Hei! Voisko joku kertoa kuinka nopeasti parantuu kun polvi tähystetään? Itselläni tiedossa tässä kuussa operaatio :) Tällä hetkellä ei polvi mene kunnol suoraks eikä taivu kunnol.
Polven tähystys
9
1099
Vastaukset
- jotta polvi taas siinä kunn...
oli aikoinaan terveenä.treenata pitää ohjeiden mukaan sillä jos ei treenaa menee vieläkin kauemmin.pariviikkoa kepeillä,mutta pyydä kunnon polvituki jo valmiiksi terveysasemalta se auttaa.
- tähystetty
Riippuu siitä mitä polven sisällä tehdään. Minulla korjattiin rispaantunut kierukka ja nivelpinnat putsattiin.
Parani todella nopeasti, sauvoja käytin yhden päivän ja polkupyörällä ajoin viikon kuluttua.
Arkuutta on varmaan pari kuukautta.- atria
tehtiiks sulle spinaalissa vai nukutuksessa?Tietääkö kukaan voiko tuota kierukkaoperaatiota tehdä paikallispuudutuksessa?
- vuosi sittan
atria kirjoitti:
tehtiiks sulle spinaalissa vai nukutuksessa?Tietääkö kukaan voiko tuota kierukkaoperaatiota tehdä paikallispuudutuksessa?
Selkäydinpuudutus tehtiin. Puutui vain operoitava jalka, ja kesti vain hetken.
- 9 tammikuuta
Vielä on kipeä ja en osa kävellä ontumatta. Keppejä käytin viikon. Sairis oli kolme viikkoa.Hoidan lapsia ja olen jo töissä, mutta tiukkaa tekee.
Minulta korjattiin nivelkierukka ja putsattiin rustoja.Sanottiin että kestää kolme neljä kuukautta ennenkuin polvi on entinen.Toimenpide tehtiin narkoosissa.Pääsin kuitenkin samana päivänä kotiin. - leikkaus
tähystys tehtiin syksllä.oli tarkoitus tehdä puudutuksessa joka ei onnistuneu jostain syystä jouduttiin nukuttamaan.Keppejä ei saanut koska täysvaraus leik. jälkeen.Tosi kipee oli kolme viikkoa.sitkeästi vain töihin,lyhyitä s.lomia ollut särkylääkitystä otan ed.kuuriluontoisesti.
- leikkaus
vastaisin sinulle vain en pelottaakseni: että polvi ei koskaan tule samaan kuntoon enää.näin sanoo lääkärikin minulle.minulla on tähystetty 4.kertaa ja taas ois aika mennä tähystykseen.ja polvi on aina kipeenä.auttaa vähäksi aikaa tietysti asia on ihmiskohtainen.mutta mitä olen jutellu muiden kans kaikilla on sama juttu.minäkään en pääse polvien kans alas,enkä ylös jos menen lattialle polvilleen.hankalat ovat.
- toipilas...
suoritetun polven tähystysleikkauksen vuoksi. Sairauslomalla olen ollut kuusi viikkoa ja viikon kuluttua koitan lähteä työhön. Leikkaus suoritettiin selkäydin puudutuksella.Polvi ns. puhdistettiin ja poistettiin rikkoutunut kierukan osa,mutta rustokulumaa ei voida korjata,joten lähitulevaisuudessa on tekonivelen laitto edessä.
Minulla oli jalan varauskipuja, portaissa kulkuvaikeuksia,sekä lukkiutumista ja tuota sinunkin mainitsemaasi jalan koukistamisen vaikeutta,joka kenties johtui tulehduksesta/vedestä. Leikkauksen jälkeen ei lukkiutumista ole ollut ja kulku on alkanut sujua lähes normaalisti,vaikkakin arkuutta on. Olen toiveikas että voisin mahdollisimman pitkään pärjätä ilman tekonivel-leikkausta. Ole rohkealla mielellä ja uskon että sinäkin saat apua vaivaasi. Hyvää jatkoa.- leikkaus
Kiitos kaikista kommenteista. Sain tietää, että tähystykseni on 25.2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226