kun menit ohitse,vaikka ymmärränkin.Ei aina voi tulla lähelle.
Ja kun oikein taas satun olemaan sillä tuulella, sanon itsellen että se kenen perässä menit, olisikin varmaan sinulle parempi.En itsekään jaksa itseäni aina.Varsinkaan näinä mustina hetkinä:(
vaikka kerran vitsinä heitit jotain,luulen,että saisit naisen kuin naisen,jos niin haluaisit.
Kuinka siis kuvittelin itsestäni jotain..
mutta halataan silti ja kyllä minä usein kuvittelen istuvani viereesi johonkin ja kainalossasi kertovani kaikea,mitä en voi enkä halua tähän laittaa.
tiedän. Kuulostan taas siltä toiselta minältä,but what can i do..
Olit niin lähellä useaan otteeseen ja silti ihan liian kaukana.
Rakastan sinua tavallaan,mutta voisin yhtä hyvin haluta kuuta taivaalta.
Joskus toivon niin tunnistavani sinut täältä,että kuvittelen kaikkea..
Olen kyllä taas se minä jonka tunnet,jos huomenna nähdään,mutta koitan olla toivomatta liikoja.
Kauniita unia sinulle kuitenkin.minä olen kaivannut sinua,mutta ymmärrän kyllä..
kyllä se tietysti
1
730
Vastaukset
- sanoa,
että mikäli hän lähtee jonkun muun perään sinun sijastasi, ei hän näe sinua sillä tavalla kuin ansaitset tulla nähdyksi. Tällöin hän ei todennäköisesti ole se henkilö, jonka kanssa sinä tulisit onnellisimmaksi, vaikka se kenties tuntuu nyt hankalalta ajatukselta. Et ehkä ole huomannut tai vielä törmännyt henkilöön, joka tulee huomaamaan sinut juuri niin kuin ansaitset tulla nähdyksi. Ehkä hän on tuo henkilö ja kuvittelet asioita, tai ehkä hän on huomannut tuon toisen ihmisen sillä tavalla eikä sille voi mitään. Vaikutat herkältä ja aidolta ihmiseltä, ja heille löytyy aina jostain vastakappale. Elä sydämelläsi, niin löydät lopulta onnesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756