Sain eilen "melperiketjussa" näin halveksivan vastauksen kirjoitukseeni, jossa vetosin Jeesuksen opettamaan "Isä meidän", rukouksessa olevaan syntien anteeksipyyntöön Jumalalta.
Vl-vastaus:
"""Minä en ainakaan ole koskaan saanut syntejä anteeksi rukouksella."
Sopii kysyä: Oletko edes yrittänyt rukoilla syntejäsi anteeksi?
Toinen kysymys: Miten se käytännössä ilmeni, ettet syntejäsi anteeksi saanut?
Rukoilemista halveksivat vl:t
20
528
Vastaukset
- potaskaa
suoranainen valhe on tuokin aloitus. Oletko ylpeä itsestäsi kun jatkuvasti kirjoittelet valhejuttujasi?
Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi jos ensi yönä kohtaat matkasi lopun?""Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi jos ensi yönä kohtaat matkasi lopun? ""
Jaaha, nytkö kuluxklaani kostaa minulle? :)- päivällä agendalla
Devoit kirjoitti:
""Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi jos ensi yönä kohtaat matkasi lopun? ""
Jaaha, nytkö kuluxklaani kostaa minulle? :) päivällä agendalla kirjoitti:
Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan.
- olla asiat ihan
kohdallaan, ilkeilee suunnilleen joka ketjussa. Harmis ,illä tänne saattaa kohta tulla paljonkin hädässä olevia irtisanottuja ja pakkolomitettuja ihmissieluja, joille pitäisi antaa pikemminkin saippuaa ja sielunhoitoa kuin lestadorkan vittumaisuutta.
Ja nyt kipinkapin sama tyyppi - ylläpitoon kantelemaan ;=D olla asiat ihan kirjoitti:
kohdallaan, ilkeilee suunnilleen joka ketjussa. Harmis ,illä tänne saattaa kohta tulla paljonkin hädässä olevia irtisanottuja ja pakkolomitettuja ihmissieluja, joille pitäisi antaa pikemminkin saippuaa ja sielunhoitoa kuin lestadorkan vittumaisuutta.
Ja nyt kipinkapin sama tyyppi - ylläpitoon kantelemaan ;=DJos Jeesuksen rukous hyväksyttäisiin, vl-vilkuttelulta menisi pohja pois.
- massaa tehtailee???
Devoit kirjoitti:
Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan.
"Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan."
massaa tehtailee??? kirjoitti:
"Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan."
""Niin, kukahan sitä
massaa tehtailee???""
Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee.
Jos minuun vihjaat, niin voin sanoa tekstieni kelpaavan suoraan, vaikka tietosanakirjaan.
Siis, nou bulkkia.- elsa-esteri (nimetön)
Devoit kirjoitti:
""Niin, kukahan sitä
massaa tehtailee???""
Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee.
Jos minuun vihjaat, niin voin sanoa tekstieni kelpaavan suoraan, vaikka tietosanakirjaan.
Siis, nou bulkkia.vihjaanko vaiko en..
"Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee. Jos minuun vihjaat, niin..." - Tulista touhua
Löytävätkö Raamattua törkeästi vääristelevät ja Jumalan sanaa vastaan taistelevat vanhoillislestadiolaiset itsensä ikuisuutta viettämässä taivaassa vai helvetissä?
- taistelee
Tulista touhua kirjoitti:
Löytävätkö Raamattua törkeästi vääristelevät ja Jumalan sanaa vastaan taistelevat vanhoillislestadiolaiset itsensä ikuisuutta viettämässä taivaassa vai helvetissä?
jumalan sanaa vastaan ei vaan oisi joku hyvinkin tuttu kun katsot peiliin
- rukoilla, kun
puhveli hoitaa koko syntihomman alusta loppuun ovelta ovelle. Kätevää!
Toinen erikiva on tänään ilmennyt julkisynnin tunnustus seurakunnan edessä: olen eilen mennyt vääräuskoisen kanssa naimisiin ja kadun sitä nyt ihan perkeleesti. Saanhan jatkaa yhteiseloa kumppanini kanssa? Niin minä uskon, kiitos! Näinhän minä itse asiassa asian suunnittelinkin iloon ja vapauteen asti kaikki naimasynnit anteeksi puhvelin hemoglobiiniarvoista huolimatta. Kiitos, kiitos, kiitos!1.Rukouksen laiminlyönti
2.Raamatunlukemisen laiminlyönti.
Niinhän he ajattelevat, että puhveli klaaraa haulit himaan.- etkö voi
Devoit kirjoitti:
1.Rukouksen laiminlyönti
2.Raamatunlukemisen laiminlyönti.
Niinhän he ajattelevat, että puhveli klaaraa haulit himaan.etkö voi hyväksyä että se ei kuulu tämän uskonnon rivijäsenten toimintatapaan? Jos se siis menee yleisesti ottaen noin.
Olen itse entinen vanhoillislestadiolainen ja en puolustele juurikaan heitä ,mutta haittannekko tuo sinua jos he ei rukoile? - rukoile?
etkö voi kirjoitti:
etkö voi hyväksyä että se ei kuulu tämän uskonnon rivijäsenten toimintatapaan? Jos se siis menee yleisesti ottaen noin.
Olen itse entinen vanhoillislestadiolainen ja en puolustele juurikaan heitä ,mutta haittannekko tuo sinua jos he ei rukoile?Sen olen tiennyt, etteivät jehovat suostu rukoilemaan kristutyn kanssa, mutta LESTAT? Korjatkaa nyt ihmeessä ja äkkiä!
etkö voi kirjoitti:
etkö voi hyväksyä että se ei kuulu tämän uskonnon rivijäsenten toimintatapaan? Jos se siis menee yleisesti ottaen noin.
Olen itse entinen vanhoillislestadiolainen ja en puolustele juurikaan heitä ,mutta haittannekko tuo sinua jos he ei rukoile?Mutta kun Raamattu käskee..
1.Tess.
5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.
5:18 Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
- väärin
kirjoittaja tarkoittaa että rukouksessa ei saa syntejä anteeksi vaan on hyvä rukoilla että saisi synnit anteeksi ja Jumala lähettää uskovaisen saarnaamaan synnit anteeksi ja jotenkin tulee sellainen käsitys että näistä sinun ja muutaman muunkin viesteistä että ihan tahallaan käsitätte väärin että ois mistä nokittaa ja jos joskus olet ollut vl niin kyllä sinullä on tiedossa miten tulee toimia
Kyllä se Jeesuksen rukousohjeissa oli. Jos vl:n pitäisi tulla paikalle, Jeesus olisi sen sanonut.
- höpise
Devoit kirjoitti:
Kyllä se Jeesuksen rukousohjeissa oli. Jos vl:n pitäisi tulla paikalle, Jeesus olisi sen sanonut.
aenaa jatkuvaa suunsoettoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857