Mites sitte panette suun?
Alkaako hymy pikkuhiljaa hiipiä kohti pyllyä?
Viimeistään 2010 lopussa sammuu lopullisesti, lyödäänkö vetoa?
Kuusanniemessä YT-neuvottelut
73
7110
Vastaukset
- Paperimies
Hyvä että lomauttaa, onhan sitten aikaa vahata niitä autoja siellä kolmen auton tallissa, tuli juuri ostettua uusi 70000€ Volvo. Ja taidanpa varata itselleni ja perheelleni matka Karibialle. Hyvä että tulee pieni kevät loma, onhan tässä oltu jo töissäkin noiden palkkiolomien jälkeen!
- tavaritsh
leuhkoille paperi"työläisille", laantuu vähän elvistely valvomoissa "raatavilta".. hahhaa
- 50k€/V
tavaritsh kirjoitti:
leuhkoille paperi"työläisille", laantuu vähän elvistely valvomoissa "raatavilta".. hahhaa
On helvetin hyvä. Toivottavasti meille tulee pitkät lomautukset, että pääsee nautiskelemaan mahdollisimman pitkään ansiosidonnaista 50k€/v tuloilla.
Kyllä sillä rahalla viitsisi sohvalla makailla vaikka vuoden päivät!
Enpä olisi niinkään varma -> "leuhkoille paperi"työläisille", laantuu vähän elvistely valvomoissa "raatavilta".. hahhaa " - Ex. Voikkaan paperimies
50k€/V kirjoitti:
On helvetin hyvä. Toivottavasti meille tulee pitkät lomautukset, että pääsee nautiskelemaan mahdollisimman pitkään ansiosidonnaista 50k€/v tuloilla.
Kyllä sillä rahalla viitsisi sohvalla makailla vaikka vuoden päivät!
Enpä olisi niinkään varma -> "leuhkoille paperi"työläisille", laantuu vähän elvistely valvomoissa "raatavilta".. hahhaa "Muutaman laiskan haalarien persvako polvissa tallustavan "koneenhoitajan tunnen. Lomalla lähtevät Kanarialle kuuntelemaan Jari Sillanpäätä ja syömään lihapullia ja tassimaan humppaa. "Kaduilla tulee"
- tiedossa
Voi hyvä helvetti näiden kateellisten ja todella tyhmien kirjoittelijoiden kanssa.
Kenenkähän Suomalaisen etu se ihan oikeasti on paperimiehiä lomautetaan/irtisanotaan? -Ei kenenkään.
Ne toimet tietävät vääjämättä vaikeuksia kaikille; elinkeinoelämälle, julkiselle sektorille,kuntataloudelle jne jne.- on se pointti
Juuri näin. Ei varmasti ole kenenkään edun mukaista, jos valtion ja kunnan verotulot vähenevät. Ei edes täällä suutaan soittavien työttömien.
- eart
Mitä sit jos kaatuu tai loppuu , onhan mailmassa muutakin kun tehdas. Sittehän ne huomaa et minkälaisessa suojatyöpaikassa ovat työskennelleet. Eipä noista tehdas työläisistä saa edes ojankaivajia !!
- Arvoaari
Mielestäni paperityöläisten pitäisi nyt Ahosen johdolla vaatia lakonuhalla reiluja palkankorotuksia ja muita lisiä!!
xD, xD, xD xD- vähä lisää
lakkopäiviä niiten viimekertasten lakkoilujan päälle!!! sellanen parin kuukauden lakkoloma, vaik saahan ne siit enemmän rahaa kun meikäläinen palkkaa.
- J.Ahonen
mutta missä on ahonen?
- muissakin maissa,
eikä ainoastaan Suomessa ............
http://www.youtube.com/watch?v=0oe9ipgpa4M - loppuu
siis jos sinunlaisia olisi tehtaalla töissä. Mutta onneksi teidät on jo karsittu sieltä aikapäiviä sitten. UPM on sijoittanut kuusaanniemeen niin paljon, että vaikka ei tieäisi suunnitelmia, niin luulisi arvaavan. Ymmärtäminen on jo sitten liikaa vaaditu.
- Realistinen
Joo, investoitu on, mutta investoitiin Voikkaaseen ja Summaankin viimeisiin päiviin asti. Se nyt vaan on niin että paperin teko on Etelä-Amerikassa ja Venäjällä pikkasen eri hintaista, raaka-aine kasvaa tehtaan ympärillä. Myös päämarkkinat ovat niillä suunnilla. Suunnitelmia Kuusaanniemessä on, mutta niin niitä on muissakin yksikössä. Eri asia mitkä niistä ikinä toteutuvat. Kuusaanniemi pyörii nyt, 5- 10 vuotta eteenpäin ???
KATSOKAA PAPERITYÖLÄISET MAAILMAA ILMAN RUUSUNPUNAISIA SILMÄLASEJA. - realisti------
Realistinen kirjoitti:
Joo, investoitu on, mutta investoitiin Voikkaaseen ja Summaankin viimeisiin päiviin asti. Se nyt vaan on niin että paperin teko on Etelä-Amerikassa ja Venäjällä pikkasen eri hintaista, raaka-aine kasvaa tehtaan ympärillä. Myös päämarkkinat ovat niillä suunnilla. Suunnitelmia Kuusaanniemessä on, mutta niin niitä on muissakin yksikössä. Eri asia mitkä niistä ikinä toteutuvat. Kuusaanniemi pyörii nyt, 5- 10 vuotta eteenpäin ???
KATSOKAA PAPERITYÖLÄISET MAAILMAA ILMAN RUUSUNPUNAISIA SILMÄLASEJA.Tulette yllättymään.
kannattaa maksella äkkiä ne velkavolvot ja kivitalot.... - fddddddddddddd
Nämä kuusaanniemen investoinnit on hyttysenpaska itämeressä, sillä tehdas pysähtyy välittömästi kun jenkkimummot niin haluaa.
-eikä siihen mene kovinkaan kauaa :-) - arjalaisrodun valio
realisti------ kirjoitti:
Tulette yllättymään.
kannattaa maksella äkkiä ne velkavolvot ja kivitalot....Mulla on bemari. Volvohan on ruåtsalainen gaymobiili.
- paskahousun kulkuväline
arjalaisrodun valio kirjoitti:
Mulla on bemari. Volvohan on ruåtsalainen gaymobiili.
bemari taas on teinipoikien auto. en näe mitään ihailemista sellaisessa peltipaskassa. nauran aina kun näen bemarin ja siinä istuvan hoikan nuoren teinin. buhahahahaha!
- arjalainen adonis
paskahousun kulkuväline kirjoitti:
bemari taas on teinipoikien auto. en näe mitään ihailemista sellaisessa peltipaskassa. nauran aina kun näen bemarin ja siinä istuvan hoikan nuoren teinin. buhahahahaha!
Olenkin ihmetellyt kuka ääliö istuu siinä puhkiruostuneessa ladan paskassa penan parkissa ja nauraa höhöttää. Sinähän se, tyhmän näköinen, lihava ja ruma.
- kakkarämä
arjalainen adonis kirjoitti:
Olenkin ihmetellyt kuka ääliö istuu siinä puhkiruostuneessa ladan paskassa penan parkissa ja nauraa höhöttää. Sinähän se, tyhmän näköinen, lihava ja ruma.
Mustalaisnuoret ovat rumia, se on tunnettu asia. vaikka ne ajaisivat chevroletilla, niin silti niiden pärstä, ulkoinen olemus ja haju tekevät sen, että niille nauretaan ja niiden autoihin syljeksitään.
mistä sitten tunnistaa mustalaisnuoren?
No, hajusta tietysti, vellovasta kurapaskan hajusta. Jo metrien päähänkin sen haistaa. - ei ole
fddddddddddddd kirjoitti:
Nämä kuusaanniemen investoinnit on hyttysenpaska itämeressä, sillä tehdas pysähtyy välittömästi kun jenkkimummot niin haluaa.
-eikä siihen mene kovinkaan kauaa :-)Huomaa ettet oikein ymmärrä asioita. Investoinnit ei yleensä vaikuta, jos jotain lopetetaan.
Mutta nämä viime satsaukset ovat sitä luokkaa, että nyt vaikuttaa. Toki jotain saatetaan lopettaa. Mutta pitää ymmärtää kokonaisuus.
Suuret yhtiöt ovat takuulla tehneet suuremmat kaavailut tulevaisuuden suhteen päärpiirtettäin, ja sen myötä jätti satsaukset. - sinua rassukkaa
fddddddddddddd kirjoitti:
-eikä siihen mene kovinkaan kauaa :-)nyt ei ilmeisesti toiveesi ihan osu kohdalleen
- Naunsee
Haistakaa kaikki paska!
- "nuuskittukin"
pidemmän aikaa, sillä ei näillä Kuusaan sivuilla muuta olekkaan kun kadehtimista ja paskanhaistattamista viimeiset parivuotta !
- mukava homma
Thaimaan matka laitetaan pian varaukseen, kyllähän siellä kelpaa lekotella täyshoidolla vaikka useampi viikko :)
Siinähän sinäkin sosiaalipummi kieriskelet kateudesta ja ryyppäät fattasta saatuja vähäisiä rahojasi, jotka me paperimiehet olemme sinulle tienanneet.
Kuusaanniemi pyörii vielä ainakin 10 vuotta ja sen jälkeen voi pysähtyäkin, vietän silloin jo espanjassa eläkepäiviä.
Sinä luultavasti pukkaat silloin jo koiranputkea, koska olet Lasoli-päissäsi sammunut lumihankeen.
Eipä kummempia, jatketaan kirjoittelua taas seuraavan kerran, kun pääset kirjaston koneelle kirjoittamaan, minä kirjoittelen yli 2000€ maksavalta läppäriltäni.- tienaavat
Täyttä asiaa! hyvä!
- Finnairilla pääsee
vaikka Thaimaahan !!!!!!!!
Olen kateellinen sinun KAHDENTONNIN läppäriin !
Mistähän minäkin saisin "läppis ferrarin", niinkun sinulla on ? - Paperimies
Puolustautuu edes jotenkin! Kaiken näköiset pellet vittuilee olan takaa paperia tekeville kaiffareille ilman mitään järkevää syytä.
Lopultahan se palkka on syy, miksi kadehditaan.
Te mistään tietämättömät idiootit kadehditte ns.paperimiehiä heidän vuosituloistaan, mutta olette väärässä!
Ei ole oikein, että kaiken näköiset hutta-ihmiset tulevat kysymään aivan kaikkea? - ansiot
Paperimies kirjoitti:
Puolustautuu edes jotenkin! Kaiken näköiset pellet vittuilee olan takaa paperia tekeville kaiffareille ilman mitään järkevää syytä.
Lopultahan se palkka on syy, miksi kadehditaan.
Te mistään tietämättömät idiootit kadehditte ns.paperimiehiä heidän vuosituloistaan, mutta olette väärässä!
Ei ole oikein, että kaiken näköiset hutta-ihmiset tulevat kysymään aivan kaikkea?Paperimiesten vuositulot n.30te/v.
Ei niissä mitään kadehtimista ole. - epäilen..
ansiot kirjoitti:
Paperimiesten vuositulot n.30te/v.
Ei niissä mitään kadehtimista ole.ei, ei, eikö? nyt nauratat meitä. Kalliilla läppärillä kirjottelen ja naureskelen sinulle.
- jäljellä,
epäilen.. kirjoitti:
ei, ei, eikö? nyt nauratat meitä. Kalliilla läppärillä kirjottelen ja naureskelen sinulle.
ennekun se on oma ?
- werwerwer
Viestistäsi päätellen: 10v päästä eläkkeelle ja täällä kehut läppärisi hinnalla. Vanhempasi taisivat olla samasta peheestä.
xD xD xD - no joo
werwerwer kirjoitti:
Viestistäsi päätellen: 10v päästä eläkkeelle ja täällä kehut läppärisi hinnalla. Vanhempasi taisivat olla samasta peheestä.
xD xD xDKyseessähän ei lienee ollut provo, eihän?
- käykö kateeks?
no joo kirjoitti:
Kyseessähän ei lienee ollut provo, eihän?
Turhaan te täällä itkette vellihousut, kaikkihan sen tietää että paprumiehet tienaa eniten.
kaikilla paprumiehillä on OIKEASTI kalliimmat vermeet kuin tavistyöläisillä, se on fakta. Palkat kertoo oleellisen :) kjäh kjäh kjäh :)
t. ei köyhä perhe - ne paperimiehet niin hyvin
käykö kateeks? kirjoitti:
Turhaan te täällä itkette vellihousut, kaikkihan sen tietää että paprumiehet tienaa eniten.
kaikilla paprumiehillä on OIKEASTI kalliimmat vermeet kuin tavistyöläisillä, se on fakta. Palkat kertoo oleellisen :) kjäh kjäh kjäh :)
t. ei köyhä perhekuitenkaan tienaa, mulla koneistajakaveri päivätöissä sano tienanneensa 48ke käteen viimevuonna, tosin joutuu ajaan 180km päivä työmatkaa(mersullaan, omalla,ei pankin), et ykskään paperitollo ei niemes tienaa yhtäpaljon! ei se paperimiehen 50ke paljon paina jos talovelkaa 300ke, autolainat, ym kulutusluotot painaa päälle, mut kuhan kulissit on kunnossa, no kohta niitä rytisee sit porukal!!
- koneistaja.
ne paperimiehet niin hyvin kirjoitti:
kuitenkaan tienaa, mulla koneistajakaveri päivätöissä sano tienanneensa 48ke käteen viimevuonna, tosin joutuu ajaan 180km päivä työmatkaa(mersullaan, omalla,ei pankin), et ykskään paperitollo ei niemes tienaa yhtäpaljon! ei se paperimiehen 50ke paljon paina jos talovelkaa 300ke, autolainat, ym kulutusluotot painaa päälle, mut kuhan kulissit on kunnossa, no kohta niitä rytisee sit porukal!!
Minä kuulin mummon kaimalta, että sen Paperimies kaveri tienaa 90000 € vuodessa käteen, ajelee säästöillään ostamalla Ferrarilla, käy välillä Paraisilla merenrantahuvilallaan, jos pursiseuran kiireiltään ehtii. Mummun kaima surkutteli, kun tämä samainen paperimies ei kiiruiltaan enää ehtinyt osallistua maahockeyn maailmanmestaruuskilpailuihin intian joukkueessa, paperimiehellä kun on mummun kaiman mukaan kolmoiskansalaisuus; Suomen- , Intian- ja maailmankansalaisuus. Olisi kuulemma ollut mukava katsella televisiosta sitä salskeaa paperimiestä. Mummun kaima kyllä toisaalta ymmärsi, että mieluummin paperimies käy kuitenkin maksamallaan avaruuslennolla Baikonurista.
Huom! Tämä ei ole provo, mummun kaima kertoi tämän vakavalla naamalla, se toinen naama oli jääny kotiin piiroongin laatikkoon. - mahtanee
koneistaja. kirjoitti:
Minä kuulin mummon kaimalta, että sen Paperimies kaveri tienaa 90000 € vuodessa käteen, ajelee säästöillään ostamalla Ferrarilla, käy välillä Paraisilla merenrantahuvilallaan, jos pursiseuran kiireiltään ehtii. Mummun kaima surkutteli, kun tämä samainen paperimies ei kiiruiltaan enää ehtinyt osallistua maahockeyn maailmanmestaruuskilpailuihin intian joukkueessa, paperimiehellä kun on mummun kaiman mukaan kolmoiskansalaisuus; Suomen- , Intian- ja maailmankansalaisuus. Olisi kuulemma ollut mukava katsella televisiosta sitä salskeaa paperimiestä. Mummun kaima kyllä toisaalta ymmärsi, että mieluummin paperimies käy kuitenkin maksamallaan avaruuslennolla Baikonurista.
Huom! Tämä ei ole provo, mummun kaima kertoi tämän vakavalla naamalla, se toinen naama oli jääny kotiin piiroongin laatikkoon.olla hra.koneistajan nimi sen puumerkin takaa?
Vai onko sulle edes nimeä annettu? heheh. Hyvän vitsin kuitenkin murjaisit. - muuten
ne paperimiehet niin hyvin kirjoitti:
kuitenkaan tienaa, mulla koneistajakaveri päivätöissä sano tienanneensa 48ke käteen viimevuonna, tosin joutuu ajaan 180km päivä työmatkaa(mersullaan, omalla,ei pankin), et ykskään paperitollo ei niemes tienaa yhtäpaljon! ei se paperimiehen 50ke paljon paina jos talovelkaa 300ke, autolainat, ym kulutusluotot painaa päälle, mut kuhan kulissit on kunnossa, no kohta niitä rytisee sit porukal!!
Että paperimiesten vuosituloissa on mukana myös viikonloppu yms lisät. Kyllä muillakin aloilla tienaa paljon ylitöitä tekemällä, ihmiset usein vertailevat noita vuosituloja keskivertoduunarin vuosipalkkaan, jossa ei ole lainkaan ylitöitä.
Harva tienaa paljon jos työsentelee vain arkipäivinä ja 40 tuntia viikossa, 8 tuntia päivässä. - koneistaja.
mahtanee kirjoitti:
olla hra.koneistajan nimi sen puumerkin takaa?
Vai onko sulle edes nimeä annettu? heheh. Hyvän vitsin kuitenkin murjaisit.Kuka kyselee nimimerkin takaa toisen nimeä nimimerkkin takaa?
< Hyvän vitsin kuitenkin murjaisit.>
Kiitos, keksin sen ihan itse :o) - mites sitte??????
werwerwer kirjoitti:
xD xD xDmyy äkkiä se läppäris, pelle!
kohta sitä ei kukaan enää osta..... - ite ?
koneistaja. kirjoitti:
Kuka kyselee nimimerkin takaa toisen nimeä nimimerkkin takaa?
< Hyvän vitsin kuitenkin murjaisit.>
Kiitos, keksin sen ihan itse :o)Pidä kuitenkin vanha ammatti, sillä vitsien kertomisella ehkä ei tule samaa rahaa,kun nykyisellä työlläsi !
- ihmeessä
mites sitte?????? kirjoitti:
myy äkkiä se läppäris, pelle!
kohta sitä ei kukaan enää osta.....Läppäri pitäisi myydä?
Kylläpä täällä riittää kateellisia... - onnellinen paperimies
ihmeessä kirjoitti:
Läppäri pitäisi myydä?
Kylläpä täällä riittää kateellisia...sen huomaa heh heh :) ei taida paljon köyhemmän työt maittaa ja maristaan hyvin tienaaville paperimiehille, joille aina löytyy töitä ja tienestiä piisaa. että miksikäs tässä turhaan möisi kaikkea mitä oon ostellut....
tral lal lei.. - ostan toisen..
mites sitte?????? kirjoitti:
myy äkkiä se läppäris, pelle!
kohta sitä ei kukaan enää osta.....ostan toisen, voin laittaa kuvankin kotisivuilleni kunhan tässä oon ensin käynyt grillailemassa vähäsen lämmitetyllä verannalla.
ei kai käy kateeks?
- paprumies - koneistaja.
ite ? kirjoitti:
Pidä kuitenkin vanha ammatti, sillä vitsien kertomisella ehkä ei tule samaa rahaa,kun nykyisellä työlläsi !
Ei eläkeikään ehtineen enää tarvitse töitä tehdä
- FYFFE
ostan toisen.. kirjoitti:
ostan toisen, voin laittaa kuvankin kotisivuilleni kunhan tässä oon ensin käynyt grillailemassa vähäsen lämmitetyllä verannalla.
ei kai käy kateeks?
- paprumiesNo eipä noi paperiörvelöiden palkat niin kummosia ole, itse saan enemmän nettona kuin ne bruttona...enkä tee kuin 6kk töitä vuodessa :)
Enkä kuulu mihinkään liittoon eikä tarvi lakkoilla...eikä ole lomautuksia näköpiirissä. - "kultaisen iän-kerhoon...
koneistaja. kirjoitti:
Ei eläkeikään ehtineen enää tarvitse töitä tehdä
Antaa nuorten ahertaa nyt ja me vanhat ja viisaat otetaan "helppoa"!
Terveisin, "mertentakaa"....... - puuttuu
FYFFE kirjoitti:
No eipä noi paperiörvelöiden palkat niin kummosia ole, itse saan enemmän nettona kuin ne bruttona...enkä tee kuin 6kk töitä vuodessa :)
Enkä kuulu mihinkään liittoon eikä tarvi lakkoilla...eikä ole lomautuksia näköpiirissä.No sittenhän älli on ainoa mikä sulta puuttuu, onnitteluni.
- rahaa löytyy
puuttuu kirjoitti:
No sittenhän älli on ainoa mikä sulta puuttuu, onnitteluni.
älli noilta kaikilta tavistyöntelijäreppanoilta puuttuu.
ei paperimiehiltä. - reppanat..
rahaa löytyy kirjoitti:
älli noilta kaikilta tavistyöntelijäreppanoilta puuttuu.
ei paperimiehiltä.puupäät ne vaan kateellisuuttaan vittuilevat täällä. Koskaan ei ole käynyt kateeksi nämä reppanat. eikä käy vieläkään. sitten kun näiltä pölvästeiltä loppuu työt, niin uutta ei helpolla tuleekaan. paremman työn tekijät saavat yleensä helpommin ja käteenkin on jäänyt kunnolla parempi eläke.
että hoh hoh hoo hitsarit ja muut tavispellet. - vinkuu kuin sika
reppanat.. kirjoitti:
puupäät ne vaan kateellisuuttaan vittuilevat täällä. Koskaan ei ole käynyt kateeksi nämä reppanat. eikä käy vieläkään. sitten kun näiltä pölvästeiltä loppuu työt, niin uutta ei helpolla tuleekaan. paremman työn tekijät saavat yleensä helpommin ja käteenkin on jäänyt kunnolla parempi eläke.
että hoh hoh hoo hitsarit ja muut tavispellet.AAA
- Fyffe x 1000
puuttuu kirjoitti:
No sittenhän älli on ainoa mikä sulta puuttuu, onnitteluni.
Persaukisilta se(älli) puuttuu, niinkuin varmasti sinultakin....et varmaan muuten kirjottelis tommosia....
- kohta..
vinkuu kuin sika kirjoitti:
AAA
kuin kidutettu sika. kviiiii, kviiiiii, kviiiiii.
- fyffe
Mun läpykkä maksoi yli 3000€ eikä sekään ole kummoinen verrattuna mun kotikoneeseen. :)
Ja Thaimaan matkathan on just persaukisille, rahamiehet menee ihan muihin kohteisiin eikä metsästä halpamatkoja...mutta kyllä pakettimatka Thaimaahan voi olla luxusta paperinvääntäjälle kun ei paremmasta tiedä.... - thaimaa..?No k
fyffe kirjoitti:
Mun läpykkä maksoi yli 3000€ eikä sekään ole kummoinen verrattuna mun kotikoneeseen. :)
Ja Thaimaan matkathan on just persaukisille, rahamiehet menee ihan muihin kohteisiin eikä metsästä halpamatkoja...mutta kyllä pakettimatka Thaimaahan voi olla luxusta paperinvääntäjälle kun ei paremmasta tiedä....No kyllä minä olen käynyt kuule kalliimmissakin paikoissa, kun sinä koska sinulla ei siihen varaa olisi. ainoastaan sitten kun olet säästänyt vuosia rahaa niin sitten kyllä,heh.
thaikku on vaan piheille paperimiehille ja rikkaathan ovat tunnetusti pihejä.
- Pähkinä?
Kenen eukkoa olen tänävuonna joutunut käydä jo pari kertaa tyydyttämässä löysin aikana?
- paperimiehille
kyllä kuusankosken paskatyöläisillä on typerät jutut. vieläkin ovat kateellisia paperimiehille voi voi sentään. paperimiehet ovat aina pistäneet köyhät kyykkyyn ja niin teemme täällä palstallakin.
- muahmuahmuahmuahahhah!
paperimiehille kirjoitti:
kyllä kuusankosken paskatyöläisillä on typerät jutut. vieläkin ovat kateellisia paperimiehille voi voi sentään. paperimiehet ovat aina pistäneet köyhät kyykkyyn ja niin teemme täällä palstallakin.
Kohta toppaa Kuusanniemi,
sitten maistuu viinaliemi.
Ryyppää suruun tehtaan ukko,
oveen kämpän tulee lukko.
Vouti viepi volvon, talon,
ukko hukkaa järjen valon.
Panee peppuun kylmä halla,
paperitiikeri makaa veneen alla. - kun on kunnon paperityö!
muahmuahmuahmuahahhah! kirjoitti:
paperitiikeri makaa veneen alla.Kohta toppaa laiha paskatyöläismies,
sitten taas valittaa täällä kenties?
Ryyppää suruun kun on tavallinen paskatyö,
ja naapuri kallilla paperimiehen kaarallaan kalliin oven kiinni lyö.
Vouti viepi ladan, vuokra-asunnon,
töitä ei hitsarille enää löydy, koska
missannut hyvän paperin tuotannon.
Panee peppuun huonompi palkkainen työtoveri,
ja munastakin puuttuu poweri.
Näin kateellisna täällä urputan,
mie hitsari tahi muu kakkatyöntekijä. siks' oon
näin laiha ja en siedä lihavia. - raha haisee!
kun on kunnon paperityö! kirjoitti:
Kohta toppaa laiha paskatyöläismies,
sitten taas valittaa täällä kenties?
Ryyppää suruun kun on tavallinen paskatyö,
ja naapuri kallilla paperimiehen kaarallaan kalliin oven kiinni lyö.
Vouti viepi ladan, vuokra-asunnon,
töitä ei hitsarille enää löydy, koska
missannut hyvän paperin tuotannon.
Panee peppuun huonompi palkkainen työtoveri,
ja munastakin puuttuu poweri.
Näin kateellisna täällä urputan,
mie hitsari tahi muu kakkatyöntekijä. siks' oon
näin laiha ja en siedä lihavia.Ylpeinä astelemme eteenne te tavalliset ruikuttajat... ylpeinä, me UPM miehet.
- papermiehille
raha haisee! kirjoitti:
Ylpeinä astelemme eteenne te tavalliset ruikuttajat... ylpeinä, me UPM miehet.
Kohta lähtee paperipelleltä myyntiin mökki,
ja itseään siitä syyttää soppi.
Liian kalliiksi tuli paperimiesten lisät nämä,
siitä johtuu tilanne tämä.
Ei auttanut Ahosen uho ja lakot,
paperimies saa nyt ne kovimmat sakot.
Sairaslomilla vaan maattiin, keksityt oli taudit,
nyt lähtee pihasta Audit.
Ei vingu kohta Thaimaassa paperimiesten Visat,
alkaa muunlaiset leivänkeruukisat. - Tyrmistynyt finne
papermiehille kirjoitti:
alkaa muunlaiset leivänkeruukisat.Voiko tää olla totta?
Onko Suomalaiset todellakin näin antiempaattisia toisilleen??? Helvetinmoinen riemu joidenkin lomautuksista tai jopa irtisanomisista!!
Susikansaa..joutaa hävitä tai sekoittua parempiin aineksiin maahanmuuttajien myötä. Hyi helvetti mitä porukkaa! - vitsa väännettävä..
papermiehille kirjoitti:
alkaa muunlaiset leivänkeruukisat.Lähteepä kakkatyöntekijältä myyntiin halvempi mökki, samalla kun rikas paperimies taviksen muijaa perseeseen tökki.
Liian kalliiksi tuli asunto hitsarille,
ei olis ees kannattanu alkaa UPM väen kanssa hippasille.
Ei auta kateellinen itku markkinoilla,
paperimies se leipänsä voitelee A-luokan voilla.
Ryyppäämällä menee taviksen viikonloppu, eihän heillä kalliisiin lomamatkoihin olekaan hoppu.
Ja arkena taas täällä ma' hitsari vaikerran ja löysät pienet paskat halpaan pyttyyni puserran.
Grillikestit kalliilla mökillä me ain' pidämme,
teillekin voimme tarjota, jos ensin pyyhitte meidän tekemään paperiin paskaisen kätenne. - jep jep
muahmuahmuahmuahahhah! kirjoitti:
paperitiikeri makaa veneen alla.Kuusankoski se on suomen roski,
siellä soi vain idioottien poski. - työ ootte
raha haisee! kirjoitti:
Ylpeinä astelemme eteenne te tavalliset ruikuttajat... ylpeinä, me UPM miehet.
tyhmiä........upämmiä suorastaan.
tuutte huomaamaan että upm on paska firma.
kirosana koko nimi.unta paremmista mulkuista olis parempi nimi suomeks. - väitellä.
työ ootte kirjoitti:
tyhmiä........upämmiä suorastaan.
tuutte huomaamaan että upm on paska firma.
kirosana koko nimi.unta paremmista mulkuista olis parempi nimi suomeks.ja sinä olet varmaan jossain paremmissa leivissä? paskafirmassa joka todellakaan ei ole upm, sori nyt vaan.
- lykkää vaikkakin
väitellä. kirjoitti:
ja sinä olet varmaan jossain paremmissa leivissä? paskafirmassa joka todellakaan ei ole upm, sori nyt vaan.
30 vee upm paskaa myöskin takana.paska lafka sanoisin.
- SUOMALAISEN
PERUS-SYNTI ja sen HUOMAA MAINIOSTI KETJUSTA !
- yhtiöläin
Sie oo vaan kateelliin kun meil on niin hyvät palkat. Muuta mie en osaa sanoo kun oon ollu ikäin yhtiöl töis ja tiiän kaikest kaike. Kyl myö yhtiöläiset sit ollaa viksui. Muut on vaa köyhii ja tyhmii kun ei menny yhtiölle töihi.
- valitus-osasto.
yhtiöläin kirjoitti:
Sie oo vaan kateelliin kun meil on niin hyvät palkat. Muuta mie en osaa sanoo kun oon ollu ikäin yhtiöl töis ja tiiän kaikest kaike. Kyl myö yhtiöläiset sit ollaa viksui. Muut on vaa köyhii ja tyhmii kun ei menny yhtiölle töihi.
Palkkahan se on syy miksi tänne näitä tulee valittamaan. Mutta kun on jo ehtinyt rahat tienata niin ketäpä se vanhempia paperimiehiä enää haittaa. kohta eläke tiedossa ja sillä välin tienataan lisää muilla töillä. Pienemmät palkathan noilla muilla yleensä on, siksi se viina maistuukin enemmän niille.
- viisain ja söpöin
ja piipunnokkaan näköalatorni. Padot veks ja koski pauhaamaan. Ja venäläistä turistia riittää kun toi ostoskeskuskin tulee tohon tervaskankaan kulmille.
Kylpylä ois ja kiva. Vesi,joka ei kemikaalien takia koskaan jäädy. Kyllä niitä sen verran pohjasta aina nousee vuosien mittaan.
Pitää olla luova näinä aikoina.- voikkaalla
28000-31000 euroo vuodes bruttona, riippu oltiiko juhannus ja joulu töissä, olhan se ihan hyvä, nykyään jonkun verran vähempi, ko sit joutu ettii uuen työn, mut kylhän sitä on tultava toimeen vähemmälki
- Nimetön
vaan tulee pari tuhatta tulospalkkioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999