kun ulkopuolinen luki sp:n? Tunnetko hänet? Jos vihaat minua, en voi mitään, en pysty kannattelemaan enää Sinun egoasi. En usko, että ne viestit olisivat olleet mulle, kun olet kieltänyt yhteydenpidon, tarkoitit kai ne jollekin muulle, eikö niin, se oli erehdystä??? Mutta mitä olen tehnyt Sinulle, kun niin vihaat minua ja näet minut niin huonossa valossa? Olisin toivonut Sinulle vain pelkkää hyvää. Miksi mennä toisen seuraan, jos olisi ollut asiaa? "Mielikuvitusystävälle"
Olisikohan tämä
4
679
Vastaukset
- kbhm
...tää mulle? Jep, mulla jäi sähköposti auki ja pahaa tahtova on tainnut sekoittaa pakkaa. Pliis, kirjoita mulle!
- toivot sitä, kun
viestisi oli, ei enää viestejä?
- kauan sitten, kun
kaikenlaisia juttuja on näkynyt ja koeteltu kaikenlaisilla asioilla, jopa outo puh.n:okin. Mietin vain, miksi kaikki ne jutut, mitä niistä pitäis ajatella, jos Sulla olisi asiaa, niin miksi et sitten ota yhteyttä, kun vain Sulle olen ne lähettänyt ne os., mutta jos Sulla on paljon seuraa, häiritsisin vain heitä ja pilaisin Sun mahdollisuudet jatkaa elämää?! Enhän sitä toki tahdo Sulle.
- väärinkäsitys?
kauan sitten, kun kirjoitti:
kaikenlaisia juttuja on näkynyt ja koeteltu kaikenlaisilla asioilla, jopa outo puh.n:okin. Mietin vain, miksi kaikki ne jutut, mitä niistä pitäis ajatella, jos Sulla olisi asiaa, niin miksi et sitten ota yhteyttä, kun vain Sulle olen ne lähettänyt ne os., mutta jos Sulla on paljon seuraa, häiritsisin vain heitä ja pilaisin Sun mahdollisuudet jatkaa elämää?! Enhän sitä toki tahdo Sulle.
En vihaa Sinua vaan tunteita on paljonkin J:lle.Tiedät varmaankin miksi kielsin yhteydenoton minuun?
Asiat koskivat minua, koska otan aina toisen huomioon enkä halunnut enempää satuttaa itseäni enkä toisia.Voit soittaa jos haluat, niin saadaan puhuttua asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195