olit sitä ja olet edelleen. mutta meistä ei tule koskaan paria sillä tavalla. tähän tunteeseen ois niin helppo jäädä enkä haluaisi päästää irti. on vain pakko, jotta pääsen elämässä eteenpäin. kuitenkin tiedät sen varmasti sisimmässäsi. saan kuitenkin olla elämässäsi muutoin en kestäis
olit mun rakkaus
8
1142
Vastaukset
- tulekaan
tällä tavalla....mitenkähän pääsisin sun luo??
- kai joskus
Pakko minunkin hyväksyä se etten saa sinua koskaan vierelleni ja jatkaa eteenpäin.En olisi halunnut tätä,elämää ilman sinua.
- ei ne
asiat oiken hoidu nettikirjoittelulla. ja nekin
vielä vieraille. - se on
ei ne kirjoitti:
asiat oiken hoidu nettikirjoittelulla. ja nekin
vielä vieraille.ettei tämä täällä ole sitä oikeaa elämää, mutta eihän tästä kenellekään haittaakaan ole. Se oikea ei edes tiedä, eikä varmasti lue näitä..nämä ovat vain ajatuksia..ei sen kummempaa.
- kun..
joskus luen näitä viestejä,työpäiväni jälkeen,,
ikävissäni ja häntä ajatellen.
mietin mitä hän tekee ,käynkö koskaan hänen ajatuksissan..
kun luen tällaisen viestin se pysähdyttää mut ja hyvin harvoihin viesteihin edes jaksan enään vastailla,,ei ole tarvetta ,koska tiedän sen että ikävä ei lähde pois ,eikä katoaa ,,..noin vaan,,eikä tarvitse...miksi pitäisi...välitän vielläkin
se että olen itse samanlaisessa tilanteessa ..
on päästettävä irti näistä tunteista ja osittain olen sen jo tehnytkin.
kuitenkin..
en voi koskaan unhoittaa sitä rauhatonta sydäntäni joka sykki vaan hänelle,,olin niin iloinen ja onnellinen ..
niin eteenpäin mentävä on ...- tähdentekijä
Turhaan kirjoittelet tänne nettiin, vaan laita rohkeesti sähköpostia tai tekstaria kehiin jos oikeasti uskot että hän ajattelee samoin.
- mun..
tähdentekijä kirjoitti:
Turhaan kirjoittelet tänne nettiin, vaan laita rohkeesti sähköpostia tai tekstaria kehiin jos oikeasti uskot että hän ajattelee samoin.
ajatukset hänestä /meistä turhia ole,,,melkein otin nerneen nenuun tuosta :)
- nyyh sentään
näitä itkuvirsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756