siis admatanta, vai mikä se oli,,,, ottaa kantaa kyllä kaikkeen muuhun, muttei omaan "uskoonsa", tai sitten en vaan ole huomannut.
Onko hän ex-lesta?
Onk tää hakopajamies ex-vl?
9
562
Vastaukset
- miek...kkk...
mi...mi...mi...käää...lliiiott
- ÅÅÅÅÅ
Ei ole.
- sille...
on perriytyny exsyys
Mietin, että viitinkö tällaisen viännätysavvaukseen mitään vastailla. Vastataan nyt kuitenkin.
Voihan sitä niinkin sanoa, että olen ex-vl jo toisessa sukupolvessa ;D
Jos vl:ien isälleni antamiin määrittelyihin on uskomista, niin olen "Noidan", "Eriseuran päämiehen" ja "Paholaisen palkkaroturin" poika. Olen syntynyt ja kasvanut perheessä, joka erotettiin "Erehtymättömästä jumalan valtakunnasta" ollessani 9 v.
Olen kuitenkin käynyt muiden sukulaisteni kanssa runsaastikin vl-seuroissa vielä lähes aikuisena. Kokemusta on myös SVR:n, eli "Sillanpääläisyyden" ja Rauhan Sanan lestadiolaisuudesta.
Mitä tulee "omaan uskooni", niin kristinuskon näkökulmasta lienen lyhyesti sanottuna Kerettiläinen;)admata kirjoitti:
Mietin, että viitinkö tällaisen viännätysavvaukseen mitään vastailla. Vastataan nyt kuitenkin.
Voihan sitä niinkin sanoa, että olen ex-vl jo toisessa sukupolvessa ;D
Jos vl:ien isälleni antamiin määrittelyihin on uskomista, niin olen "Noidan", "Eriseuran päämiehen" ja "Paholaisen palkkaroturin" poika. Olen syntynyt ja kasvanut perheessä, joka erotettiin "Erehtymättömästä jumalan valtakunnasta" ollessani 9 v.
Olen kuitenkin käynyt muiden sukulaisteni kanssa runsaastikin vl-seuroissa vielä lähes aikuisena. Kokemusta on myös SVR:n, eli "Sillanpääläisyyden" ja Rauhan Sanan lestadiolaisuudesta.
Mitä tulee "omaan uskooni", niin kristinuskon näkökulmasta lienen lyhyesti sanottuna Kerettiläinen;)""Mitä tulee "omaan uskooni", niin kristinuskon näkökulmasta lienen lyhyesti sanottuna Kerettiläinen;)""
Myös Martti Luther ja Jan Hus, luokiteltiin roomalaiskatolisen kirkon toimesta kerettiläisiksi.- kirkkouskova
Devoit kirjoitti:
""Mitä tulee "omaan uskooni", niin kristinuskon näkökulmasta lienen lyhyesti sanottuna Kerettiläinen;)""
Myös Martti Luther ja Jan Hus, luokiteltiin roomalaiskatolisen kirkon toimesta kerettiläisiksi.Mitä uskontoa Devoit edustaa nykyisin.
kirkkouskova kirjoitti:
Mitä uskontoa Devoit edustaa nykyisin.
Apt.
24:5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,- alpomurberger
Devoit kirjoitti:
Apt.
24:5 Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies,...sillanpääläinen...
koska Paavo veljellä oli Jumalan Pyhä Sana hallussaan.
Uskon siis edelleen samalla tavalla, edesmenneen Paavon tavoin.
Jääkää Jumalan Rauhaan!
Terv. Alpo - ooppa sekin
alpomurberger kirjoitti:
...sillanpääläinen...
koska Paavo veljellä oli Jumalan Pyhä Sana hallussaan.
Uskon siis edelleen samalla tavalla, edesmenneen Paavon tavoin.
Jääkää Jumalan Rauhaan!
Terv. AlpoAloituksestani...
Kirjoittanut: alpomurberger 5.2.2009 klo 04.03
...ehkä monet ymmärtävät, että olen pohjimmiltaan edelleenkin vanhoillislaestadiolainen,
Olen edelleenkin ns...
alpomurberger 5.2.2009 klo 05.15
...sillanpääläinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872