Rukoilemista halveksivat vl:t

Sain eilen "melperiketjussa" näin halveksivan vastauksen kirjoitukseeni, jossa vetosin Jeesuksen opettamaan "Isä meidän", rukouksessa olevaan syntien anteeksipyyntöön Jumalalta.

Vl-vastaus:

"""Minä en ainakaan ole koskaan saanut syntejä anteeksi rukouksella."

Sopii kysyä: Oletko edes yrittänyt rukoilla syntejäsi anteeksi?

Toinen kysymys: Miten se käytännössä ilmeni, ettet syntejäsi anteeksi saanut?

20

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potaskaa

suoranainen valhe on tuokin aloitus. Oletko ylpeä itsestäsi kun jatkuvasti kirjoittelet valhejuttujasi?

Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi jos ensi yönä kohtaat matkasi lopun?

• ""Oletko valmis kohtaamaan Jumalasi jos ensi yönä kohtaat matkasi lopun? ""

Jaaha, nytkö kuluxklaani kostaa minulle? :)

• päivällä agendalla

• Näköjään SRK:n virallinen linja, on sanojensa syöminen.

• päivällä agendalla kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000041437867

Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan.

• olla asiat ihan

kohdallaan, ilkeilee suunnilleen joka ketjussa. Harmis ,illä tänne saattaa kohta tulla paljonkin hädässä olevia irtisanottuja ja pakkolomitettuja ihmissieluja, joille pitäisi antaa pikemminkin saippuaa ja sielunhoitoa kuin lestadorkan vittumaisuutta.

Ja nyt kipinkapin sama tyyppi - ylläpitoon kantelemaan ;=D

• olla asiat ihan kirjoitti:

kohdallaan, ilkeilee suunnilleen joka ketjussa. Harmis ,illä tänne saattaa kohta tulla paljonkin hädässä olevia irtisanottuja ja pakkolomitettuja ihmissieluja, joille pitäisi antaa pikemminkin saippuaa ja sielunhoitoa kuin lestadorkan vittumaisuutta.

Ja nyt kipinkapin sama tyyppi - ylläpitoon kantelemaan ;=D

Jos Jeesuksen rukous hyväksyttäisiin, vl-vilkuttelulta menisi pohja pois.

• massaa tehtailee???
        Devoit kirjoitti:

Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan.

"Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan."

• massaa tehtailee??? kirjoitti:

"Mutta asia ansaitsee tulla isommasti esille, kun se on hautautuneena massaan."

""Niin, kukahan sitä
        massaa tehtailee???""

Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee.

Jos minuun vihjaat, niin voin sanoa tekstieni kelpaavan suoraan, vaikka tietosanakirjaan.
        Siis, nou bulkkia.

• elsa-esteri (nimetön)
        Devoit kirjoitti:

""Niin, kukahan sitä
        massaa tehtailee???""

Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee.

Jos minuun vihjaat, niin voin sanoa tekstieni kelpaavan suoraan, vaikka tietosanakirjaan.
        Siis, nou bulkkia.

vihjaanko vaiko en..

"Kirjoittajat ovat nimettömiä, en tiedä kuka tehtailee. Jos minuun vihjaat, niin..."

• Tulista touhua

Löytävätkö Raamattua törkeästi vääristelevät ja Jumalan sanaa vastaan taistelevat vanhoillislestadiolaiset itsensä ikuisuutta viettämässä taivaassa vai helvetissä?

• taistelee
        Tulista touhua kirjoitti:

Löytävätkö Raamattua törkeästi vääristelevät ja Jumalan sanaa vastaan taistelevat vanhoillislestadiolaiset itsensä ikuisuutta viettämässä taivaassa vai helvetissä?

jumalan sanaa vastaan ei vaan oisi joku hyvinkin tuttu kun katsot peiliin

• rukoilla, kun

puhveli hoitaa koko syntihomman alusta loppuun ovelta ovelle. Kätevää!

Toinen erikiva on tänään ilmennyt julkisynnin tunnustus seurakunnan edessä: olen eilen mennyt vääräuskoisen kanssa naimisiin ja kadun sitä nyt ihan perkeleesti. Saanhan jatkaa yhteiseloa kumppanini kanssa? Niin minä uskon, kiitos! Näinhän minä itse asiassa asian suunnittelinkin iloon ja vapauteen asti kaikki naimasynnit anteeksi puhvelin hemoglobiiniarvoista huolimatta. Kiitos, kiitos, kiitos!

• 1.Rukouksen laiminlyönti

2.Raamatunlukemisen laiminlyönti.

Niinhän he ajattelevat, että puhveli klaaraa haulit himaan.

• etkö voi
        Devoit kirjoitti:

1.Rukouksen laiminlyönti

2.Raamatunlukemisen laiminlyönti.

Niinhän he ajattelevat, että puhveli klaaraa haulit himaan.

etkö voi hyväksyä että se ei kuulu tämän uskonnon rivijäsenten toimintatapaan? Jos se siis menee yleisesti ottaen noin.

Olen itse entinen vanhoillislestadiolainen ja en puolustele juurikaan heitä ,mutta haittannekko tuo sinua jos he ei rukoile?

• rukoile?
        etkö voi kirjoitti:

etkö voi hyväksyä että se ei kuulu tämän uskonnon rivijäsenten toimintatapaan? Jos se siis menee yleisesti ottaen noin.

Olen itse entinen vanhoillislestadiolainen ja en puolustele juurikaan heitä ,mutta haittannekko tuo sinua jos he ei rukoile?

Sen olen tiennyt, etteivät jehovat suostu rukoilemaan kristutyn kanssa, mutta LESTAT? Korjatkaa nyt ihmeessä ja äkkiä!

• etkö voi kirjoitti:

Mutta kun Raamattu käskee..

1.Tess.
        5:17   Rukoilkaa lakkaamatta.
        5:18   Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.

• väärin

kirjoittaja tarkoittaa että rukouksessa ei saa syntejä anteeksi vaan on hyvä rukoilla että saisi synnit anteeksi ja Jumala lähettää uskovaisen saarnaamaan synnit anteeksi ja jotenkin tulee sellainen käsitys että näistä sinun ja muutaman muunkin viesteistä että ihan tahallaan käsitätte väärin että ois mistä nokittaa ja jos joskus olet ollut vl niin kyllä sinullä on tiedossa miten tulee toimia

• Kyllä se Jeesuksen rukousohjeissa oli. Jos vl:n pitäisi tulla paikalle, Jeesus olisi sen sanonut.

• höpise
        Devoit kirjoitti:

Kyllä se Jeesuksen rukousohjeissa oli. Jos vl:n pitäisi tulla paikalle, Jeesus olisi sen sanonut.

aenaa jatkuvaa suunsoettoa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9756
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      122
      6705
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6244
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4777
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4500
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      35
      3532
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3204
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3055
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3038
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3023
    Aihe