Ohjeistuksistaan.
Meitä tässä neljän hengen ryhmä, jotka aikoinaan ostimme luotolla Moven tuotteita.
No täältä sitten Mursiksen ja Mikkopan neuvoja noudatettiin kun ilmoittivat, ettei luottoa tarvitse/kannata maksaa. Kuluttajasuojalakiin ja puuttuvaan kotimyyntiasiakirjaan vedoten ym.
No nyt sitten oikeuden kautta alunperin 4x1050€ onkin muuttunut korkojen, viiästyskorkojen, perintäkulujen ja oikeudenkäyntikuluineen =11720€
Eli edellämainitut jakoivat täällä ohjeita miten kannattaa ja pitää menetellä ja lopputulos on nyt nähtävillä velkomistuomiona, JA SAATANANMOISENA lisäkuluna.
Eli voimmeko saada Mikkopan ja Mursiksen vastuuseen? Ainakin Mikkopan henkilöllisyys on tiedossa.
KIITTI HEMMETISTI! Teidän neuvoja kannattaa kunnella jos rahansa haluaa menettää.
Voimmeko saada Mpa:n ja Mursiksen
105
5651
Vastaukset
- koira
Ada on piessyt movea kuinkahan paljon hän on toiminnallaan saanut haittaa itse yhtiölle?
Entäs yrittäjille moni on jäänyt pois adan juttujen takia ja menettäneet uskoasi hyvän mahollisuude kokeilla yrittäjyyttä voi kuinka kauvo sä ada olit väärässä moven suhteen osaatko etes hävetä?Rehellinen liikeyritys ja sai minusta liian pinen korvauksen valtiolta 300000 euroa olisi ollut oikea summa.Aiheettomat vääristelijät vastuuseen!!- piti sisällään?
Mitä Move möi ja mihin hintaan?
- AdaFlink
... hävetä, koska kaikki se mitä kerroin Movesta on totta.
Entäs ite cluso627? Sähän menit umpelo postaamaan sen Moven Vesa Virtasen mulle lähettämän sähkärin poliisille. Siinä sä utelit poliisilta (Kari Patanen), että onko laillista, että Ruokatori antaa palautteen saaneen yhteystiedot palutteen kohteelle.
Ja mitaan ette voi... - koira
AdaFlink kirjoitti:
... hävetä, koska kaikki se mitä kerroin Movesta on totta.
Entäs ite cluso627? Sähän menit umpelo postaamaan sen Moven Vesa Virtasen mulle lähettämän sähkärin poliisille. Siinä sä utelit poliisilta (Kari Patanen), että onko laillista, että Ruokatori antaa palautteen saaneen yhteystiedot palutteen kohteelle.
Ja mitaan ette voi...mutta vastaus oli poliisin mukaan,että move ei ole vastuussa on se mulla tallessa kuitenki move ei ollut vastuussa eikä ruokatori.Asia näinollen ratkaistu taas.
- koira
koira kirjoitti:
mutta vastaus oli poliisin mukaan,että move ei ole vastuussa on se mulla tallessa kuitenki move ei ollut vastuussa eikä ruokatori.Asia näinollen ratkaistu taas.
julkiselta forumilta.
- AdaFlink
koira kirjoitti:
julkiselta forumilta.
... saanutkaan. Sait sen multa ja se sähkäri on kyllä tallella. Joten et viittis lopettaa tota ainaista valehtelua?
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... saanutkaan. Sait sen multa ja se sähkäri on kyllä tallella. Joten et viittis lopettaa tota ainaista valehtelua?
Ja mitaan ette voi...ja kysyin sitä poliisilta (JA KYSEISET YRITYKSET EIVÄT OLLEET TEHNEET MITÄÄN VÄÄRÄÄ)Manu jos luet tään niin mulla on se maili tallessa tiedät mistä mut tavottaa.
- AdaFlink
AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...... sattunu "unohtamaan", niin tässä taas muistin virkistämiseksi sähkäristäni poimittua:
"""""""""""""""
Lähettäjä: antti suhonen
Aihe: Laiton postit
Päiväys: Thu, 15 Jun 2006 20:26:11 0200 (MEST)
Vastaanottaja: [email protected]
Ruokatorille ja sitten ton kysymyksen Karille tosin kirjoitin
sen itse niin,että hän huomaa,että minä kysyn sitä
jätin pois sen luvun siitä katkuisesta kirjeestä.Katsotaanpa
mitä vastaavat?
Terv.Antti
Ja tässä vastaus cluson kysymiseen:
Aihe: Vl: Vast:Lakia
Päiväys: Fri, 16 Jun 2006 08:01:32 0200 (MEST)
----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: [email protected]
Päivämäärä: 16.6.2006 8:27
Vastaanottaja: antti suhonen
Aihe: Vast:Lakia
Terve.
Eipä taida olla tuossa mitään rikosta. Itsepähän on antanut
tietonsa as.palv.
firmalle vapaaehtoisesti. Olisi pitänyt ottaa huomioon, että
tiedot voivat
päätyä eteenpäin..
Mukavaa kesän jatkoa
kp
"""""""""""""""
Jos nyt cluso ihan oikeesti jättäsit sen valehtelmisen vähän vähemmälle.
AdaFlink kirjoitti:
... sattunu "unohtamaan", niin tässä taas muistin virkistämiseksi sähkäristäni poimittua:
"""""""""""""""
Aihe: Laiton postit
Päiväys: Thu, 15 Jun 2006 20:26:11 0200 (MEST)
Ruokatorille ja sitten ton kysymyksen Karille tosin kirjoitin
sen itse niin,että hän huomaa,että minä kysyn sitä
jätin pois sen luvun siitä katkuisesta kirjeestä.Katsotaanpa
mitä vastaavat?
Terv.Antti
Ja tässä vastaus cluson kysymiseen:
Aihe: Vl: Vast:Lakia
Päiväys: Fri, 16 Jun 2006 08:01:32 0200 (MEST)
----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: [email protected]
Päivämäärä: 16.6.2006 8:27
Vastaanottaja: antti suhonen
Aihe: Vast:Lakia
Terve.
tietonsa as.palv.
tiedot voivat
päätyä eteenpäin..
Mukavaa kesän jatkoa
kp
"""""""""""""""
Jos nyt cluso ihan oikeesti jättäsit sen valehtelmisen vähän vähemmälle.
Ja mitaan ette voi...Etkö sinä osaa lukea itse olit möhlinyt asiasi!
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Etkö sinä osaa lukea itse olit möhlinyt asiasi!
Kummiski minä sen täältä yleiseltä forumilta luin ekana enkä ole kirjoittanut ruokatorille mitään vaan
poliisille ja hähän vastaa sinä itse olet möhlinyt asiasi!Tämmöstä se on kun kaikenmaailman salapoliisi räpeltäjiä on. - DKAIIEDN
Cluso627. kirjoitti:
Kummiski minä sen täältä yleiseltä forumilta luin ekana enkä ole kirjoittanut ruokatorille mitään vaan
poliisille ja hähän vastaa sinä itse olet möhlinyt asiasi!Tämmöstä se on kun kaikenmaailman salapoliisi räpeltäjiä on.OOTTE KYLLÄ PALSTAN HAUSKIN PARIVALJAKKO!
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Etkö sinä osaa lukea itse olit möhlinyt asiasi!
... hoksottimet tallella? No ei oo näköjään.
Eihän tossa sun poliisille vasikoimassasi (kaikkihan sä sinne tunnetusti änkeet) viestissä ollut mitään kannanottoa Movesta tai ylipäätään Moven toiminnasta.
Kyse oli siitä, että sä väitit mun kertoneen forumilla tuosta Ruokatorijutusta. Se on silkkaa valetta. Totuus kuitenkin on se, että mä postasin sulle Moven Vesa Virtasen mulle lähettämän sähkärin ja sä edelleen lähetit sen KRP:n Kari Pataselle.
Ja mitaan ette voi...
- varmaan
Mikkopan henkilöllisyys, senverran on jätkä aukonut
naamaansa?
Pistäkääpä sana kiertämään pannaan tämä ruletti pyörimään välillä vähän toisinpäinkin!- stanaaaan
Jakoon vaan,sitä saa mitä tilaa!muutaman muron nimethän jo tiedossa onkin.
- Mikko pa
niin mitä sitten...noita uhitteluja on vuosien aikana ollut useampikin...
- urmaskäki
Mikko pa kirjoitti:
Jokainen saa sen mitä ansaitsee
- uhittelujasi
Mikko pa kirjoitti:
Vaikka tämänikin keskustelun aloittaja kertoi joutuneensa takiasi taloudelliseen ahdinkoon?
Ja kaltaisesi jätkät syyttelevät vielä toisia rikolliseksi, voi jumal...
Rikosasia mielestäni, ottakaa yhteyttä esim.
Uotiin hänen sivuiltaan voi tiedustella sähköpostilla tilannearviota! - urmaskäki
uhittelujasi kirjoitti:
Vaikka tämänikin keskustelun aloittaja kertoi joutuneensa takiasi taloudelliseen ahdinkoon?
Ja kaltaisesi jätkät syyttelevät vielä toisia rikolliseksi, voi jumal...
Rikosasia mielestäni, ottakaa yhteyttä esim.
Uotiin hänen sivuiltaan voi tiedustella sähköpostilla tilannearviota!Mahtanet tarkoittaa?kannattaa laittaa ne viestit oikeaan osoitteeseen.
- jerem69
Kyllä wc-jäsenille saakin vittuilla
koska osallistuivat laittomaan toimintaan
joko tieten tai typeryyttään.
Moven tapaus onkin toinen ja siitähän on
voimassa oleva oikeuden päätös.
Olen seurannut tätä palstaa 1,5 vuotta
ja todennut ADAN kirjoittavan lähes kaikista verkosto yrityksistä negatiivisesti, myös täysin laillisista.
Vastuuseen saaminen voi olla aikavaikeaa.
Mutta moven tapauksessa nimimerkki
ADA pitäisi laittaa vastuuseen kirjoittelusta.
ADALLA sotkeutuu joka juttuu vaikka
ei tiedä asioista hölkäisen pöläystä.
Movelaisten kannattaa katso ADAN kirjoituksia sivuhistoriasta, voipi
antaa aihetta toiminpiteisiin. - laksiu
jerem69 kirjoitti:
ja todennut ADAN kirjoittavan lähes kaikista verkosto yrityksistä negatiivisesti, myös täysin laillisista.
antaa aihetta toiminpiteisiin.Sitten taitaa se tuomioistuimen päätös olla jo capitan tapauksesta,ei helvetti taidat todella olla sekaisin.
- AdaFlink
jerem69 kirjoitti:
antaa aihetta toiminpiteisiin.... olen. Kannattaa katsoa Adan kirjoituksia, niin välttyy suuremmilta taloudellisiltä menetyksiltä.
Ja mitaan ette voi... - ksjduejew
AdaFlink kirjoitti:
... olen. Kannattaa katsoa Adan kirjoituksia, niin välttyy suuremmilta taloudellisiltä menetyksiltä.
Ja mitaan ette voi...Käsitit että sinua jotenkin kehuin?päinvastoin mustamaalaat täällä yrityksiä mistä sinulla ei tunnu olevan hajuakaan.
- AdaFlink
ksjduejew kirjoitti:
Käsitit että sinua jotenkin kehuin?päinvastoin mustamaalaat täällä yrityksiä mistä sinulla ei tunnu olevan hajuakaan.
... puhdasta vittuilua suomen kielellä? No se on sun murhees.
Ja mitaan ette voi... - oikeuden päätös
jerem69 kirjoitti:
antaa aihetta toiminpiteisiin.ennen kuin tuollaisia kirjoitellaan. Niin olivat muutamat Movenkin kohdalla varmoja että rikollista on. Mutta mikä nyt on tilanne?
Olisko parempi että kansalaisoikeusistuin ei lukisi tuomiota ollenkaan vaan annetaan oikeuden tehdä se. - menenene
AdaFlink kirjoitti:
... puhdasta vittuilua suomen kielellä? No se on sun murhees.
Ja mitaan ette voi...Kun ei järki riitä niin noin se on vastattava;)
- AdaFlink
menenene kirjoitti:
Kun ei järki riitä niin noin se on vastattava;)
... nähtävä. Toivottavasti nyt ymmärsit.
Ja mitaan ette voi... - kuten pitikin
urmaskäki kirjoitti:
Mahtanet tarkoittaa?kannattaa laittaa ne viestit oikeaan osoitteeseen.
Mitä urputat?
- Vieläkin vaan
Mikko pa kirjoitti:
Ainakin kolme viestiä missä on koko nimesi ja osoitteesi.Kannattaisi varmaan poistella noita viestejä. Vaikken sinusta pidä millään muodoin vaan pidän sinua erittäin tyhmänä turhannaurajana, niin en silti halua, että kukaan lähtee millekään kostoretkelle.
- jerem69
laksiu kirjoitti:
Sitten taitaa se tuomioistuimen päätös olla jo capitan tapauksesta,ei helvetti taidat todella olla sekaisin.
Tuomioistuimen päätöstä ei ole. Mutta
pääepäilty on myöntänyt poliisikuulusteluissa ettei valuuttakauppaa käyty. Kahdeksan syyttäjää
on valjastettu kapitaalijuttuun.
Pääsyytetyt on vangittu.
Hiukan rajummat näytöt kun moven tapauksessa.
Mutta kirjoitukseni pointti oli:
Adan kirjoittelu vahingoitti laillista
yritystoimintaa moven tapauksessa.
Mitä taas tulee omaan kirjoitteluuni
otan täyden vastuun jos vahingoitin laillisen winkapita nimisen yrityksen
toimintaa.
PS, JOKA OLI PONZIKUSETUS 400 % - Mikko pa
Vieläkin vaan kirjoitti:
Ainakin kolme viestiä missä on koko nimesi ja osoitteesi.Kannattaisi varmaan poistella noita viestejä. Vaikken sinusta pidä millään muodoin vaan pidän sinua erittäin tyhmänä turhannaurajana, niin en silti halua, että kukaan lähtee millekään kostoretkelle.
ai että täällä on varoiteltu Move kakasta ja wincapita huijauksesta? en ymmärrä miksi joku minulle kostaisi jos on rahansa hävinnyt typeryyksiin?
- lwkejer
jerem69 kirjoitti:
Tuomioistuimen päätöstä ei ole. Mutta
pääepäilty on myöntänyt poliisikuulusteluissa ettei valuuttakauppaa käyty. Kahdeksan syyttäjää
on valjastettu kapitaalijuttuun.
Pääsyytetyt on vangittu.
Hiukan rajummat näytöt kun moven tapauksessa.
Mutta kirjoitukseni pointti oli:
Adan kirjoittelu vahingoitti laillista
yritystoimintaa moven tapauksessa.
Mitä taas tulee omaan kirjoitteluuni
otan täyden vastuun jos vahingoitin laillisen winkapita nimisen yrityksen
toimintaa.
PS, JOKA OLI PONZIKUSETUS 400 %Koita nyt edes firma kirjoittaa oikein:)se on wincapita.muistetaan kyllä sinut kun capitasta oikeuden päätös saadaan.
- jerem69
lwkejer kirjoitti:
Koita nyt edes firma kirjoittaa oikein:)se on wincapita.muistetaan kyllä sinut kun capitasta oikeuden päätös saadaan.
VALOPÄÄ MUUTA KEKSINYT.
Onpa sulla outo nimimerkki, eipä ole ennen
näkynyt.
Ettei vaan joku vakikirjoittaja vaihtelisi
nimimerkkejä ???!!!
- tietää_
Kikkelis kokkelis niin....
- Cluso627.
Voin sen vaikka oikeudessa vannoa,että sun lähettämäsi maili v.v ;lle sain sen täältä Suomi 24 forumilta,mutta jostai systä sitä ei tullut mailiini meni varmaan roskakoriin.Täältä mä sen sain ja kysyin asiaa poliisilta ja lukekaa mitä hän sanoo ei rikosta ada itse kämmännyt asiansa.Saanhan minä kysyä mitä haluan KRP;ltä eli ada olet aiheuttanut vahinkoa Move;lle ja se on laillinen yritys ja pysyy!Taistele lakia vastaan jos et ole päätökseen tyytyväinen!
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Voin sen vaikka oikeudessa vannoa,että sun lähettämäsi maili v.v ;lle sain sen täältä Suomi 24 forumilta,mutta jostai systä sitä ei tullut mailiini meni varmaan roskakoriin.Täältä mä sen sain ja kysyin asiaa poliisilta ja lukekaa mitä hän sanoo ei rikosta ada itse kämmännyt asiansa.Saanhan minä kysyä mitä haluan KRP;ltä eli ada olet aiheuttanut vahinkoa Move;lle ja se on laillinen yritys ja pysyy!Taistele lakia vastaan jos et ole päätökseen tyytyväinen!
... "oikeudessa voin vannoa" tai "vannon isäni haudan kautta" melkosen helppoa kauraa niitettäväksi.
Ja mitaan ette voi...
- vaikeaa.....
se on. Noita omatekoisia "konsultteja" on joka nurkassa. Niiden kanssa on se ongelma että niillä ei ole mitään vastuuta neuvoistaan, ei senkään vertaa kuin niillä niinsanoituilla "virallisilla" konsulteilla. Voi olla, jos oikeus uskoo että olet toiminut noiden "konsulttien" neuvon mukaan, mutta sekin saattaa kaatua siihen "sananvapauteen". Jokaisella kansalaisella on oikeus puhua lööperiä mutta vastuu on kuuntelijalla. Ei ole ennakkopäätöksiä oikeudelta joten on vaikea sanoa miten siinä kävisi.
Ihmettelen vain sitä että kehtaavat vielä täälläkin aukoa päätään noiden töppiensä jälkeenkin. Minä en kehtaisi, minua hävettäisi niin.- Cluso627.
nyt se tulee minä olen jo aikoja sitten ilmoittanut poliisille,että levität minusta yleisellä forumilla
valheellisia tietoja ja yleensäkin tietoja.Ei tarvi kun käydä poliisiasemalla kirjoittamassa rikosilmoitus alle niin homma lähtee rullaan poliisit on muuten seurannut sinun nettikäyttääntymistä jo pitkään ja tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja Akhmed on kanssa muuten mukana ollut se on tehnyt minusta poliisien mukaan laittoman uhkauksen täyttävän merkistön. - Akhmed.....
Cluso627. kirjoitti:
nyt se tulee minä olen jo aikoja sitten ilmoittanut poliisille,että levität minusta yleisellä forumilla
valheellisia tietoja ja yleensäkin tietoja.Ei tarvi kun käydä poliisiasemalla kirjoittamassa rikosilmoitus alle niin homma lähtee rullaan poliisit on muuten seurannut sinun nettikäyttääntymistä jo pitkään ja tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja Akhmed on kanssa muuten mukana ollut se on tehnyt minusta poliisien mukaan laittoman uhkauksen täyttävän merkistön.Siinäpäs se "kova" jätkä taas oli...=)
Ei saatanan sekasikiö persereikä!!!!!!!!
RUHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
VTN NOPPA!!!!!!!!!! - odotapa kun
Cluso627. kirjoitti:
valheellisia tietoja ja yleensäkin tietoja.Ei tarvi kun käydä poliisiasemalla kirjoittamassa rikosilmoitus alle niin homma lähtee rullaan poliisit on muuten seurannut sinun nettikäyttääntymistä jo pitkään ja tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja Akhmed on kanssa muuten mukana ollut se on tehnyt minusta poliisien mukaan laittoman uhkauksen täyttävän merkistön.Ensin katellaan uotit, niin sitten lähtee capitalaisten "tykit kumisemaan" ja syytteitä tule yhtenä kärsänä laajalle täsmäosumina!HEHE!
Tähän asti olemme olleet ottavana osapuolena, mutta pian paasataan takaisinpäin ja onnea movelaiset voitostanne, sillä tekin olitte syyttä
suotta luusereiden syyttelyn alaisena, mutta oikeus voitti!
Että melkoista ilotulitusta on Suomeen tarjolla tällevuodelle kun huomioidaan vielä lamankin vaikutukset, niin hyvä jos yleiselta hulinalta selvitään hengissä ja missä vapaamuurarit ja muut hyvävelijätkät luihuilevat? - Hihihahaaaaaaaa
Cluso627. kirjoitti:
valheellisia tietoja ja yleensäkin tietoja.Ei tarvi kun käydä poliisiasemalla kirjoittamassa rikosilmoitus alle niin homma lähtee rullaan poliisit on muuten seurannut sinun nettikäyttääntymistä jo pitkään ja tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja Akhmed on kanssa muuten mukana ollut se on tehnyt minusta poliisien mukaan laittoman uhkauksen täyttävän merkistön.Buahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
" tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja "
Muahahahaaaaaaaaaaaaa - nikkisi?
Hihihahaaaaaaaa kirjoitti:
Buahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
" tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja "
MuahahahaaaaaaaaaaaaaMihin unohdit Akhmed nikkisi...
- näillä
Cluso627. kirjoitti:
valheellisia tietoja ja yleensäkin tietoja.Ei tarvi kun käydä poliisiasemalla kirjoittamassa rikosilmoitus alle niin homma lähtee rullaan poliisit on muuten seurannut sinun nettikäyttääntymistä jo pitkään ja tastä on aiheutunut mulle univaikeuksia/pelkotiloja sun muita mielenterveydellisiä sotkuja Akhmed on kanssa muuten mukana ollut se on tehnyt minusta poliisien mukaan laittoman uhkauksen täyttävän merkistön....ameriikanmallin korvauksilla ja lakimiehillä ja ties millä haluaa uhkailla, kannattaa pitää mielessä että jos oikeasti ihmisiltä haluaa rahaa saada, kandee olla lääkärintodistuksia ja F-diagnooseja pinkka.
Oikeus ei käsittele korvausvaatimuksia tyyliin "mua ahisti, antakaa sata tonnia".
Jos oikeasti löytyy sitä lääketieteellistä historiaa sitten esittää, niin kannattaa pitää mielessä että suomalaisen oikeuskäytännön korvaussummat hippapikkusen eroavat esim. näistä ameriikan vastaavista. Jos parin kuukauden yöunet menetät, satasia voit saada. Ja tämäkin siis vasta siinä tapauksessa jos vastapuoli jostain ihan oikeasta asiasta tuomitaan, kä mistään "minusta tuntuu että mua on kusetettu" -räpistelystä.
- Mikko pa
muistaakseni noivoimme/neuvoin kuinka eorta move kakasta ja taisipa sieltä muutama tyyppi saada sen tonninsakkin takaisin =)
- Cluso627.
minua solvataan julkisesti ja sitähän tää on ollut joten teen rikosilmoituksen ja nimeän henkilöt siihen mukaan Adan tiedot tiedän joten tutkinta menee nopeasti sen kohdalla ja tutkinnanjohtaja sitten kuulemma tekee päätöksen onko tapahtunut rikosta vai ei...
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
minua solvataan julkisesti ja sitähän tää on ollut joten teen rikosilmoituksen ja nimeän henkilöt siihen mukaan Adan tiedot tiedän joten tutkinta menee nopeasti sen kohdalla ja tutkinnanjohtaja sitten kuulemma tekee päätöksen onko tapahtunut rikosta vai ei...
Ovat aiheuttaneet minulle tappiota,koska mieleni on järkkynyt joten juristini saa katsoa mikä se korvaussumma tälläisessä voisi olla.Elinikäinen henkinen trauma sen olet aiheuttanut ja srn että en pysty koskaan enää työelämään ja minunko nuo lääke kustanukset yksin pitäisi maksaa?Ja tätä julkista solvaamistaon jatkunut lähes vuosia,vaikka poistelet niitä kun sulla on rekattu nikki niin Eniro on silti ne tallentanut.Lisäksi jo nyt tunnen itseni niin heikoksi että en pysty etes tulemaan itse oikeuteen.
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
... vaan. Samaan syssyyn voin ilmoittaa heti nimeni poliisille, jottei tartte tuhrata komisaarioiden kallista veronmaksajien maksamaa aikaa jonkun "turhan" nikin kiinniottamiseen.
Nimeni on Raili Suominen ja kirjoitan nikillä Ada Flink Suomi24-forumilla.
Helpottiko yhtään?
Ja mitaan ette voi... - Akhmed......
Cluso627. kirjoitti:
Ovat aiheuttaneet minulle tappiota,koska mieleni on järkkynyt joten juristini saa katsoa mikä se korvaussumma tälläisessä voisi olla.Elinikäinen henkinen trauma sen olet aiheuttanut ja srn että en pysty koskaan enää työelämään ja minunko nuo lääke kustanukset yksin pitäisi maksaa?Ja tätä julkista solvaamistaon jatkunut lähes vuosia,vaikka poistelet niitä kun sulla on rekattu nikki niin Eniro on silti ne tallentanut.Lisäksi jo nyt tunnen itseni niin heikoksi että en pysty etes tulemaan itse oikeuteen.
Apina tekstis huolella ja mieti tarkkaan kuinka sinä olet haukkunut USEITA henkilöitä tällä palstalla??
Paljonkohan siitä tulis korvattavaa??
Saatikka että esiinnyt krp:n omana poikana,tai pankkiirina,yms,yms.....
JOTEN PIDÄ PELLE TURPAS KIINNI JA VEDÄ ITTES YKS NARUSEEN KIIKKUUN!!!!!!!!! - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Rikosilmoituksen kun jo tiedän,että olet syyllistynyt laittomaan uhkaukseen ja se niillä uhkailu ei etes pidä paikkaansa.Moottoripyörä jengit ei ole minusta kiinnostuneita.Tää on henkisesti tosi raskasta olen saanut pelätä kokoajan että lihavat meksikaanit tulee ja tappaa minut.
- AdaFlink
Akhmed...... kirjoitti:
Apina tekstis huolella ja mieti tarkkaan kuinka sinä olet haukkunut USEITA henkilöitä tällä palstalla??
JOTEN PIDÄ PELLE TURPAS KIINNI JA VEDÄ ITTES YKS NARUSEEN KIIKKUUN!!!!!!!!!... Akhmed tule olemaan rankka tulevaisuus, kun cluso alkaa tekemään.
AdaFlink kirjoitti:
... vaan. Samaan syssyyn voin ilmoittaa heti nimeni poliisille, jottei tartte tuhrata komisaarioiden kallista veronmaksajien maksamaa aikaa jonkun "turhan" nikin kiinniottamiseen.
Nimeni on Raili Suominen ja kirjoitan nikillä Ada Flink Suomi24-forumilla.
Helpottiko yhtään?
Ja mitaan ette voi...Katsokaa siten asianajajani kanssa miten se onkaan oikeudessa tilanne.Minä en valitettavasti ole silloin tääällä mun pitää pitää stressiloma.
- Oliko Ada
Cluso627. kirjoitti:
Katsokaa siten asianajajani kanssa miten se onkaan oikeudessa tilanne.Minä en valitettavasti ole silloin tääällä mun pitää pitää stressiloma.
Sulle ihan oikeasti ilkeä?;);)
Ime peukaloa, niin helpottaa ja niinhän ne muutkin FBI:n CIA:n ja mitä niitänyt oli agentitkin tekevät, kun tulee paha mieli! - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Katsokaa siten asianajajani kanssa miten se onkaan oikeudessa tilanne.Minä en valitettavasti ole silloin tääällä mun pitää pitää stressiloma.
Ole omaisuutta jotenka pitää valita tuosta listasta se asianajaja.Eikä oo tulojakkaan kun kansaneläke
yritin siitä toipua,mutta muutamat hajotti mut loppu iäkseen on lääkärien todistus minusta ei ole koskaan työelämään ei sitten koskaan joten kiitos teille. - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
... "ressilomanko" se teki sitten?
Cluso627. kirjoitti:
Ole omaisuutta jotenka pitää valita tuosta listasta se asianajaja.Eikä oo tulojakkaan kun kansaneläke
yritin siitä toipua,mutta muutamat hajotti mut loppu iäkseen on lääkärien todistus minusta ei ole koskaan työelämään ei sitten koskaan joten kiitos teille.stressilomalle ja sitä puidaan nyt voinko näistä laittomista uhkailuista ylipäätänsä ikinä olla Suomessa kuka sen sitten maksaa?Ei kuulu kuulemma minun mkasettavaksi eikä mulla oo rahaakaan.
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
stressilomalle ja sitä puidaan nyt voinko näistä laittomista uhkailuista ylipäätänsä ikinä olla Suomessa kuka sen sitten maksaa?Ei kuulu kuulemma minun mkasettavaksi eikä mulla oo rahaakaan.
... Suhonen edes pikkasen järjen hiventä.
Otat ne lääkkeet, mitkä sulle on määrätty ja VIINAA niitten kanssa ET OTA YHTÄÄN. Et ainakaan tankkaa yhtään enenmpää, mitä oot nyt litkiny.
Sä et kait huomaa, että oot nyt jo melkoisen pöllyssä, mutta päätä ite, jotta kumpaa teet. Jätä ihan oikeesti se viinan ja lääkkeiden sekakäyttö.
Ja tän sä voit ottaa vittuiluna, jos et muuhun kykene.
Ja mitaan ette voi... - kaikki rajat
Cluso627. kirjoitti:
Rikosilmoituksen kun jo tiedän,että olet syyllistynyt laittomaan uhkaukseen ja se niillä uhkailu ei etes pidä paikkaansa.Moottoripyörä jengit ei ole minusta kiinnostuneita.Tää on henkisesti tosi raskasta olen saanut pelätä kokoajan että lihavat meksikaanit tulee ja tappaa minut.
Akhmedin linja Clusoa kohtaan tällä palstalla on ylittänyt kaikki rajat. Tee Cluso turkintapyyntö, todistusaineistoa löytyy tältä palstalta vaikka millä mitoin.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
stressilomalle ja sitä puidaan nyt voinko näistä laittomista uhkailuista ylipäätänsä ikinä olla Suomessa kuka sen sitten maksaa?Ei kuulu kuulemma minun mkasettavaksi eikä mulla oo rahaakaan.
mitä KP tekee sinä AdaFlink olet haitannut varmaanki hänen työntekoaan mittavasti!Siis en tiedä tekeekö hänkin ilmoituksen.Me ollan Kp;n kansa jo ajat sitten sovittu tuo sähköpostien lähettely ja onkos tullut postia?Ei tuu ne on vaan mulle tarkoitettuja eikä kenenkään muiden!Minä olen selvittänyt minulla ja KRP ei ole keskinäisiä riitoja ollenkaan,mutta sinä julkaiset poliisin(VIRKAMIEHEN)vASTUULLISEN POSTEJA TÄÄLLÄ JATKUVASTI EIKÄ TÄÄ LOPU KUN OIKEUDESSA NÄIN OLEMME PÄÄTTÄNEET!
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
mitä KP tekee sinä AdaFlink olet haitannut varmaanki hänen työntekoaan mittavasti!Siis en tiedä tekeekö hänkin ilmoituksen.Me ollan Kp;n kansa jo ajat sitten sovittu tuo sähköpostien lähettely ja onkos tullut postia?Ei tuu ne on vaan mulle tarkoitettuja eikä kenenkään muiden!Minä olen selvittänyt minulla ja KRP ei ole keskinäisiä riitoja ollenkaan,mutta sinä julkaiset poliisin(VIRKAMIEHEN)vASTUULLISEN POSTEJA TÄÄLLÄ JATKUVASTI EIKÄ TÄÄ LOPU KUN OIKEUDESSA NÄIN OLEMME PÄÄTTÄNEET!
se menee Ada kyllä nyt pahasti jo rikoksien tielle
mua ei saa seurata ja sinä näköjään jotenki sitä teet.Ihan oikeasti nää on päätetty,että nää käsitellään oikeudessa ja uskon,että tutkinnanjohta kuka hän nyt sit lie onkaaan mistäpä minä sen voisin tietää päätyy tulokseen,että rikos on tapahtunut ka sitten kuulemma alkaa iso ratas pyöriä
minkä arvonen on ihmisen elämä?Sen te oletta multa vieneet te seuraatte sun muuta.Ei kai tssä käy niinkä ystäni Roberto Savianolle,että valtio joutuu suojele hänä lopun elämänsä Italian mafialta - yhtä pientä eroa
Akhmed...... kirjoitti:
JOTEN PIDÄ PELLE TURPAS KIINNI JA VEDÄ ITTES YKS NARUSEEN KIIKKUUN!!!!!!!!!Eiköhän siinä ole Akhmed pikkuruinen se ero, että kun sinua solvaa, solvaa nimimerkkiä, eikä se ole mikään rikos. Sinä taas olet solvannut Clusoa täällä hänen oikeallakin nimellään. Poliisi voisi hyvin tutkia täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö.
Eli vetäydy sinä vaan nuuhkuttumaan niitä Cluso-failejasi, ja toivo että hän ei tee sinusta tutkintapyyntöä. Vaikka mielenkiintoistahan se olisi, kun Akhmedin henkilöllisyys paljastuisi ja nähtäisiin kuka oli niiden syksyn "mä tiedän, jotain vielä tapahtuu" -viestien takana. - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
mua ei saa seurata ja sinä näköjään jotenki sitä teet.Ihan oikeasti nää on päätetty,että nää käsitellään oikeudessa ja uskon,että tutkinnanjohta kuka hän nyt sit lie onkaaan mistäpä minä sen voisin tietää päätyy tulokseen,että rikos on tapahtunut ka sitten kuulemma alkaa iso ratas pyöriä
minkä arvonen on ihmisen elämä?Sen te oletta multa vieneet te seuraatte sun muuta.Ei kai tssä käy niinkä ystäni Roberto Savianolle,että valtio joutuu suojele hänä lopun elämänsä Italian mafialtaettä enää aiheuttaisi itsellenne lisää taakkaa näitä keskusteluja on seurattu poliisin johtokeskuksessa jo pitkään ja sinne heitin sen www.fxtrade.com linkinkin ja sitä ei enää ole jostain kumman syystä se siis meni suoraan poliisien ylimpään keskukseen ja soitinki sinne asiasta.joten akhmed lopeta.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
että enää aiheuttaisi itsellenne lisää taakkaa näitä keskusteluja on seurattu poliisin johtokeskuksessa jo pitkään ja sinne heitin sen www.fxtrade.com linkinkin ja sitä ei enää ole jostain kumman syystä se siis meni suoraan poliisien ylimpään keskukseen ja soitinki sinne asiasta.joten akhmed lopeta.
Teitä on haukuttu ja kysyin sitä KRP;ltä
ja tässä vastaus Adan julkistaneeseen yleisen forumin käyttöön voitte toki ottaa yhtettä tähän mainittuun poliisiinki Teille on siis aiheutettu tiedä kuinka suuria tappiota?"Terve.
tietonsa as.palv.
tiedot voivat
päätyä eteenpäin..
Mukavaa kesän jatkoa
kp - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Teitä on haukuttu ja kysyin sitä KRP;ltä
ja tässä vastaus Adan julkistaneeseen yleisen forumin käyttöön voitte toki ottaa yhtettä tähän mainittuun poliisiinki Teille on siis aiheutettu tiedä kuinka suuria tappiota?"Terve.
tietonsa as.palv.
tiedot voivat
päätyä eteenpäin..
Mukavaa kesän jatkoa
kp... cluso taas kovastikin pääkopassa?
Totuus on se, että sä kysyit KRP:n Kari Pataselta, jotta onko Ruokatori syyllistynyt rikokseen, kun on antanut niitten palautelootaan tulleen henkilön henkilötiedot Moven suuri, suuri herra Vesa Virtaselle. Ja vastaus oli tuo, minkä postasit (tai mä olin postannu ton jo aikaisemmin).
Kuten cluso ehdottaa. Olkaa hyvät ja ottakaa yhteyttä ko. poliisiin ja kysykää siltä. Osoitehan löytyy keskusteluketjusta tuosta vähän ylempää.
AdaFlink kirjoitti:
... cluso taas kovastikin pääkopassa?
Totuus on se, että sä kysyit KRP:n Kari Pataselta, jotta onko Ruokatori syyllistynyt rikokseen, kun on antanut niitten palautelootaan tulleen henkilön henkilötiedot Moven suuri, suuri herra Vesa Virtaselle. Ja vastaus oli tuo, minkä postasit (tai mä olin postannu ton jo aikaisemmin).
Kuten cluso ehdottaa. Olkaa hyvät ja ottakaa yhteyttä ko. poliisiin ja kysykää siltä. Osoitehan löytyy keskusteluketjusta tuosta vähän ylempää.
Ja mitaan ette voi...ei kuulu huijaukset,mutta kehotan moven johtoa kääntymään poliisin puoleen siellä on tietoa tallessa ja mulla on ada miltä tuntuu kun on vuosia väärässä?ja olet haukkunut kaikki movelaiset?
sen MOVEN johto kerron jos teettä hommasta rikosimoituksen jonka itse kyllä tekisin teinä.Voitto on varma.Manu tietää ja varmaan muistaa kun soitin silloin ankeina aikoina hänelle
miten käy.Oltais vaan Move menty korkeimpaan oikeuteen MANU muista mitä kerroin sulle sillon kun soitin.korkeimmasta oikeudasta olis tullut tosi korvaukset!Sitäpä ei paljastate miksi Manu sinä tiedät miksi no tein mä jotain tässäkin asiassa tiedät kyllä ja niin käy adan kanssakin jos lähette sille tielle se on varmaa helvetti nyt haukkua rehellistä yritystä se on rehellinen
WinCapita ei taasen ole miksi muuten päätreidaaja olis tutkintavankeudessa?Pitääkö USA;kin Warren Buffettia tutkintavankeudessa tai George Sorosta
miksi heitä ei ole koskaan vangittu..vastaus herrat pelaa rehellistä peliä ei hannu olis tutkintavankeudessa jos se olisi tehnyt valuuttakauppaa muutoin kun varastamalla WinCapitan kassasta satoja tuhansia euroa häviten ne niinkö aijemmin Betfairille.Siellä pääostastossa on kuulkaa nyt niin paljon offshore sun muuta aineistoa,että älkää etes kokeilko nää kemut on loppu - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
ei kuulu huijaukset,mutta kehotan moven johtoa kääntymään poliisin puoleen siellä on tietoa tallessa ja mulla on ada miltä tuntuu kun on vuosia väärässä?ja olet haukkunut kaikki movelaiset?
sen MOVEN johto kerron jos teettä hommasta rikosimoituksen jonka itse kyllä tekisin teinä.Voitto on varma.Manu tietää ja varmaan muistaa kun soitin silloin ankeina aikoina hänelle
miten käy.Oltais vaan Move menty korkeimpaan oikeuteen MANU muista mitä kerroin sulle sillon kun soitin.korkeimmasta oikeudasta olis tullut tosi korvaukset!Sitäpä ei paljastate miksi Manu sinä tiedät miksi no tein mä jotain tässäkin asiassa tiedät kyllä ja niin käy adan kanssakin jos lähette sille tielle se on varmaa helvetti nyt haukkua rehellistä yritystä se on rehellinen
WinCapita ei taasen ole miksi muuten päätreidaaja olis tutkintavankeudessa?Pitääkö USA;kin Warren Buffettia tutkintavankeudessa tai George Sorosta
miksi heitä ei ole koskaan vangittu..vastaus herrat pelaa rehellistä peliä ei hannu olis tutkintavankeudessa jos se olisi tehnyt valuuttakauppaa muutoin kun varastamalla WinCapitan kassasta satoja tuhansia euroa häviten ne niinkö aijemmin Betfairille.Siellä pääostastossa on kuulkaa nyt niin paljon offshore sun muuta aineistoa,että älkää etes kokeilko nää kemut on loppu... herjaa pääkopassa.
AdaFlink kirjoitti:
... herjaa pääkopassa.
Ja mitaan ette voi...Silti olen pystynyt ratkomaan rikoksia,mutta en ole voinut tehä osakekauppaa,koska Sinä olet sekoittanut minun ajatusmaailman nykyään mää vaan etsin "yrityksiä"jotka kusettavat kuka vittu nyt niitä osakekauppoja tekee?Robbottiko?Sä tulet vastaamaan sanomistasi ja Akhmed myös hänen juttunsa on lähes selvää laitonta uhkailua ja koska silloin olen kovan lääkityksen alaisena niin Akhmedin nimi voi tulla esiin oikeuden kuuntelejoilta tai mistä mää tiedän en mää osa ATK-hommia
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Silti olen pystynyt ratkomaan rikoksia,mutta en ole voinut tehä osakekauppaa,koska Sinä olet sekoittanut minun ajatusmaailman nykyään mää vaan etsin "yrityksiä"jotka kusettavat kuka vittu nyt niitä osakekauppoja tekee?Robbottiko?Sä tulet vastaamaan sanomistasi ja Akhmed myös hänen juttunsa on lähes selvää laitonta uhkailua ja koska silloin olen kovan lääkityksen alaisena niin Akhmedin nimi voi tulla esiin oikeuden kuuntelejoilta tai mistä mää tiedän en mää osa ATK-hommia
... se on jetsulleen niin.
Voi hertti leijaa sentää, että jollain iso pyörä mahtaa nyt heittää 360 astetta.
AdaFlink kirjoitti:
... se on jetsulleen niin.
Voi hertti leijaa sentää, että jollain iso pyörä mahtaa nyt heittää 360 astetta.
Ja mitaan ette voi...kun teen teistä rikosilmoituksen siitä päättää siitten kuulemma tutkinnanjohtataja.Ja tätä tutkinan johtajaa minä en varmasti tunne.
Sen jälkeen käydään läpi kaikki sun kirjoittamat tekstit olet muuten saattanut TAHALLISESTI vaaraan minulla ei ole koskaan ollut mitään liivijengiläisten kanssa.Eli olet lietsonutkin vielä väkivaltaa minua kohtaan valheisin perustein
älä kulta uneksikkaan että en käy kirjottaan alle sitä rikosilmoitusta!Teen sen varmasti Jumalan nimeen sama koskee akhmed kirjoittelelijaa!!
KUULEMMA OLET SYYLLISTYNYT LAITTOMAAN UHLAILUUN!
Kyllä Teille tästä jotain tulee se on varmaa.
Lisäksi Adaflink olet saattanut vaaran pikkusiskoni nimen sun muuta,että kyllä sitä materiaalia on nyt vihdoinki pääset oikeuteen näin uskoisin - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
kun teen teistä rikosilmoituksen siitä päättää siitten kuulemma tutkinnanjohtataja.Ja tätä tutkinan johtajaa minä en varmasti tunne.
Sen jälkeen käydään läpi kaikki sun kirjoittamat tekstit olet muuten saattanut TAHALLISESTI vaaraan minulla ei ole koskaan ollut mitään liivijengiläisten kanssa.Eli olet lietsonutkin vielä väkivaltaa minua kohtaan valheisin perustein
älä kulta uneksikkaan että en käy kirjottaan alle sitä rikosilmoitusta!Teen sen varmasti Jumalan nimeen sama koskee akhmed kirjoittelelijaa!!
KUULEMMA OLET SYYLLISTYNYT LAITTOMAAN UHLAILUUN!
Kyllä Teille tästä jotain tulee se on varmaa.
Lisäksi Adaflink olet saattanut vaaran pikkusiskoni nimen sun muuta,että kyllä sitä materiaalia on nyt vihdoinki pääset oikeuteen näin uskoisin... kapin sinne poliisiasemalle. Mene nyt vaikka heti. Kyllä ne varmaan näin alkuyöstäkin ottaa vastaan cluso627 tekemän rikosilmoituksen. Onhan se vaan niin paskantärkeä poliisin pikku-apuri, että.
ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... kapin sinne poliisiasemalle. Mene nyt vaikka heti. Kyllä ne varmaan näin alkuyöstäkin ottaa vastaan cluso627 tekemän rikosilmoituksen. Onhan se vaan niin paskantärkeä poliisin pikku-apuri, että.
ja mitaan ette voi...Huomenn aon aikaa ja ohjeet miten sen teen ja muista mun olinpaikkaa ei tulla ainakaan seuraavan 2 vuoden aikana tietämään on muuten vasta uusittu turvakielto ja se on kuulemma helppo uusia siitä eteempäinkin,muta ukosn että tähän tulee jokin muu taho väliin,koska en voi käydä etes Suomessa ja kansalaisen turvallisuuus täytyy taata.Mistä minätiedän kuka ja mikä loppujen lopuksi nää maksaa?
kyllä sieltä nytkin on tulossa satoja tuhansia euroja ne ei mulle kuulu eikä mulla ole mistä periä. - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
... tökkii.
Mutta kyllä sun kannattaa mennä tekemään rikosilmoitus nyt ja heti, koska kyllä ne noin paskan tärkeän tyypin ilmon kirjaa heti ja välittömästi. Ne jopa hälyttää apuun karhu-ryhmän, CIA:n ja FBI:n, Gestaposta puhumattakaan ja jopa Utin laskuvarjojääkärit. Ja ei pidä unohtaa Kekkosen luottolentäjääkään. Varmasti on koko Suomen poliisivoimat aivan täpinöissään, kunhan vaan menet tekemään sen ilmon.
AdaFlink kirjoitti:
... tökkii.
Mutta kyllä sun kannattaa mennä tekemään rikosilmoitus nyt ja heti, koska kyllä ne noin paskan tärkeän tyypin ilmon kirjaa heti ja välittömästi. Ne jopa hälyttää apuun karhu-ryhmän, CIA:n ja FBI:n, Gestaposta puhumattakaan ja jopa Utin laskuvarjojääkärit. Ja ei pidä unohtaa Kekkosen luottolentäjääkään. Varmasti on koko Suomen poliisivoimat aivan täpinöissään, kunhan vaan menet tekemään sen ilmon.
Ja mitaan ette voi...Johtokeskukselta ne lähtee mainittu karhu-koplakin matkaan siellä on Suomen poliisien johtokeskus.ja kyllätässä ennenkö brassien koneeseen astun tulee heille eräs tehtävä????????????????
Sinä olet kummiski vastuussa jos mulle sattuu jotain
näin on.Muttako ei satu se sinut pelastaa tiilenpäitä lukemasta - Akhmed......
Cluso627. kirjoitti:
Sinä pelkäät ja mitä?? Entinen S.A.S soldaten.=)
Sähän kerroit syöväsi kettinkiä ja kusevasi rautalankaa.......=) noob......=)
Tyhjän uhoaja itkupilli räkänokka...se sinä olet et muuta...
Ja postaapas sellainen viesti tähän missä juuri MINÄ olen sinua uhkaillut???
PIIP,PIIP,PIIP....... - Akhmed.......
Cluso627. kirjoitti:
vat evööör...........sä et vaan uskalla olla paikalla...
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Johtokeskukselta ne lähtee mainittu karhu-koplakin matkaan siellä on Suomen poliisien johtokeskus.ja kyllätässä ennenkö brassien koneeseen astun tulee heille eräs tehtävä????????????????
näin on.Muttako ei satu se sinut pelastaa tiilenpäitä lukemastakuulemma voin täydentää sitä jälkikäteenki kyllä poliisit on pop!Mä voisin nakata tänne vaikka mitä,mutta sitä ei ylläpito salli,mutta sen sallii KRP Miettikääpäs sitä kumpi on paremmin asoista perillä.Sen tiedän että linnaan menee WinCapiat jutun osalta aika paljon väkeä ja osalle ei ole etes outo paikka:)
- toi kaveri
Cluso627. kirjoitti:
Johtokeskukselta ne lähtee mainittu karhu-koplakin matkaan siellä on Suomen poliisien johtokeskus.ja kyllätässä ennenkö brassien koneeseen astun tulee heille eräs tehtävä????????????????
näin on.Muttako ei satu se sinut pelastaa tiilenpäitä lukemastaon nyt oikeasti hoitoa vailla. Ilmottakaa nyt joku tuonne poliisien suuntaan. Itse hän tuskin enää ymmärtää omaa tilaansa.
- polliisia
AdaFlink kirjoitti:
... tökkii.
Ja mitaan ette voi...Hieman pahaa pelkään, että poliisi on pienin murhe näillä mursiksilla, adoilla, höppylöillä jne. sen verran kuraa on syyttömien niskaan kaatanut ja suoranaista taloudellista pahaa ja vahinkoa aiheuttanut.Toivon todella, että selviävät vain kuulusteluilla, muutamalla käräjäkeikalla ja sakkotuomiolla.
- Cluso627.
Akhmed....... kirjoitti:
vat evööör...........sä et vaan uskalla olla paikalla...
Mullan on sähköposti osoite [email protected]
joten laita potsia tiedän että teistä runkkareista ei ole siihenkään vittu mä on nähnyt 6-vuotis hommani aikaan vaikka mitä vitun pellejä ja sä oot yksi niistä vitun pelle! - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
joten laita potsia tiedän että teistä runkkareista ei ole siihenkään vittu mä on nähnyt 6-vuotis hommani aikaan vaikka mitä vitun pellejä ja sä oot yksi niistä vitun pelle!tynnyrissä ei se jaksa ja juo siiderin muka moottotopyöräkerhoihin yhteyksiä RUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KYSYN KUINKA VITUTTAA? - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
joten laita potsia tiedän että teistä runkkareista ei ole siihenkään vittu mä on nähnyt 6-vuotis hommani aikaan vaikka mitä vitun pellejä ja sä oot yksi niistä vitun pelle!... vahingossakaan, siis edes kännispäissään lähettäkö postia tohon osoitteeseen. Cluso vääntää niistä aina jonkinlaisen piilouhkauksen ja kiikuttaa postin poliisille.
Cluso627. kirjoitti:
tynnyrissä ei se jaksa ja juo siiderin muka moottotopyöräkerhoihin yhteyksiä RUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KYSYN KUINKA VITUTTAA?pOLIISIA NÄÄ HOMMAT ON NIIN VITUN TUTTUJA EIKS OO MAHTAVA WINCAPITA KERHO TEILLÄ?
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
pOLIISIA NÄÄ HOMMAT ON NIIN VITUN TUTTUJA EIKS OO MAHTAVA WINCAPITA KERHO TEILLÄ?
tällä minkä ten huominissa saadan selville kaikille kuka on Ahkmed...Mene sä jätkä crossaileen su kusen keltaisella pyörällä akkahan sulta kuulemma lähtikin
joten voit etsiä korviketta vaikka moven sex storesta.Tosi on mulle et voi kuule yhtään mitään mä tiedän kuka oot on kuviakin sun muuta.ja poliisi tietää jo kuka oot onko sulla kenties kasssa vanhoja rikoksia?:) - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
tällä minkä ten huominissa saadan selville kaikille kuka on Ahkmed...Mene sä jätkä crossaileen su kusen keltaisella pyörällä akkahan sulta kuulemma lähtikin
joten voit etsiä korviketta vaikka moven sex storesta.Tosi on mulle et voi kuule yhtään mitään mä tiedän kuka oot on kuviakin sun muuta.ja poliisi tietää jo kuka oot onko sulla kenties kasssa vanhoja rikoksia?:)... cluso-ukkeli vihanen. Ihan niin vihanen, että raivospäissään punakseksi muuttuu.
Hopi, hopi cluso sinne rikosilmoituksen tekoon ja vähän äkkiä sittenkin.
Ja mitaan ette voi... - kalku laattori
Cluso627. kirjoitti:
yritin siitä toipua,mutta muutamat hajotti mut loppu iäkseen on lääkärien todistus minusta ei ole koskaan työelämään ei sitten koskaan joten kiitos teille.laiton uhkaus...laita vaikkka 120 000€,elinikäinen trauma..300 000€,unettomuus..voi voi...ehkä tollaset 300 000€.....voi voi....jakautunut persoonallisuus...häiriö...siitä tuskin saa mitään,mutta..ei muuta kun laskin laulamaan ja vaateita liikkeelle,kyllä sillä tienaa paremmin kun wcllä 400%:)
- Akhmed..........
AdaFlink kirjoitti:
... cluso-ukkeli vihanen. Ihan niin vihanen, että raivospäissään punakseksi muuttuu.
Hopi, hopi cluso sinne rikosilmoituksen tekoon ja vähän äkkiä sittenkin.
Ja mitaan ette voi...Tuollanenkö hää on vihasena?? hi hi hii.....=)
Tartteesko meiä ada alkaa rakentaa bunkkereita jo valmiiks??
Ainakin vissii asianajajat katseltava?? Sitähän ollaan kohta korvia myöten kusessa...=)
Eipä vaine pelota....mullo vihree pipo joogassa ja siniset sukat paletissa,notta antaa tulla vaa.....................=) LOL. - AdaFlink
Akhmed.......... kirjoitti:
Tuollanenkö hää on vihasena?? hi hi hii.....=)
Tartteesko meiä ada alkaa rakentaa bunkkereita jo valmiiks??
Ainakin vissii asianajajat katseltava?? Sitähän ollaan kohta korvia myöten kusessa...=)
Eipä vaine pelota....mullo vihree pipo joogassa ja siniset sukat paletissa,notta antaa tulla vaa.....................=) LOL.... täytyy alkaa varustautumaan. Pistolapion hain jo nurkan pieleen. Routa tosin on melkosen syvällä, kun lunta ei ole paljon.
Juristikin on valmiiksi katsottuna. Sen verta hyvä juristi on, että se on joskus maksanu palkankin erään suurehkon konkurssipesän selvittämisestä.
Huihan hirveetä, jotta miten jännittäviä aikoja on tiedossa.
Ja mitaan ette voi... - oikein oikein
Akhmed...... kirjoitti:
JOTEN PIDÄ PELLE TURPAS KIINNI JA VEDÄ ITTES YKS NARUSEEN KIIKKUUN!!!!!!!!!kannatetaan
- tosi hyvä
Oliko Ada kirjoitti:
Sulle ihan oikeasti ilkeä?;);)
Ime peukaloa, niin helpottaa ja niinhän ne muutkin FBI:n CIA:n ja mitä niitänyt oli agentitkin tekevät, kun tulee paha mieli!tosi hyvä
- kannatuskerho
oikein oikein kirjoitti:
kannatetaan
Jaaha ja nyt Akhmed kannattaa itseään.
- nikkiäsi käyttää?
tosi hyvä kirjoitti:
tosi hyvä
Akhmed se vaan ei näytä uskaltavan enää käyttää omaa nikkiään. Myöhäistä poika. Kirjoitit jo mitä kirjoitit.
- Akhmed.......
nikkiäsi käyttää? kirjoitti:
Akhmed se vaan ei näytä uskaltavan enää käyttää omaa nikkiään. Myöhäistä poika. Kirjoitit jo mitä kirjoitit.
Sinä apina naamas...miks vitussa en nikilläni kirjoittaisi??
Kaikki ei roiku täällä 24/7 kuten sinä sosiaalielätti. - ojaan kaada
Akhmed....... kirjoitti:
Sinä apina naamas...miks vitussa en nikilläni kirjoittaisi??
Kaikki ei roiku täällä 24/7 kuten sinä sosiaalielätti.Löydänkö minä Akhmedin täältäkin riekkumasta? Hei Rasvapylly-Akhmed joko tunnet Tummelin ja vaseliinin erot? Siinä sinun kaltaisellesi se paras oppi. Naamaas voit opetella kampaamaan sitten myöhemmin.
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
minkä arvonen on ihmisen elämä?Sen te oletta multa vieneet te seuraatte sun muuta.Ei kai tssä käy niinkä ystäni Roberto Savianolle,että valtio joutuu suojele hänä lopun elämänsä Italian mafialta... postilaatikolla ja ei ollu vieläkään kutsua kuulusteluun. Missä se kutsu oikein viipyy? Olis nyt luullu poliisin olevan vikkelä cluson käskystä ja lähettäny pikapostina kuultavaksi kutsumisen.
Tollanen viivyttely ei oo mistään kotosin. Pidätyskapsäkkikin makoilee tossa oven suussa varttia vaille valmiina lähtöön, vaan eipä näytä sille olevan käyttöä.
Ja mitaan ette voi... - ei voi solvata
Cluso627. kirjoitti:
...eikä nimimerkin kunniaa halventaa. Ei siis hätää, rikosta ei ole tapahtunut.
- väärässä
ei voi solvata kirjoitti:
...eikä nimimerkin kunniaa halventaa. Ei siis hätää, rikosta ei ole tapahtunut.
oikeus on asian toisin ratkaissut.
- jewshiter
poliisilla uhkailijat syyllistyy itse joka kirjoituksessaan kunnianloukkaukseen.
heh heh heeeeee...lisää lisää...näitä on niiiin hauska lukea:::)))
toivoo rehellinen wc-sijoittaja - Jxxx
Jo sitä ennen varoitettiin ostamasta 100 euron polkupyörää 1000 eurolla ja sen jälkeenkin kehotettiin palauttamaan se polkupyörä 14 päivän sisällä. Lisäksi todettiin simuloidun mallin avulla, että systeemi ei tule kannattamaan kuin muutamalle huipulla ja niinhän siinä juuri kävi.
- AdaFlink
... muutamassa lauseessa tuli kiteytettyä Moven story.
ja onkin syytä ihan oikeasti ja kerranki saat oikeudessa puhua suusi puhtaaksi jos sitä ei keskeytetä?mäten sen rikosilmoituksen ja jos rikos on tapahtunut kun tutkinanjohtaja sen päättää niin kokeileppa sitä oikeusturvaasi:)Sekin menee van tiettyyn rajaan asti.Mutta näin on päätetty tai minä olen päättänyt,koska tämä ei muutoin koskaan lopu.Oikeutta ei sitten käydä forumilla vaan oikeassa käräoikeuden salissa.minä en voine sairaus tapauksien takia sinne saapua,mutt siitäkin on omat lukunsa sitten.Toivon,että Akhmedin kanssassa ei ole rikoksia muutoin voi käydä huonosti...
hyvää illan jatkoa - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
ja onkin syytä ihan oikeasti ja kerranki saat oikeudessa puhua suusi puhtaaksi jos sitä ei keskeytetä?mäten sen rikosilmoituksen ja jos rikos on tapahtunut kun tutkinanjohtaja sen päättää niin kokeileppa sitä oikeusturvaasi:)Sekin menee van tiettyyn rajaan asti.Mutta näin on päätetty tai minä olen päättänyt,koska tämä ei muutoin koskaan lopu.Oikeutta ei sitten käydä forumilla vaan oikeassa käräoikeuden salissa.minä en voine sairaus tapauksien takia sinne saapua,mutt siitäkin on omat lukunsa sitten.Toivon,että Akhmedin kanssassa ei ole rikoksia muutoin voi käydä huonosti...
hyvää illan jatkoa..., jotta onko mulla ennestään mitään rötöstuomioita? Muistaakseni eräällä forumilla väitit, että olen ollut oikeudessa, vaikken ole ollutkaan. Mä vaan sillä kysyn, jotta tiedän ottaa oikeuteen tietynlaisen varustuksen mukaan. Siis sellasen "rosikseen, mistä ei ole paluuta -selviytymiskapsäkki". Tartteehan tällasen törkeän rikollisen varautua siihen, että ainakin hammasharja, fööni, paplarit, meikit, nassukkarasvat, body-rasvat, paljon kirjoja, muistiinpanovälineet, yms. tummelit on mukana, jottei pääse ylläreitä tapahtumaan.
Ja mitaan ette voi... - Jxxx
AdaFlink kirjoitti:
... muutamassa lauseessa tuli kiteytettyä Moven story.
Ja mitaan ette voi...Sitä ennen näitä neljää pettynyttä oli "neuvottu" ostamaan se polkupyörä, bisnes räjähtää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista, kun vain hankkii ne kaksi jalkaa. Näitä "neuvoja" oli varmasti mukavampi kuunnella, mutta niiden ja sinisilmäisyyden takia alunperin tuli takkiin. Ei minkään muun.
Move ja nämä muut Amwayt kannattaa kiertää kaukaa. AINA käy niin, että huippu tienaa ja edustaja maksaa. Aina samat väitteet, autoja, hiekkarantaa, rahaa, menestyjiä, jne. Aina joku nostetaan sieltä massasta ja siitä supistaan, että tuo "teki tonnin tilin päivässä". Se tonnin tili päivässä kerran vuodessa ei elämiseen riitä, mutta jutun juurta siitä saadaan pitkäksi aikaa ja sillä on hyvä myydä "liiketoimintaa". Muutaman vanhemman verkoston menestyjä on voinut viisikin vuotta kävellä polleana kylillä, kun on "tehnyt sen" eli saanut muutaman tonnin joskus 90-luvulla ja ihan kutsuivatkin sinne Ameriikkaan asti.
Kaava on AINA sama. Se kannattaa oppia tunnistamaan. - gospodin j.stalin
Cluso627. kirjoitti:
hyvää illan jatkoamulla pätkii pahasti radio poskihampaassa joka laitettii sillon stasilla berliinissä-66.
fsb:n pojat koitti huoltaa sitä kgb:n kremlin labrassa mut ei siitä saa enää kalua,se pakkotoistaa radio luxenburg:ia eikä sitä saa suljettua.istun ljubjankassa 124vuoden tuomiota niistä meidän ddr:n hommista.muistat varmaan?vituttaa kuunnella yhtä ja samaa kanavaa 24h.vasilikaan ei enää lähetä koodei.mi6 laittaa häiriöö.
jos sun radio toimii ni laita koodei tänne moskovaan.gospodin j.stalin.loppu
- TIEDOKSI.
ei kiinnosta mursikset, mikkopat, adat eikä muutkaan.
ME ODOTAMME WINCAPITA HUIJAREIDEN NIMILISTAA. - ...
Jos Suomi24:n palstan puheiden perusteella rahojasi sijoittelet, niin omapahan on mokasi.
Hevosmiesten tietotoimisto ei ole luotettava lähde, ei liioin Esson Baari, eikä taksikuskitkaan. Eikä liioin Suomi24.
Tällaiset asiat pitäisi tarkistaa LUOTETTAVISTA lähteistä, ei mistään Suoli24:stä missä kuka tahansa voi anonymiteetin suojista heittää mitä tahansa vaikka minkälainen ketunhäntä kainalossa.
Tää on hupipalsta, josta saattaa löytyä muren ihan oikeaa tietoakin, mutta kun 99% on paskaa, ne faktat kannattaa tarkistaa jostain muualta.- paskantärkee
Kiva palsta,kuten koko foorumi.
Äkkipäätä katsoen ei vain tiedä mistä puhutaan.
Etsikää jotai, jonka teette kerran niin munnolla,
että sama istuttamanne omenapuu tuottaa teille
joka ainut yö.
Ai niin ,pitikö täällä mollata joku, vaikka kaikki
on niin kivoja... - jessuss
paskantärkee kirjoitti:
Kiva palsta,kuten koko foorumi.
Äkkipäätä katsoen ei vain tiedä mistä puhutaan.
Etsikää jotai, jonka teette kerran niin munnolla,
että sama istuttamanne omenapuu tuottaa teille
joka ainut yö.
Ai niin ,pitikö täällä mollata joku, vaikka kaikki
on niin kivoja...miloonhan ne sivut taas aukee? luotto on tallella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029