskellessa.. *facepalm*

että sitä käyttävät vain ne, joiden sanavarasto on rajoittunut, yhtä rajoittunut kuin ajatusmaailmansakin.

• väkerryksesi
        niin kulunut klisee, kirjoitti:

että sitä käyttävät vain ne, joiden sanavarasto on rajoittunut, yhtä rajoittunut kuin ajatusmaailmansakin.

on täällä nähty kymmeniä kertoja. Se, jos mikä vasta onkin rajoittunutta. :)

• ja mistäs tiedät
        väkerryksesi kirjoitti:

on täällä nähty kymmeniä kertoja. Se, jos mikä vasta onkin rajoittunutta. :)

onko juuri tuo sama kirjoittaja lausunut noi kuolemattomat sanat täällä aiemmin? Ai niin, oletkin se luuloSAIRAS palstakyylä;D

• ??????????

Että Amoralin forumi on ariforum kakkonen? Samat naiset yli-innokkaina molemmissa

• rekkautua kuka

haluaa, joka on hyvissä aikeissa ja kiinnostunut bändistä. Älä tuputa nolouttas muille.

• tässähän käy nyt niin

että ompeluseura siirtyy kokonaan Amoral-forkalle!

• järjestö
        tässähän käy nyt niin kirjoitti:

että ompeluseura siirtyy kokonaan Amoral-forkalle!

kun on täysin sekoittanut tämän hymistelevän ruikuttaja-martan pään. Siirry suosiolla sinne marttaforkalle ompelemaan, ei uskois että joku voi seota marttoihin noin pahasti.

• myös täällä

Voisi sitä järkeä/tilannetajua käyttää jos sitä on yhtään suotu, ennenkuin lähtee "valloittamaan" sellaisen bändin foorumia, josta ei edes tiedä hevonvittua. Amoral on kuitenkin ollut jo pystyssä yli 10 vuotta ja nyt suurin osa foorumille kirjoittavista tuskin edes tietää muiden bändiläisten nimiä kuin AK:n. Pakko vaan äkkiä rekkautua kaikille foorumeille jos Ari on jossain mukana (vaikkei diggaisi/tietäisi juuri mitään bändin aiemmasta materiaalista, eikä ole varma tuleeko diggaamaan tulevastakaan levystä) ja sitten saadaan itkuraivarit jos joku ilmaisee "kaipaavansa vanhoja aikoja/keskustelijoita". Kaikki tietysti tekee ja kirjoittaa kuten parhaimmaksi näkee (eikä kenenkään ole pakko noita lukea jos ärsyttää, ei minunkaan ;)) mutten vaan tajua mikä kiire tuonne oli rynnätä? Parempi kun olisivat lähteneet matalammalla profiililla liikkeelle ja varsinkin kun on tiedossa miten tarkkaan esim. median edustajat tuota forkkaa näinä aikoina lukevat, niin..

Tuli mieleen, että tietääköhän edes kaikki "uudet" mitä on moshpit?? Siellä vaan puhutaan yhteislauluista ja miten kivaa on rallatella biisien mukana, mutta kun bändi ei ole Ari Koivunen kakkonen, vaan ihan eri proggis.

Sattui kyllä todella huonoon saumaan tuo foorumin uusiminen, kun "vanhojen" (suurin osa lienee nuoria miehiä) uudelleen rekkautumisen kynnys vain kasvaa tuollaisia juttuja lukiessa.. No jospa nuo "uudet" lopettavat tai ainakin vähentävät tuota höyryämistään. Hyvät naurut noita lukiessa toki saa :D

• kirjoituksessa

ilmenee jotenkin alentuva suhtautuminen Arin diggaaja"marttoihin". Minkävuoksi kenellekään pitää antaa mitään ohjeita ja käyttäytymissääntöjä sormi pystysä:sitten teette näin ja käyttäydytte noin ettei vaan muut vanhemmat Amoraldiggarit suutu tai repee. Tulee mieleen vanha YYA sopimus, että pitää olla kuin kusi sukassa. Jokainenhan viimekädessä vastaa itse kirjoituksistaan, ei siinä mitään sensuuria tarvita. Itse en ole sivuilla käynyt enkä tunne siihen tarvetta.

• käydä ennenkuin
        kirjoituksessa kirjoitti:

ilmenee jotenkin alentuva suhtautuminen Arin diggaaja"marttoihin". Minkävuoksi kenellekään pitää antaa mitään ohjeita ja käyttäytymissääntöjä sormi pystysä:sitten teette näin ja käyttäydytte noin ettei vaan muut vanhemmat Amoraldiggarit suutu tai repee. Tulee mieleen vanha YYA sopimus, että pitää olla kuin kusi sukassa. Jokainenhan viimekädessä vastaa itse kirjoituksistaan, ei siinä mitään sensuuria tarvita. Itse en ole sivuilla käynyt enkä tunne siihen tarvetta.

otat asiaan kantaa...

• tota>>
        käydä ennenkuin kirjoitti:

otat asiaan kantaa...

kandeis, otankin kantaa kirjoitteluun tälläfoorumilla asiasta, you see.

• sama asia,
        tota>> kirjoitti:

kandeis, otankin kantaa kirjoitteluun tälläfoorumilla asiasta, you see.

kun esim. väittäsit levyarvostelua vääräks, vaikket oo edes kuullut levyä;)))

• tainnut
        sama asia, kirjoitti:

kun esim. väittäsit levyarvostelua vääräks, vaikket oo edes kuullut levyä;)))

ymmärtää pointtia, arvostelin ainoastaan sitä miten tällä foorumilla annetaan käyttäytymisohjeita en käyttäytymistä ja kirjoittelua siellä Amoralin foorumissa, kaksi eri asiaa;) No hard feelings.

• äskeinen
        kirjoituksessa kirjoitti:

jolle kommentoit, mutta olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Eikä siinä ollut mitään alentavaa suhtautumista, olen Ari-diggari itsekin, ehkä jopa martta!

Tilannetajun osoittaminen ei ole mitään pokkurointia entisiä Amoral-faneja kohtaan tai niiden pelkäämistä. Molemminpuolista järkeä ja sitä tilannetajua tarvitaan kumpaisillekin, en myöskään ymmärrä vastakkainasettelua. Kummatkin voivat lähestyä toisiaan hillitymminkin.

• kolmannen

kerran itselles. Ja edelleen>> forkalle ei oo sukupuoli- tai ikärajoitetta ( ainakaan ylä. Sun selostukses alkaa saada jo rasismin piirteitä joten koht susta vois jo ilmottaa ylläpidolle.

• kyseessähän

on vaan fani-sivuston keskustelufoorumi. jos joku uus tai vanha fani haluaa tai ei halua kirjoittaa tonne skebeliä, niin so what?

suurimmalle osalle amoralin musaa ostavista ja keikoilla käyvistä koko keskustelufoorumi on yhdentekevä.

• kirjautumiseen
        äskeinen kirjoitti:

jolle kommentoit, mutta olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Eikä siinä ollut mitään alentavaa suhtautumista, olen Ari-diggari itsekin, ehkä jopa martta!

Tilannetajun osoittaminen ei ole mitään pokkurointia entisiä Amoral-faneja kohtaan tai niiden pelkäämistä. Molemminpuolista järkeä ja sitä tilannetajua tarvitaan kumpaisillekin, en myöskään ymmärrä vastakkainasettelua. Kummatkin voivat lähestyä toisiaan hillitymminkin.

ei tarvita tilannetajua. Jokainen kirjautuu silloin kun kiinnostaa tai huvittaa. Siin ne kriteerit on.

• stanan jätkä
        kirjautumiseen kirjoitti:

ei tarvita tilannetajua. Jokainen kirjautuu silloin kun kiinnostaa tai huvittaa. Siin ne kriteerit on.

keksii heviuskottava nikki ja kuva. Nikkinä ehdottomasti jotain pelottavaa ja kuolemaan viittavaa, siis oiken rili kova jutska ja sit titenkin avana pitää olla joku pääkallo mustalla pohjalla tai skeletor viikatteen kanssa, tiedättehän sen he-manin pahimman vihollisen. Tai sit ehkä joku trolli from hell. Mut ei siis mitään keijuja tai omakuvia;D

• Pitääkin
        stanan jätkä kirjoitti:

keksii heviuskottava nikki ja kuva. Nikkinä ehdottomasti jotain pelottavaa ja kuolemaan viittavaa, siis oiken rili kova jutska ja sit titenkin avana pitää olla joku pääkallo mustalla pohjalla tai skeletor viikatteen kanssa, tiedättehän sen he-manin pahimman vihollisen. Tai sit ehkä joku trolli from hell. Mut ei siis mitään keijuja tai omakuvia;D

perustaa avatarpalvelu forkalle..valikoima vois olla kohtuulaaja ja pitää sisällään hirviö-, kuolema- ja kauhugalleriakuvia kera kalmistolta lemuavien nikkien.

• sun arvaus
        kolmannen kirjoitti:

kerran itselles. Ja edelleen>> forkalle ei oo sukupuoli- tai ikärajoitetta ( ainakaan ylä. Sun selostukses alkaa saada jo rasismin piirteitä joten koht susta vois jo ilmottaa ylläpidolle.

16:32 on ainoa viesti, jonka olen tähän ketjuun kirjoittanut. Onko tosiaan noin vaikea kuvitella, että joku muukin on samaa mieltä tästä asiasta kuin aloittaja?

• ei tarvitsekaan
        kirjautumiseen kirjoitti:

Mutta kirjoittamiseen kyllä ;) Minä ainakin "uutena fanina" aloittaisin hieman matalammalla profiililla, se on sitä tilannetajua.

• ääliö ja nolo,
        sun arvaus kirjoitti:

16:32 on ainoa viesti, jonka olen tähän ketjuun kirjoittanut. Onko tosiaan noin vaikea kuvitella, että joku muukin on samaa mieltä tästä asiasta kuin aloittaja?

no sehän on kunniaks sulle. Hienoa kun tulit ilmoittautumaan.

• vihat tästä

Oli pakko käydä vilkaisemassa, että mitä siellä tapahtuu. Eihän siellä mitään ole tapahtunut? Joku martta vetänyt herneet nenään ja ihan aiheetta? Mitä kummallista siinä on?

Mutta alkaahan tuolla kieltämättä näkymään marttojen foorumin valloitus. Olisivat voineet odottaa, että vanhat kirjautuisivat uudelleen eivätkä vallata heti koko foorumia. Toistaiseksi Ari on ainoa syy, miksi ovat tuonne kirjautuneet. Foorumi on kuitenkin koko bändin ja bändillä on historiansa, jota pitäisi kunnioittaa. Ari Koivusella on oma fooruminsa.

• päättelet

että vanhat kirjautuvat uudelleen. Eihän siellä ollut kuin kourallinen aktiivisia forkkalaisia ennen kuin lauta hajos. Yhteensä forkalle oli vuosien saatossa eksynyt kirjautumaan 200-300. Uusia sinne nyt odotellaan joten sinne vaan rohkeesti jos bändi kiinnostaa.

• Amoralillekin

että forkalla on jotain elämää. Tietenkin kaikki, jotka haluaa ja joilla on jotain sanottavaa, saa kirjoittaa forumeille, kunhan osaa käyttäytyä, eikä dissaa ja provoile. Koivusen fanit on yleensä fiksuja ja asiallisia ja kahden vuoden Arin kuuntelun, keikoilla käymisen ja uran seuraamisen perusteella voi toki jo kehua artistia, vaikka ei uutta Amoralin materiaalia vielä olekaan kuullut. Hyvässä sovussahan se keskustelu siellä tuntuu sujuvan.

• sujuu;)
        Amoralillekin kirjoitti:

että forkalla on jotain elämää. Tietenkin kaikki, jotka haluaa ja joilla on jotain sanottavaa, saa kirjoittaa forumeille, kunhan osaa käyttäytyä, eikä dissaa ja provoile. Koivusen fanit on yleensä fiksuja ja asiallisia ja kahden vuoden Arin kuuntelun, keikoilla käymisen ja uran seuraamisen perusteella voi toki jo kehua artistia, vaikka ei uutta Amoralin materiaalia vielä olekaan kuullut. Hyvässä sovussahan se keskustelu siellä tuntuu sujuvan.

niinkun ompeluseurassa konsanaan, mitä nyt vähän puikoilla tökitään.

Mut vakavasti puhuen Arikin tais toivoo, että pidetään AK:n musa ja Amoral ihan erillään...

• kieli poskessa?
        Amoralillekin kirjoitti:

Pliis, sano, että kirjotat!

• ongelmia??
        kieli poskessa? kirjoitti:

Pliis, sano, että kirjotat!

pistäkääs bessewisserit kortenne kekoon itse forkalla kun kerran tiedätte miten pitää käyttäytyä ettei TEIDÄN tarvitse nolostua muiden puolesta.. Muuten läpi kiinni ja nurkkaan häpeemään.

• pistetty korret
        ongelmia?? kirjoitti:

pistäkääs bessewisserit kortenne kekoon itse forkalla kun kerran tiedätte miten pitää käyttäytyä ettei TEIDÄN tarvitse nolostua muiden puolesta.. Muuten läpi kiinni ja nurkkaan häpeemään.

kekoon olemalla menemättä, kunnes on kuultu uutta musaa levyllisen verran;)

• oot noin nolo
        pistetty korret kirjoitti:

kekoon olemalla menemättä, kunnes on kuultu uutta musaa levyllisen verran;)

niin miks sun pitäis mennä sinne ollenkaan, täs saa viel muut hävetä silmät päästään...huohhh!

• kiitettävästi
        oot noin nolo kirjoitti:

niin miks sun pitäis mennä sinne ollenkaan, täs saa viel muut hävetä silmät päästään...huohhh!

viljellyt nolo-sanaa tässä triidissä. Mun 9-vuotias poika käyttää sitä kans aika paljon...

• ilmeisesti
        kiitettävästi kirjoitti:

viljellyt nolo-sanaa tässä triidissä. Mun 9-vuotias poika käyttää sitä kans aika paljon...

tarttunut suhun, koska oot niin häpeissäs muiden tekemisisistä, samaan tapaan kuin pikkulapset vanhempiensa tekemisistä;))

• Odotan innolla

milloin sinne joku kehtaa perustaa keskustelun arin hiuksista, meikeistä, huumorista tai sen TSÄTIN!!

• ei vain
        Odotan innolla kirjoitti:

milloin sinne joku kehtaa perustaa keskustelun arin hiuksista, meikeistä, huumorista tai sen TSÄTIN!!

yksi kanava levittää omia mahtavia ajatuksiaan riitä. Voi lollero!

• oo kirjautumas

mihinkään joten multa siel ainakin säästytään ;)))

mä kun en periaatteest käy missään bändikohtasil forkil ku se on liian sitouttawaa ja wihaan kaikenlaisii sitoutumisii. eli wain wapail wesil tai alkaa ahdistaa seinät ympäril.

• ei niin
        Odotan innolla kirjoitti:

innolla, että siellä alettaisiin keskustella bändistä ja sen
        musasta, eikä pelkästään ihkutettais "uutta" ördääjäidolia.

• oot youtubessa
        oo kirjautumas kirjoitti:

mihinkään joten multa siel ainakin säästytään ;)))

mä kun en periaatteest käy missään bändikohtasil forkil ku se on liian sitouttawaa ja wihaan kaikenlaisii sitoutumisii. eli wain wapail wesil tai alkaa ahdistaa seinät ympäril.

kun sinne joutu tekeen nimimerkin ja kaikki

;

• siis eihän
        oot youtubessa kirjoitti:

kun sinne joutu tekeen nimimerkin ja kaikki

;

se ole mikään bändifoorumi niiq

• vanhan uran?

Luulen, että osa amoralfoorumille rekkautuneista, Arin musiikkia aiemmin kuunnelleista ajan mittaan häviää amoral-kuvioista, jos amoralmusa tulee olemaan vanhantyyppistä agressiivista mättöä. Forkka siis tulee "metallisemmaksi" luonnollisen poistuman kautta.

Itse kuuntelin muusikoiden netin linkkien kautta, kuinka Ari veti "vanhaa tuotantoa". Ihan ammattilaisen työtä, mutta SE musiikki ei ole minua varten. Tykkään melodisemmasta ja puhtaasta laulusta ja toivon, että Koivunen ei sekoita soolouraansa ja Amoralia liikaa keskenään (nyt sen tulkinnassa oman bändin keikalla oli vähän sellasia viitteitä).

Eli siis kun koko ajan puhutaan, miten Arin vanhat fanit syö Amoralin uskottavuutta, niin paljon on takuulla meitäkin, jotka miettii, että Amoralin musiikki muuttaa Arin tuotannon sellaseksi, ettei se enää itseä kiinnosta.

Mutta makuja on monia ja muusikko toteuttaa itseään.

• tuollaisia

viitteitä oli nähtävissä? Onhan se heittänyt ördeä AK-biiseihin ennen tätä Amoral-kuviotakin.

• siinä

Arin fanittamises päällimmäisenä musa alkuunkaan? Jotkut fanittaa vaan fanittamisen ilosta ihan ikuisesti.

• ainakin

semmoinen periaate, että tulen fanittamaan Aria jatkossakin ihan sama, mitä musatyyliä hän esittää. Minun fanitus perustuu siihen, että pidän Arin erityisesti äänestä ja hänen persoonastaan. Enkä nytkään ole kirjoittautumassa tuonne Amoralin forkalle, mutta äänestän biisejä ja ostan levyt tietenkin sekä käyn keikoilla, jos sattuu lähelle.

• tuntuu..
        siinä kirjoitti:

Arin fanittamises päällimmäisenä musa alkuunkaan? Jotkut fanittaa vaan fanittamisen ilosta ihan ikuisesti.

kuitenkin fanittavan vahvasti arin ääntä, erityisesti sen soundia, ja musa tulee siinä sivussa.

• nyky-yhteiskunnassa

näitä viimeisiä miehisyyden linnakkeita, joissa miehet palaa kivikauden turvalliseen mielentilaan, jossa ne oli kingejä eikä kukaan asettanut kyseenalaiseksi niiden tekemisiä ja sanomisia. Aggressiivinen karjunta ja teknisesti taitava mättö miellyttää osaa musiikin kuuntelijoita ja onhan se hyvä, että nuori Arikin pystyy lopulta lunastamaan miehisyytensä ja miesten hyväksynnän örisemällä riittävän munakkaasti ja aggressiivisesti.

Ei hätää, tuskin Ari sentään loppuiäkseen örinälinjalle siirtyy. Eiköhän se vielä jatka laulamistakin, sillä tykkäähän se myös esittää hienoa hardrockia ja balladeitakin ja loistaa ja hurmata briljantilla äänellään

• käyttävän
        tuntuu.. kirjoitti:

kuitenkin fanittavan vahvasti arin ääntä, erityisesti sen soundia, ja musa tulee siinä sivussa.

sitä ääntä tekosyynä fanittamiseen. (kun se on niin ihq!)

• muutaku se wika

lause eli muusikot duunatkoot sellast musaa mist ite diggaa. musaa ei koskaan pidä tehdä wain muille waan kyl siit tekemisestään pitää ite digata.

just sitä amoral on munnähdäkseni nyt tekemäs eli sellast musaa mist ne ite diggaa. sehän ei sulje pois sitä etteikö ne ois yhtälailla diganneet siit wanhastaki mut musamaun ei tarwii olla kapeealanen ja yhdenasian juttu. erilaisii waikutteit muualt lisäämäl saadaan mont kertaa hywii keitoksii. sama pätee amoralin kaikkiin jäseniin myös ariin waikka wois melkeen sanoo et sil on asetelmat just päinwastoin mut tulos sama eli siis suht laaja-alast musamakuu hawaittawis joka tapaukses.

• Matti Pullonpää

HANKKIKAA VITTU JO SE ELÄMÄ!!!!

• niin et jokanen saa

kirjotel omal wastuullaan ihan mitä haluaa ja minne haluaa ja wiettää aikaansa just niinku haluaa. eipä näytä sullakaan olewan senkummempaa tekemist just ny ku tänne kert naputtelit ;)))

mä oon kiinnostunu musast ja sen eri puolist ja jos mua kiinnostaa arin wokalisointi niin sehän on kokonaan mun asiani.

• Matti Pullonpää
        niin et jokanen saa kirjoitti:

kirjotel omal wastuullaan ihan mitä haluaa ja minne haluaa ja wiettää aikaansa just niinku haluaa. eipä näytä sullakaan olewan senkummempaa tekemist just ny ku tänne kert naputtelit ;)))

mä oon kiinnostunu musast ja sen eri puolist ja jos mua kiinnostaa arin wokalisointi niin sehän on kokonaan mun asiani.

Voin kertoa että ei häävisti soinu ainakaan sillon ko sitä joutu teeveestä katteleen. Nyt on saanu olla pitkään rauhassa, voinu ylexiäki taas kuunnella, mut näköjään joutuu vaihteleen taas kanavia jos sitä sinne taas porukalla äänestätte.

Joo, ei oo tähän aikaan muuta tekemistä ko surffailla täällä netissä. Tulin näitä musakeskusteluja kattoon ja muualla näyttää olevan aika hiljasta paitsi tällä osastolla, joten erehdyin näitä sitten lukeen ja verenpaine nousi.

Joku tuossa koivusessa on semmosta, ettei sitä kestä katella eikä kuunnella, hermot menee heti, se on jotenki niin aneeminen, ei viihdytä mua.

• masokisti
        Matti Pullonpää kirjoitti:

Voin kertoa että ei häävisti soinu ainakaan sillon ko sitä joutu teeveestä katteleen. Nyt on saanu olla pitkään rauhassa, voinu ylexiäki taas kuunnella, mut näköjään joutuu vaihteleen taas kanavia jos sitä sinne taas porukalla äänestätte.

Joo, ei oo tähän aikaan muuta tekemistä ko surffailla täällä netissä. Tulin näitä musakeskusteluja kattoon ja muualla näyttää olevan aika hiljasta paitsi tällä osastolla, joten erehdyin näitä sitten lukeen ja verenpaine nousi.

Joku tuossa koivusessa on semmosta, ettei sitä kestä katella eikä kuunnella, hermot menee heti, se on jotenki niin aneeminen, ei viihdytä mua.

sitten kuuntele ja kattele,jos et kestä.Mä taas en kestä noita sun aneemisia väkisinväännettyjä provoja,ei vainaskaan, mä huvitan itteeni niillä.

• häiriköimään..

nurkkiin kuseskija.

• sun päässäs..
        Matti Pullonpää kirjoitti:

ei Koivusessa, mee hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      418
      6081
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      85
      5416
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4414
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3961
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      60
      3828
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      186
      3503
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      119
      3244
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      68
      3233
    9. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3056
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2289
    Aihe