...miksi kansainvälisen valuuttarahaston puheenjohtaja vaatii Hannun vapautusta?
http://www.imf.org/external/np/sec/pn/2009/pn0913.htm
Muuten Suomen valtio saa 5 mrd. euron sakot!
t. Kokkolan isäntälli
Tiedättekö miksi?
1
538
Vastaukset
- Cluso627.
Kuten joku aijemmin kertoi olen myös kysellyt onko WinCapita tehnyt valuuttakauppaa no ei ole ja eräs Italian meklari yhtiö raivostui kun kuuli Hannun nimen en tiedä miksi.Ja siellä ABC-asemalla oleva neropattitotesi,että Panamaan rekistöröidyllä yhtiön ei tarvitse pitää mitään kirjanpitoa.Tämä on tosi ei tarvitse,mutta rehellinen yritys olisi sen 150 dollarilla teettänyt eikö?muttako mitään valuuttakauppaa ei ole tehnyt kun Hannu menettäen satoja tuhansia euroja eli mummon mrk;ssa miljoonia
kuka vielä luulee,että miljardi-säätiö mies KULTA-HANNU teki teille 400%ti tuottoja voi hyvänen aika ei sellaisia tuottoja tehdä kun yleensä vahingossa kyllä vagingossa niitä ei tehä jatkuvasti ei tästä olen puhelimitse ollut yhteydessä Vesa Puttoseenki.Ei jos tämmöinen olisi mahdollista kukaan ei kävisi enää ikinä töissä ei missään rahaa vaan tulisi.Olen jutellut netitse valuuttameklareiden kanssa ja ne pitää tosi kova vuosittaista tuotta jos se on 34%tia
ja olen nähnyt teidän winkkareiden demotilit,muttako siinä on sellainen asia kun raha
demotlili on virtuaalista rahaa ja silloin uskaltaa ihmismieli tehä kauppoja erillälailla kun oikella rahalla,koska ei ole mitään hävittävää
Uskokaa nyt ihan oikesti minä olen tehnyt 18-vuotiaasti asti(on todisteita verottajalta)Indeksi kauppoja ja niissäkin kerran tuli takkiin päivänsisäisessä 1,7 miljoonaa siinä meni kuukausia,että sai paikattua tilanteen EIKÄ OLLUT MITÄÄN VITUN ROBOTTEJA ne kuulemma sijottaja Warren Buffetinki mukaan on osa syynä tähän tilanteeseen kun ne tekee tunteetomasti kauppaa niin kauvanko rahaa on ja näitä on jenkeissä mennyt nuri tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877