Kaiketi Gazan alueen sähkönkatkaisut, vedenkatkaisut ja ruoan ja lääkkeiden estäminen Israelin sotavoimien avulla ei ole ongelma.
Ei toki. Sehän tapahtuu jossain Suomen rajojen ulkopuolella.
Kallis on huolissaan sarja-
2
246
Vastaukset
- terrorismi ei ole ok
kyllä se terroristeja vastaan taistelu on sinunkin etusi. Tutkisit taustoja.
- malli natsi-saksasta?
Tuo on aika hämmentävää kun USA ja Israel puolustavat sotiansa terrorisminvastaisella sodalla?
Irakin sota on täysin laiton, eikä sille ole mitään perusteita. Alunperinhän Gerge W. Bush ja hänen hurmoshenkiset kiilusilmäkaverinsa, jota kutsutaan myös USA:n kristilliseksi oikeistoksi hyökkäsivät Irakiin koska muka epäilivät että Irakilla olisi laittomia joukkotuhoaseita. Myöhemmin hyökkäyksen syyt muuttuivat sitä mukaa kun vanhat syyt vesittyivät tai osoitautuivat suoranaiseksi valheeksi.
USA hyökkäsi Irakiin siksi koska Israel väitti alunperin Irakilla olevan ohjuksia joiden kantama olisi ollut liian pitkä. Tuosta lähti ns. lumivyöryilmiö käyntiin mistä seurasi USA:n hyökkäys Irakiin. Terrorismin vastaisella taistelulla ja Irakin sodalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. USA:n hyökkäys Irakiin on täysin laiton!
Myös Israel on perustellut tekojaan valheellisesti terrorismin vastaisella taistelulla. Tosiasiassa Israel hyökkää Palestiinaan eikä niin kuten Israel ja sen hurmoshenkiset kannattajat valehtelevat, että palestiinalaiset olisivat ne jotka muka hyökäisivät Israeliin. Israel on keksinyt uudissanoja joilla se pyrkii peittämään pahat tekonsa ja hämmentämään ihmisiä. Vastarintataistelijaa kutsutaan terroristiksi ja uusien maa-alueiden valloitusta on sanottu uusien siirtokuntien perustamiseksi ja joukkoteloituksia ja suoranaista murhaamista on kutsuttu enneltaehkäiseviksi iskuiksi jne, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672