Miksi
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
viro
Suomalainen idiootti aloitti iltavuoron
37
747
Vastaukset
- ..............................
Vaikka en niitä eilisiä aloituksia tehnytkään, eikä tuo aloituksesi varmaan koske minua, niin suosittelisin sinulle kuitenkin vihanhallintakurssille menemistä. :D
- itsessään
......... sinulla on kielettyjen tunteiden ongelma :(
- .............................
itsessään kirjoitti:
......... sinulla on kielettyjen tunteiden ongelma :(
No, mitä tunteita en saisi kieltää? Loukkaantuvatko tunteet, jos ne työnnetään takaisin komeroon? Muuten, kattilaa pitää välillä puhdistaa. :)
- ...loma
............................. kirjoitti:
No, mitä tunteita en saisi kieltää? Loukkaantuvatko tunteet, jos ne työnnetään takaisin komeroon? Muuten, kattilaa pitää välillä puhdistaa. :)
... otta!
(Muuten, kattilaa pitää välillä puhdistaa. :) ) - miksi..
tormad sa jooksuga iga pudrukatla juurde ja tunned ennast puudutatuna?
Arvad, et keedetakse taevamannat ? - karhunvillaa
"No, mitä tunteita en saisi kieltää? Loukkaantuvatko tunteet, jos ne työnnetään takaisin komeroon?"
Sanoit enemmän kuin ehkä olisi halunnut.
Ihmiselle on erittäin vaarallista tunteiten kieltäminen. Tarkoitus tässä elämässä on oppia olemaan kontaktissa omien tunteitten kanssa eikä kieltämällä vaan ymmärtämällä itseään. - ..............................
...loma kirjoitti:
... otta!
(Muuten, kattilaa pitää välillä puhdistaa. :) )Kyllä minä jo tähän mennessä tiedän, että hermosi eivät oikein kestä läsnoloani palstalla.
karhunvillaa kirjoitti:
"No, mitä tunteita en saisi kieltää? Loukkaantuvatko tunteet, jos ne työnnetään takaisin komeroon?"
Sanoit enemmän kuin ehkä olisi halunnut.
Ihmiselle on erittäin vaarallista tunteiten kieltäminen. Tarkoitus tässä elämässä on oppia olemaan kontaktissa omien tunteitten kanssa eikä kieltämällä vaan ymmärtämällä itseään.Jos ajattelet ikäviä asioita jostakin ihmisestä, alat väistämättä vihaamaan häntä. Sen takia kannattaa ajatella ihmisistä armollisesti.
Viha tuhoaa myös terveyttä, koska vihamielisyys saa kehon erittämään haitallisia hormoneja. - .............................
miksi.. kirjoitti:
tormad sa jooksuga iga pudrukatla juurde ja tunned ennast puudutatuna?
Arvad, et keedetakse taevamannat ?Söin juuri omenan. Mannaa ei ole satanut kolmeen tuhanteen vuoteen.
- täis
Jos ajattelet ikäviä asioita jostakin ihmisestä, alat väistämättä vihaamaan häntä. Sen takia kannattaa ajatella ihmisistä armollisesti.
Viha tuhoaa myös terveyttä, koska vihamielisyys saa kehon erittämään haitallisia hormoneja."Jos ajattelet ikäviä asioita jostakin ihmisestä, alat väistämättä vihaamaan häntä."
Võta nüüd lahti foorumi minevik, aastate ja kuude kaupa,loe üle kõik need eestlasi vihkavad tuhanded kommentaarid ning mõtle, miks nende kirjutajate mõtlemine on niivõrd negatiivne. Millest see tuleneb?
Kas sellistel inimestel pole mitte ainuke väljapääs istuda siinses foorumis ning lajatada meile vastu põske, oodates, et me ikka ja jälle teise põse ette keerame ning ikka ja jälle teile andestame.
Kumb pool on armulikum? - vaata,
Söin juuri omenan. Mannaa ei ole satanut kolmeen tuhanteen vuoteen.
see õunasöömine on ka üks kahtlane wärk..:)
täis kirjoitti:
"Jos ajattelet ikäviä asioita jostakin ihmisestä, alat väistämättä vihaamaan häntä."
Võta nüüd lahti foorumi minevik, aastate ja kuude kaupa,loe üle kõik need eestlasi vihkavad tuhanded kommentaarid ning mõtle, miks nende kirjutajate mõtlemine on niivõrd negatiivne. Millest see tuleneb?
Kas sellistel inimestel pole mitte ainuke väljapääs istuda siinses foorumis ning lajatada meile vastu põske, oodates, et me ikka ja jälle teise põse ette keerame ning ikka ja jälle teile andestame.
Kumb pool on armulikum?Miksi sinä teet joidenkin suomalaisten mielipiteistä itsellesi ongelman? Takuulla kärsit henkisesti, jos joka päivö mietit suomalaisten rasistien näkemyksiä Virosta. Relaa vähän!
Jos Suomessa on vaikka miljoona ihmistä, jotka vihaavat virolaisia, niin se tarkoittaa kuitenkin sitä, että samalla on 4,3 miljoonaa, jotka eivät vihaa. Kyllä niitä vironvihaajia löytyy sen verran, että tämä palsta on mahdollista tukkia vironvastaisilla viesteillä. Se ei ole kuitenkaan koko kuva asiasta. - Runeberit
Jos ajattelet ikäviä asioita jostakin ihmisestä, alat väistämättä vihaamaan häntä. Sen takia kannattaa ajatella ihmisistä armollisesti.
Viha tuhoaa myös terveyttä, koska vihamielisyys saa kehon erittämään haitallisia hormoneja.jotkut ihmiset ovat taitavia käyttämään ulkoa opittuja fraaseja, kuin runoilevat Runeberit. Ne käskee toisia olemaan armollisia, mutta eivät suo sitä itse toisilleen.
vaata, kirjoitti:
see õunasöömine on ka üks kahtlane wärk..:)
omenansyöminen epäilyttävä juttu? Ei kai sinulla vaan MINAMINA ole likainen mielikuvitus?
Runeberit kirjoitti:
jotkut ihmiset ovat taitavia käyttämään ulkoa opittuja fraaseja, kuin runoilevat Runeberit. Ne käskee toisia olemaan armollisia, mutta eivät suo sitä itse toisilleen.
Sinäkin olet täällä haukkunut minua ties miksi, mutta en edes kanna kaunaa sinulle.
- no kuis
.............................. kirjoitti:
omenansyöminen epäilyttävä juttu? Ei kai sinulla vaan MINAMINA ole likainen mielikuvitus?
siis minu likainen juttu..:)
Ikka sinu armastatud raamatus räägitakse õuna söömisest..:D - probleem ?
Miksi sinä teet joidenkin suomalaisten mielipiteistä itsellesi ongelman? Takuulla kärsit henkisesti, jos joka päivö mietit suomalaisten rasistien näkemyksiä Virosta. Relaa vähän!
Jos Suomessa on vaikka miljoona ihmistä, jotka vihaavat virolaisia, niin se tarkoittaa kuitenkin sitä, että samalla on 4,3 miljoonaa, jotka eivät vihaa. Kyllä niitä vironvihaajia löytyy sen verran, että tämä palsta on mahdollista tukkia vironvastaisilla viesteillä. Se ei ole kuitenkaan koko kuva asiasta.Keegi ap kirjutas otsikko ja ISOEGO kargas kohe sappa, arvates et kirjutis puudutab just teda.
Sa oled hellake....usein kärsit henkisesti....arvad et kõik mõtlevad vaid sinust...:) - .............................
no kuis kirjoitti:
siis minu likainen juttu..:)
Ikka sinu armastatud raamatus räägitakse õuna söömisest..:Domenasta, vaan jostain nyt tuntemattomasta hedelmästä. Mutta toki kielletty hedelmä on aina epäilyttävät juttu. :)
- ..........................
probleem ? kirjoitti:
Keegi ap kirjutas otsikko ja ISOEGO kargas kohe sappa, arvates et kirjutis puudutab just teda.
Sa oled hellake....usein kärsit henkisesti....arvad et kõik mõtlevad vaid sinust...:)Miten niin luulen, että kaikki ajattelevat vain minua?
- en mä
.......................... kirjoitti:
Miten niin luulen, että kaikki ajattelevat vain minua?
reagoinut ap-n otsikkoon.
Sinä reagoit.
:D - ............................
en mä kirjoitti:
reagoinut ap-n otsikkoon.
Sinä reagoit.
:Domaan aloitukseesi?
- aloittanut :))
............................ kirjoitti:
omaan aloitukseesi?
kuid küll sinul oli kiire jooks pudrukatla juurde..:D
Kas kevad juba tulemas või möllavad kuninglikud hormoonid? :) - ..........................
aloittanut :)) kirjoitti:
kuid küll sinul oli kiire jooks pudrukatla juurde..:D
Kas kevad juba tulemas või möllavad kuninglikud hormoonid? :)Satuja sinä kyllä osaat kertoa. :D Kevät on toki heräämisen aikaa monellakin tapaa.
- imestavad
.......................... kirjoitti:
Satuja sinä kyllä osaat kertoa. :D Kevät on toki heräämisen aikaa monellakin tapaa.
kuidas sinun tunteet seuraavat sinun ajatteluasi..
Keegi kolistab kuskilgi pottidega ja sina kohe juures uudistamas ja tõestamas...
Aga äkki otsid pottide juurest hoopis leemekulbiliigutajat? :) - ............................
imestavad kirjoitti:
Keegi kolistab kuskilgi pottidega ja sina kohe juures uudistamas ja tõestamas...
Aga äkki otsid pottide juurest hoopis leemekulbiliigutajat? :)ovat jotain virolaista kansanviisautta, joka ei oikein aukea minulle. Oletko siis joku kauhanheiluttaja? Vai kaulimenheiluttaja?
- :))))
............................ kirjoitti:
ovat jotain virolaista kansanviisautta, joka ei oikein aukea minulle. Oletko siis joku kauhanheiluttaja? Vai kaulimenheiluttaja?
Olen tavaline lugeja.:)
Lihtsalt tekkis küsimus, mida sa siin pottidega kolistad, kas sul läks kõht tühjaks või kanditeerid foorumi peakokaks? :DD - .........................
:)))) kirjoitti:
Olen tavaline lugeja.:)
Lihtsalt tekkis küsimus, mida sa siin pottidega kolistad, kas sul läks kõht tühjaks või kanditeerid foorumi peakokaks? :DDosasyyllinen siihen, että olen kokannut niin paljon täällä. :D
- itsen olet syyllinen
......................... kirjoitti:
osasyyllinen siihen, että olen kokannut niin paljon täällä. :D
itse olet syyllinen,
koska itse haluat täällä tirkistellä. - ...........................
imestavad kirjoitti:
Aga äkki otsid pottide juurest hoopis leemekulbiliigutajat? :)syyllinen, koska provosoit minua. Ilmeisesti nautit siitä. Leikit ihmisillä.
- vapaa tahto
........................... kirjoitti:
syyllinen, koska provosoit minua. Ilmeisesti nautit siitä. Leikit ihmisillä.
keskustella toisten kanssa tai ei
vapaa tahto kirjoitti:
ja me kumpikin olemme tahtoneet keittää tätä soppaa.
- sinä
ja me kumpikin olemme tahtoneet keittää tätä soppaa.
armollinen
:)) - ........................
vapaa tahto kirjoitti:
muuten kaikkein pelottavinta se, että teistä ei koskaan tiedä, mitä te ajattelette. Mielialan tunnistaa kyllä, mutta siihen se jääkin. Se on TODELLA pelottavaa.
- virolaisten
........................ kirjoitti:
muuten kaikkein pelottavinta se, että teistä ei koskaan tiedä, mitä te ajattelette. Mielialan tunnistaa kyllä, mutta siihen se jääkin. Se on TODELLA pelottavaa.
juumoria !
:D - mikä saa sinua
Sinäkin olet täällä haukkunut minua ties miksi, mutta en edes kanna kaunaa sinulle.
tässä foorumissa aina uudestaan ja uudestaan tarinoita Virosta keksimään
mikä saa sinua kirjoitti:
tässä foorumissa aina uudestaan ja uudestaan tarinoita Virosta keksimään
Enkä sitäpaitsi ole yhtäkään tarinaa keksinyt. Enkä ole kaunainen virolaisia kohtaan. Taidat projisoida minuun omaa kaunaasi. Niin käy ihmiselle aika usein.
- Virolainen2
Miksi sinä teet joidenkin suomalaisten mielipiteistä itsellesi ongelman? Takuulla kärsit henkisesti, jos joka päivö mietit suomalaisten rasistien näkemyksiä Virosta. Relaa vähän!
Jos Suomessa on vaikka miljoona ihmistä, jotka vihaavat virolaisia, niin se tarkoittaa kuitenkin sitä, että samalla on 4,3 miljoonaa, jotka eivät vihaa. Kyllä niitä vironvihaajia löytyy sen verran, että tämä palsta on mahdollista tukkia vironvastaisilla viesteillä. Se ei ole kuitenkaan koko kuva asiasta.Johan Bäckman häkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979